• Hebben jullie voorkeuren voor onderwerpen voor blogs? Wat zou jij graag willen lezen en welke blogs trekken jou aandacht, en waarom?

    Alvast bedankt voor de reactie :)!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Denk goed na of er iets bijzonders is gebeurd in je leven, of iets wat je heel stom vindt en maak daar een blog van :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Denk goed na of er iets bijzonders is gebeurd in je leven, of iets wat je heel stom vindt en maak daar een blog van :Y)


    Maar is dat wat andere ook interesseren (zeker een goed idee en dit zal ik onthouden) alleen mijn vraag is.. waar zijn de lezers geïnteresseerd in?


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Demonisch schreef:
    (...)

    Maar is dat wat andere ook interesseren (zeker een goed idee en dit zal ik onthouden) alleen mijn vraag is.. waar zijn de lezers geïnteresseerd in?
    Dat kun je niet weten als je met die vraag blijft rondhangen.. Schrijf een blog en kijk of de lezers erin geïnteresseerd is. Zo ja, maak over dat soort onderwerpen meer blogs en zo nee, maak een andere blog met een heel ander onderwerp en kijk steeds of er geïnteresseerde lezers zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Dat kun je niet weten als je met die vraag blijft rondhangen.. Schrijf een blog en kijk of de lezers erin geïnteresseerd is. Zo ja, maak over dat soort onderwerpen meer blogs en zo nee, maak een andere blog met een heel ander onderwerp en kijk steeds of er geïnteresseerde lezers zijn.


    Dat is ook de rede dat ik deze vraag hier stel en er niet mee blijf rondhangen. Wat je zegt is inderdaad waar en daar ben ik al mee bezig. Desondanks vraag ik hier de interesses van andere om daar mee inspiratie op te doen. Bedankt voor je advies!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Klachten over de wereld. Dat klinkt misschien nu alsof je keihard aan het zeuren bent, maar steek het in een metaforisch jasje met een tintje humor en het wordt er alleen maar leuker op.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Klachten over de wereld. Dat klinkt misschien nu alsof je keihard aan het zeuren bent, maar steek het in een metaforisch jasje met een tintje humor en het wordt er alleen maar leuker op.


    Ontzettend goed idee, klachten waar mensen zich in herkennen en het daarom dus ook interresant wordt om het te lezen. Dit ga ik zeker onthouden, bedankt!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    The paranormal stuff, hehe. Ik hou van alles wat daarmee te maken heeft, eigenlijk. Niet dat iemand daar een blog over zou gaan maken, ofzo...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Je bucketlist?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 16:25 ]


    Some people are art and do art at the same time