• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    'ik ook maar het was alles waard. Her was fijn ' mompelt Niall . '' Jij vind alles fijn wat met seks te maken heeft'' zeg ik en ik kijk naar de donkere wolken die er aan komen . '' MWUHAHAHAH ONWEER !'''riep ik nep-kwaadaardig . Ik keek naar Kristella en begon te lachen . '' Kom op Kristella wees niet zo'n watje het is maar onweer'' zei ik toen ik Kristella hoorde piepen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jij vind alles fijn wat met seks te maken heeft'' ik knik droogjes en kijk nar buite '' MWUHAHAHAH ONWEER !'''riep hij ineens waardoor ik schrok. . '' Kom op Kristella wees niet zo'n watje het is maar onweer''  ik bijt op mijn lip en kijk naar het hondje. 'ik ehm fa me aankleden' mompel ik. Ik loop naar de slaapkamer en slaak een kreet door verommel. Al snel volgt een felle lichtflits en jankend laat ik me onser de dekens kruipen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'ik ehm ga me aankleden' mompelt hij . Ik knik en blijf naar buiten kijken . '' Ik snap niet waarom jij zo bang bent voor Onweer Kristella. Het slaat hier heus niet in hoor. onweer slaat alleen in bij hoge gebouwen . Hier niet dus'' glimlach ik . Direct was Kristella ietsje vrolijker . Ik vond dat Niall wel lang weg bleef en ging kijken waar hij was. Ik zag hem huilend op bed liggen . '' Niall ? Wat is er ?'' vroeg ik zachtjes en ik ging naast het bed zitten bij zijn gezicht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Tussen de snikken door hoor ik de deur open gaan. " niall wat is er?" Ik snik weer. Hij vond me dadelijk vast kinderachtig. Ik wil wat zeggen als er dicht bij een harde klap klinkt mijn hele lichaam begint te trillen en ik kruip tegen hem aan. " ik ben b b b bang" snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als je een harde klap hoort begin Niall helemaal te trillen en kruipt hij tegen mij aan . '' Ik ben b b b bang'' snikt hij . Ik druk hem strak tegen mij aan . '' Waarom heb je dat dan nooit eerder gezegd ? Als ik dat had geweten dan had ik ook niet zo stom gedaan in de woonkamer'' zeg ik tegen Niall . '' Ik ben bij je Niall over een paar minuten is het weer voorbij'' zeg ik tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Waarom heb je dat dan nooit eerder gezegd ? Als ik dat had geweten dan had ik ook niet zo stom gedaan in de woonkamer'' zegt hij. " alleen Zayn weet het" fluister ik " ik ben bij je Niall over een paar minuten is het weer voorbij'' ik knik en verstip mijn gezicht tegen hem aan waardoor het wel wat mee viel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Enkele minuten later was het opgehouden . Ik ga met mijn hand over Niall's haar. '' het is voor bij'' zeg ik tegen hem . Ik pak zijn hand en loop naar de woonkamer . '' Ben ik blij dat we het zwembad hebben dicht gedaan'' zeg ik . Er zit een soort van hoes op het zwembad waardoor er niks vies in kan komen als hij dicht is.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ", het is voorbij" zegt hij als het gerommel en de flitsen weg zijn. Opgelucht zuchtik en veeg ijn tranen weg. " ben ik blij dat we het zwembad dicht gedaan hebben"8& ik knik instemmend en slaak een diepe opgeluchte zucht. " sorry dat ik het je niet zei maar ook de lads weren het niet behalve Zayn" zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " sorry dat ik het je niet zei maar ook de lads weren het niet behalve Zayn" zegt hij zachtjes . '' Geeft niet Niall '' zeg ik tegen hem met een glimlach . Ik loop naar de keuken en maak voor Niall thee. Ik geef het aan hem en ga dan op de bank zitten . Ik kijk naar de tv die aan is gezet en samen kijken we naar die vreselijke SpongeBob


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " het geeft niet Niall" ik glimlach dankbaar en neem de thee aan waarna ik geconcentreerd naar Spongebob zit te kijken. Af en toe neem ik een klein sloekje hete thee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Blijf jij maar even lekker tv kijken Nialler dan ruim ik onze kamer even op .. Het is daar nog al een troep door gisteren'' glimlach ik en ik loop naar de kamer. Ik doe alle speeltjes in dat kastje en ruim de papieren op . Dan ruim ik alle condooms op . In totaal waren er 15 gevulde en 1 die nog in de verpakking zat . Ik glimlachte en liep met die dingen naar Niall . '' Kijk eens wat we hebben aangericht ? Hier kun je een heel weeshuis mee maken'' grinnikte ik en ik gooide ze weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Blijf jij maar even lekker tv kijken Nialler dan ruim ik onze kamer even op .. Het is daar nog al een troep door gisteren ik knik even dat het gord is. " kijk eens wat we hebben aangericht, hiermee kun. Je een heel weeshuis villen." Ik schiet in de lach. " wel als we zwanger hadden kunnen worden" gmiffel ik. Lachend drink ik mijn thee op en knuffel met Kristella. Owja binnen kort ws mijn verjaardag. Pfff dan werdik echtoud


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Binnenkort is Niall jarig ! En daaaaaaaaaan ga ik hem weer verwennen '' mompel ik vrolijk en ik loop naar de keuken om wat te drinken . Ik begin te lachen als ik terug denk aan wat ik net zei . Niall word altijd al verwend met seks. Ik bedoel. Die dvd's en speeltjes . En zo .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ben er weer honey

    Niall

    '' Binnenkort is Niall jarig ! En daaaaaaaaaan ga ik hem weer verwennen ''  vrolijk kijk ik hem aan. 'hoeveel dagen nog??pff ik ga oud worden' lachend kijk ik hen aan. ' als je de verwennen van vister bedoeld na dan wil uk elke dag jarig zijn'grijns ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ K verander Jim's leeftijd naar 17 is iets leuker xd ]

    Jim
    'hoeveel dagen nog??pff ik ga oud worden' vraagt hij . '' Nog wel wat dagen Niall . 14 denk ik ofzo'' zeg ik tegen hem . . ' als je de verwennen van vister bedoeld na dan wil uk elke dag jarig zijn'grijnst hij vrolijk. '' Ja in de avond komen de jongens en dan GANGBANG TIME !!'' roep ik ik barst in lachen uit . '' Hahah wat zullen de buren wel niet denken ? Wait hebben we wel buren?'' vraag ik . Ik loop naar buiten op mijn sokken. Wat niet zo'n goed idee was want ik ben vergeten dat het heeft geregend . Ik kijk naast ons huis en zie dat we geen buren hebben . '' Yes geen buren !'' zeg ik

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:50 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik