• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Hij belt wat mensen en al snel krijg ik een nekkraag om en word ik door een ambulance mee genomen. Nogal duf lig ik in de ambulance, het ging wel erg lekker zo zeg. Ze beginnen een onderzoek naar alles. Vervolgens word ik een kamer ingereden. 'Meneer Horan zijn nek is erg hard geraakt waardoor zijn nek pijn doet. Verder is er eigenlijk niet veel maar het is goed dat u toch gebeld heeft. U houd vandaag de nekkraag om, ook tijdens het slapen. Morgen moet u even kijken Als het opgezwollen is dan twee uur ijs er tegen aan en met deze zalf vor de spieren insmeren en de kraag weer om. Mocht hij onverwachtse klachten krijgen terug komen. het is normaal als hij duizelig is en veel hoofdpijn heeft. Het kan voorkomen dat hij ineens wegzakt. Als het langer dan tien minuten duurt met bij komen dan moet u onmiddelijk bellen. U kunt zelf bekijken hoe lang u de kraag nodig heeft' legt hij uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Meneer Horan zijn nek is erg hard geraakt waardoor zijn nek pijn doet. Verder is er eigenlijk niet veel maar het is goed dat u toch gebeld heeft. U houd vandaag de nekkraag om, ook tijdens het slapen. Morgen moet u even kijken Als het opgezwollen is dan twee uur ijs er tegen aan en met deze zalf vor de spieren insmeren en de kraag weer om. Mocht hij onverwachtse klachten krijgen terug komen. het is normaal als hij duizelig is en veel hoofdpijn heeft. Het kan voorkomen dat hij ineens wegzakt. Als het langer dan tien minuten duurt met bij komen dan moet u onmiddelijk bellen. U kunt zelf bekijken hoe lang u de kraag nodig heeft' zegt de dokter. Ik knik en ik neem Niall weer mee naar huis . '' Het spijt me .. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan.

    Ik ben opgelucht als ik weer gelijk naar huis mag We lopen en ik probeer wat moeilijk rond te kijken met de kraag. 'Het spijt me' zegt Jim zacht als we in de auot zijn. 'Jim je kunt er niets aan doen ik ben al blij dat jou niets overkomen is. Ik ga een beveiliging erop zetten, maar ik vraag me af hoe hij over het hek gekomen is' mompel ik meer in mezelf. 'Het gaat me wel lekker telkens zeg

    [smufen kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Jim je kunt er niets aan doen ik ben al blij dat jou niets overkomen is. Ik ga een beveiliging erop zetten, maar ik vraag me af hoe hij over het hek gekomen is' mompelt hij . Ik knik . '' Gelukkig heb ik hem neer geschoten en hopelijk is hij dood'' zeg ik . Ik hoop echt dat hij dood is. Hij heeft mijn leven verziekt . '' Ahww Niall . Het had inderdaad beter mij kunnen overkomen '' zeg ik met ene glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    { Ik ben terug! Hoe moet ik nu verdergaaaan? Er is nogal veel gebeurd heb ik begrepen ;) }


    Dream on, dreamer.

    Niall

    Gelukkig heb ik hem neer geschoten en hopelijk is hij dood'' . '' Ahww Niall . Het had inderdaad beter mij kunnen overkomen ' ik schud mijn hoofd. ' ik ben blij dat jou niets gebeurds is' zeg ik. Thuis stappen we uit en gljmlachend doe ik de deur open.

    ( ik ben film aan het kijken)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Ik loop naar binnen en ga op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Thuis zucht ik zacht en zrt de tv aan op een progamma. 'wil je drinken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' HAHA ja Niall maar ik pak zelf wel . Jij moet rusten schat '' zeg ik tegen hem en ik loop naar de keuken om wat drinken te pakken voor ons..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    HAHA ja Niall maar ik pak zelf wel . Jij moet rusten schat ''  ik knik en gniffel. ' wat een vervelend ding' mopper ik en dank hem voor het drinken. Ik probeer wat te drinken maar dat lukt niet goed. ' hebben we rietjes??'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen als Niall om rietjes vraagt . '' Ja uhh over rietjes gesproken . Die heb ik dus ook gekocht bij de seks winkel .. En het zijn niet echt normale rietjes'' giechel ik . ik loop naar de keuken en begin opnieuw te lachen als ik de rietjes zie . Het zijn rietjes met een kleine piemel erop . Ik geef het aan Niall en barst weer in lachen uit '' Ik vind ze zo leuk . Ik hou die dingen gewoon in mijn bed als je op tour bent '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Aingeal schreef:
    { Ik ben terug! Hoe moet ik nu verdergaaaan? Er is nogal veel gebeurd heb ik begrepen ;) }

    [Ik weet ook niet echt hoe ik verder moet gaan.. ;p]

    Niall

    ' Ja uhh over rietjes gesproken . Die heb ik dus ook gekocht bij de seks winkel .. En het zijn niet echt normale rietjes'' g ik begin hard te lachen als ik de rietjes zie. ' naja een rietje is een rietje nu hopen dat we bezoek krijgen ' niffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ' naja een rietje is een rietje nu hopen dat we bezoek krijgen ' gniffelt hij . Ik kijk hem raar aan . '' Bezoek ? Verwacht je iemand dan Niall ?'' vraag ik aan hem . Ik begin te glimlachen en geef hem een kusje . '' Jammer dat je dat rot ding om je nek hebt . Boehoee nu kun je vanavond niks'' zeg ik met een grijns en pruillipje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Bezoek ? Verwacht je iemand dan Niall ?'' v ik begin tevlachen ' ik bedoeldebgeen bezoek' gniffel ikk
    . Jammer dat je dat rot ding om je nek hebt . Boehoee nu kun je vanavond niks'' zegt hij en ik egin te lachen. ' helaas maar'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan