Oke ik ben dus benieuwd wanneer/hoelaat de Teen Choice Awards 2013 in Nederland wordt uit gezonden, ik heb het werkelijk nergens kunnen vinden.. Weet iemand van jullie het? In iedergeval bedankt. xxx
• sometimes i wish i was a llama. - RDJ
Dat moet ik ook zien ^^
©1998
Ik wil zo graag kijken maar ik ben nu al moe -_-
Dress like you're going to meet your worst enemy today.
MissElmo schreef: Ik wil zo graag kijken maar ik ben nu al moe -_-
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
ColouredWind schreef: (...) Ik ben gewoon met vrienden aan het kletsen via what's app waardoor ik nu melig ben en dus heel erg wakker ^^
Faisean schreef: (...)Ik heb een bak vol met koud water staan en daar dauw ik mijn gezicht in als ik moe word. Want ik MOET en ZAL het zien.
MissElmo schreef: (...) Ik ben normaal ook zo wakker tot 3 uur maar nu natuurlijk niet
Ik ga douchen nu :]
En me ogen zien er echt moe uit en het voelt ook alsof ik elk moment in slaap kan vallen.
Ik weet niet of ik het ga kijken doen die links het ook op de iPhone?
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
JamesPotter schreef: Ik weet niet of ik het ga kijken doen die links het ook op de iPhone?
Faisean schreef: Ik ga douchen nu :]
ColouredWind schreef: (...) Ik ook wel, maar dan lig ik normaal wel al in bed ^^
ColouredWind schreef: (...) Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar je kan het natuurlijk altijd proberen ^^
JamesPotter schreef: (...) Maar dan moet ik eerst tot kwart over drie opblijven xd. Haha ik kijk het morgen wel ofzo