• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    'Ik zou neiet eens een stripper willen alleen jou zou ik willen' glimlacht hij . '' Ik meen het babe.. In de avond ga ik strippen ... Als je ouders en familie en zo weg zijn . '' zeg ik tegen hem . 2 jaar terug werkte ik in een hoerentent.. Zo verdiende ik mijn geld . Mijn ouders wisten hier niet van af . Tot dat ze me is een keer achter de ramen zagen staan in de avond... Ik verdiende wel 1000 euro per nacht . Ik heb er geen spijt van . Het verdient goed en je maakt er andere mensen mee blij .

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 17:05 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Ik meen het babe.. In de avond ga ik strippen ... Als je ouders en familie en zo weg zijn . '' Ik gniffel 'kun je beter op de kamer doen' grijnzend kijk ik hem aan

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'kun je beter op de kamer doen' grijnst hij . '' Dat kan .. Maar het is toch veel geiler als je vrienden mee kijken ?'' zeg ik met een glimlach . En Niall mag ook niks van mijn verleden weten . Pff ik moet er niet aan denken straks staat er weer in de krant 'JIM IN EEN HOERENTENT ' Ha dan ben ik nog langer niet jarig.

    [Eet smakelijk x ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Im back homney

    Niall Horan.

    '' Dat kan .. Maar het is toch veel geiler als je vrienden mee kijken ?'' Ik begin te lachen 'Tsja ik weet niet' ik gniffel even enuit het niets spetter ik wat water omhoog. 'zullen w zo Kristella gelijk lekker wassen?" Kristella vond het nooit zo erg, water vond ze super alleen shampoo vond ze nooit zo leuk evenals borstelen omdat ze dacht dat het een speeltej was

    hoe ziet kristella eruit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Come on.. Ik heb dat zo vaak mee gemaakt het is echt leu..'' zeg ik . Ik ging mijn zin niet afmaken want ik had mezelf verlult. Ik loop uit het bad en haal Kristella op . Ik doe het normale licht weer aan en kijk naar Niall . Ik doe Kristella in het water en vrolijk zit ze te zwemmen .

    http://www.hdwallpapers.efreez.com/wallpapers/cute-dog-1920x1200.jpg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    dowhh

    Nial lHoran

    '' Come on.. Ik heb dat zo vaak mee gemaakt het is echt leu..'' niet begrijpend kijk ik hem aan. Hij haalt Kristella op en doet haar inhet water en ze begint te zwemmen. Glimlachend aai ik haar en pak de hondenshampoo. Ik begin alles in te schuimen terwijl ze probeert weg te komen. Lachend laat ik het even in trekken terwijl ze rond dernderd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik staarde recht voor me uit terwijl Niall met Kristella bezig was. Waarom ? Waarom moest ik nou weer zeggen dat het leuk was ? Straks heeft hij iets door . Straks wil hij niks meer met mij te maken hebben . Omdat ik in principe eigenlijk een soort van Hoer ben of was. Ik loop zonder iets te zeggen naar onze slaapkamer en droog me daar af. Ik trek mij sokken aan en een joggings-broek aan en een shirt . Ik doe niks met mijn haar en ik ga op bed liggen . Ik staar naar het plafon


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Bezorgd kijk ik de stille Jim na en richt me maar op Kristella. Ik pak de sproeier en begin haar schoon te spuiten. Lachend zie ik hoe ze het water probeert te bijten en maak haar schoon. Vervolgens trek ik de stop eruit en droog eerst mezelf af en trek een boxer aan en zie dat Kristella verbaasd naar het weggaand water kijkt. Lachend pak ik haar handdoek en begin haar goed af te drogen. Als snel was ze redelijk droog en zo snel als ik kon borstelde ik haar wat ze niet fijn vond. Ik föhn haar verder droog en borstel snel nog alles goed waarna ik haar de badkamer uit laat gaan en ik ga naar de slaapkamer 'heey wat is er?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'heey wat is er?" vraagt hij . '' Whut ? ow... oh niks hoor'' zeg ik tegen Niall . Moet ik het hem vertellen ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Whut ? ow... oh niks hoor'' 'Zeker??' bezorgd kijk ik hem aan. 'Kristella is weer ehelemaal schoon en mooi' gilmlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Kristella is weer ehelemaal schoon en mooi' glimlacht hij . '' niall ik moet je iets vertellen .. '' zeg ik . Ik neem even diep adem en vertel hem dan het verhaal over dat ik in een hoeren tent heb gewerkt .. En dat ik er best wel veel mee verdiende.. Toen ik klaar was met vertellen was en bleef het stil in de kamer. '' Niall zeg iets'' zeg ik . Ik kijk naar de grond . Opeens hoor ik een deur dicht gaan . Zat Niall nog naast me of was er iemand in ons huis ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' niall ik moet je iets vertellen .. '' Hij begint een heel verhaal te vertellen over dat hij als hoer gewerkt heeft en dat hetgoed verdiende. 'Niall zeg iets' ik bijt op mijn lip. Opzich kon ik het hem niet kwalijk nemen ik kende hem niet en hij was nu pas mijne. 'het geeft niets' zeg ik zacht en de deur gaat open en dicht. 'blijf ' zeg ik streng en als een Ninja sluip ik naar beneden. Ik loop de grote hal in en zie iemand. 'wat doe je hier?" vraag ik streng. De jongen kijkt me geschrokken aan. Ineens staat hij achter me. Een harde pijnlijke klap komt tegen mijn hoofd bij mijn slaap en nek en alles word gelijk zwart waarna ik met een klap hard op de grond neer val.

    [pampampaaaam verzin maar waarom hij er is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor Niall iets zeggen . Ik loop naar Niall en zie een jongen staan . '' Wie ben jij?'' vraag ik . '' Jij weet best wie ik ben '' zegt hij . '' Wie ben je !'' roep ik nu dreigend . Ik zie hem iets schrikken . '' Hmm misschien doet dit je ergens aan denken .. Eric.. '' zegt hij . Ik keek woest naar hem . '' Flikker op !'' schreeuw ik . Ik zag Niall op de grond liggen en maak hem wakker . ik geef Eric een harde trap en pak zijn geweer af . '' Donder op of ik schiet je neer !!'' schreeuw ik tegen Eric. '' Durf je niet !'' zei hij . Ik hield het pistool in de lucht en schoot een keer. '' Donder op '' siste ik . '' Nooit '' zei hij . ik lade de pistool en richtte het op hem . '' Ik tel tot 3 '' zeg ik . '' 1 ... 2...... 2 en een half..... '' zei ik. Hij bleef gewoon zitten . '' Drie !'' zei ik . Ik schoot in zijn maag . Toen belde ik de politie . Een paar minuten later was de politie er en nam hem mee . ik legde Niall op de bank . '' Hij is weg Niall '' glimlachte ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Mijn hoofd, mijn nek het bonkte verschrikkelijk. Vaag hoor ik wat gepraat en geschreeuw en een harde knal. Ik hoor lawaai, heel veel herrie waarna ik opgetild word. Zodra ik een zachte bank onder me voel open ik langzaam mijn ogen '' Hij is weg Niall '' Ik knik ja en slaak een harde schreeuw van pijn. Damn ik wil niet weten hoe hij me of met wat hij me geslagen had. 'mijn nek' piep ik pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik bel een ambulance voor Niall . Ik bel daarna de jongens . Niall word mee genomen en ik rij hem achter na met mijn auto . Niall word onderzocht en Zayn is zoals gewoonlijk de eerste die komt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik