• Oke ik ben dus benieuwd wanneer/hoelaat de Teen Choice Awards 2013 in Nederland wordt uit gezonden, ik heb het werkelijk nergens kunnen vinden..
    Weet iemand van jullie het? In iedergeval bedankt.


    xxx


    • sometimes i wish i was a llama. - RDJ

    ColouredWind schreef:
    KAN IEMAND ME EEN LINK GEVEN? Hij valt bij mij ineens weg (de gebruiker is verwijderd)


    heb ik ook D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    http://tvin-actionpremiumhd.blogspot.be/2013/08/teen-choice-awards-2013-live-streaming.html

    Deze werkt! Die ads moet je wegklikken zover dat kan want daarachter speelt het ondertussen al ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Appa schreef:
    (...)

    Maar lieve schat, dat is geen mening dat is een vraag aan niemand in het algemeen [: Trouwens, iedereen mag meegenieten dat ik een hekel heb aan die jochies.


    Van mij mag je ^^
    Zelf heb ik ook een hekel aan Justin Bierber en hoe hij zijn fans behandeld al helemaal.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Van mij mag je ^^
    Zelf heb ik ook een hekel aan Justin Bierber en hoe hij zijn fans behandeld al helemaal.


    Daar ben je helemaal vrij in maar je moet toch echt weten dat geen ander popidool of wat dan ook zoveel doet voor zijn of haar fans [:

    Al die livestreams werken niet op m'n iPhone.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 2:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Maar lieve schat, dat is geen mening dat is een vraag aan niemand in het algemeen [: Trouwens, iedereen mag meegenieten dat ik een hekel heb aan die jochies.

    Ach, uit die vraag konden we toch op merken dat je een hekel aan ze hebt & vind je 't nou echt leuk om iemands idolen af te zeiken. Zal wel de enigste zijn die dat vind maar oké.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)
    Ach, uit die vraag konden we toch op merken dat je een hekel aan ze hebt & vind je 't nou echt leuk om iemands idolen af te zeiken. Zal wel de enigste zijn die dat vind maar oké.


    Beetje moe? Niet zo vrolijk, hè?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Beetje moe? Niet zo vrolijk, hè?

    Niet echt eh.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)
    Niet echt eh.


    Eh? Eh is van 'uhm' of zoiets. Tenminste, zo is het voor mij ^-^. Iets verkeerds gegaan? Niet goed geslapen? Of zit er iets niet goed?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maar goed; OT.

    Heeft niemand een livestream waarbij ie het wel doet? Ik kijk anders morgen wel wat terug.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 2:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Eh? Eh is van 'uhm' of zoiets. Tenminste, zo is het voor mij ^-^. Iets verkeerds gegaan? Niet goed geslapen? Of zit er iets niet goed?

    Not for me. Ga jij nog maar even nadenken wat er mis is :') Laat het nou maar gewoon, ik red me wel.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)
    Not for me. Ga jij nog maar even nadenken wat er mis is :') Laat het nou maar gewoon, ik red me wel.


    Oh lol, tegenwoordig snappen mensen niet wat sarcasme is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Daar ben je helemaal vrij in maar je moet toch echt weten dat geen ander popidool of wat dan ook zoveel doet voor zijn of haar fans [:

    Al die livestreams werken niet op m'n iPhone.


    Ik weet het over die 2 meisjes ja. Dat ze beide overleden zijn ook ja. [Als je in het ziekenhuis ligt en een mede patiente mag haar laatste wens doen hoor je dat al heel snel. En aangezien ik niet veel mocht doen kwam ik ook achter wat hij deed voor die meisjes wat hardstikke lief is.]
    Maar ikzelf vind spugen op fans,2 uur te laat komen op een concert niet echt veel moeite doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appa schreef:
    (...)

    Oh lol, tegenwoordig snappen mensen niet wat sarcasme is.

    I do, maar als je sarcasme letterlijk neemt is er toch niks mis mee?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Excuse me trouwens voor deze discussie. You win. I'm going to get some sleep x


    Everything is illuminated by the light of our past.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik weet het over die 2 meisjes ja. Dat ze beide overleden zijn ook ja. [Als je in het ziekenhuis ligt en een mede patiente mag haar laatste wens doen hoor je dat al heel snel. En aangezien ik niet veel mocht doen kwam ik ook achter wat hij deed voor die meisjes wat hardstikke lief is.]
    Maar ikzelf vind spugen op fans,2 uur te laat komen op een concert niet echt veel moeite doen.


    nah ik ben echt totaal geen fan maar komaan die jongen heeft echt wel een zwaar leven, veel te doen, en daarbovenop is hij nog zo jong. te laat komen is echt wel menselijk.

    Maar van dat spugen, is dat nu eigenlijk echt gebeurt? ;d Iedereen blijft er over praten haha.


    effort never betrays you