• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan

'' H..He..Het spppijtt mij ooook Niiaallll ''snikt hij '' Ik had gewwwwooon moeten blijven''Ik voel een kus en zijn gezicht in mijn nek '' Please .. Ga niet bij me weg'' '' Het spijt me echt heel erg'' ik schud mijn hoofd. ´ik ga niet bij je weg Jim. het spijt me echt, alsjeblieft loop de volende keer niet weg maar zeg er gewoon wat van´ fluister ik snikkend en leg mijn gezicht tegen zijn schouder/ borst aan

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

´ik ga niet bij je weg Jim. het spijt me echt, alsjeblieft loop de volgende keer niet weg maar zeg er gewoon wat van´ fluistert hij snikkend. Ik knik . '' Sorry'' zeg ik. Ik glimlach naar Niall . '' Ik ben daar gewoon niet zo goed in . Ik ben dan bang dat ik iets verkeerds zeg'' zeg ik tegen Niall .. Ik ga met mijn hand door zijn haar en wrijf over zijn rug zodat hij iets rustiger word. Ik kijk Niall aan en veeg zijn tranen weg

Niall Horan

'' Ik ben daar gewoon niet zo goed in . Ik ben dan bang dat ik iets verkeerds zeg'' ´dat geeft dan niets, dan weet ik tenmiste dat ik jou pijn gedaan heb´ fluister ik. ´Ik was zo bang dat ik je kwijt was´ sdnif ik en voel zijn hand over mijn rug en haren gaan waardoor ik wat rustiger word. Hij kijkt me aanen veegt voorzichtig mijn tranen weg wat er nogal wat waren

Jim Horan'

' ´dat geeft dan niets, dan weet ik tenmiste dat ik jou pijn gedaan heb´ fluistert hij. ´Ik was zo bang dat ik je kwijt was´ snift hij . '' Ik zou jou nooit verlaten .. Dat weet je toch Niall ?'' zeg ik tegen hem en ik geef hem weer een kus. '' Om het goed te maken maak ik een ontbijtje voor je .. '' zeg ik . Ik pak zijn hand en loop samen met hem naar de keuken waar ik een ontbijt maak

Niall Horan

' Ik zou jou nooit verlaten .. Dat weet je toch Niall ?'' Ik knik zachtjes en veeg wat ontsnapte tranen weer wg '' Om het goed te maken maak ik een ontbijtje voor je .. '' dankbaar glimlach en volg ik hem. ´ik maak er een voor jou´ zeg ik . In plaats van brood of broodjes pak ik fruit en vul zo een schaaltje met verschillende stukjes fruit. Ik deed niet te veel omdat ik wist dat hij het nooit leuk vond om iets te moeten laten staan als het neit meer lukte en schenk chocolademelk in voor hem. SNel dek ik de tafel en zet zijn ontbijt klaar.

slapen

Jim

Ik legde van alles op het bord van Niall toen ik mij omdraaide was de tafel al helemaal gedekt. Ik gaf Niall een kus en zette zijn ontbijt neer. Ik schoof zijn stoel naar achteren. En hij ging zitten . Ik glimlachte en ging op mijn stoel zitten . Ik schonk wat Chocomelk voor hem in en glimlachte toen hij begon te eten . Ik keek naar mijn bord en was te vreden . Gelukkig is het niet veel want dat kan ik niet op . Ik begin te eten aan mijn fruit en glimlach . Hij wist dat ik fruit veel lekkerder vond in de ochtend dan brood. Ik moet van brood altijd kokhalzen in de ochtend . Ik dronk wat van mijn chocomelk en pakte zijn hand

[[ Night NIGHTT]

Okr ik stel uit mn broer kijkt leuke filmpjes ahahha

Niall
    Genietend eet ik het eten. 'dat was echt lekker' mompel ik met volle mond

Jim

'' Inderdaad '' glimlach ik en hij krijgt een kus van me

Niall

'inderdaad' ikglimlach. 'Jim maf ik weten met wat j
    Ik je gekwetst heb??' vragend kijk ik hem serieus aan

Jim.

'Jim maf ik weten met wat Ik je gekwetst heb??' vraagt hij . '' toen je dat ene zei van ' ik roep maar wat' toen dacht ik echt dat ik niet goed genoeg voor je was. '' zeg ik tegen hem Ik kijk naar mijn schaaltje. die bijna leeg was. Ik at de laatste stukjes op en durfde Niall niet aan te kijken . Bang dat hij boos zou worden

Nilal

Uk schud wuls mn hiofd "ik bedoelde over die nep gangbang al die nepdingrn die ruep ik maar watv' nubsnapte uk waar het mus ging

Jim

"ik bedoelde over die nep gangbang al die nepdingrn die ruep ik maar watv'' zei Niall .. '' Ow.. Dus ik liep weg voor niks.. '' zeg ik .. '' Sorry'' zeg ik

Niall

'ow dus ik liep weg voor niets sotry' uk glimlah dat het al goed is. 'het is nu gebeurd en het is uitgepraat' glimlah ik

Jim

'' Ik heb nog steeds moeite met zitten'' bloos ik . Ik ruim mijn spullen op en ruim die van Niall ook op als hij klaar is . Samen gaan we naar de woonkamer waar je een mooi uitzicht hebt op het zwembad. We hebben een binnen en buiten zwembad dus dat is wel chill . Ik kijk Niall aan en kijk dan naar Kristella.Ik neem haar op schoot en begin met haar te spelen .

Lol nog m uur de tijd zo ongeveer hahaha

Niall

'ik heb nog moeite met zitten" vloost hij en ik grinnik. 'ik ook maar het was alles waard. Her was fijn ' momprl ik. We ruimen alles op en kijken uit het raam. Dinkere wolken dreven in onze richting. Ik hoopte geen onweer want daar aas ik bang voor. Dat wist niemand behalve Zayn maar als het kwam dook ik in se tourbus de bed in om te huilen van angt tot zayn het merkte dat ik niet sliep