• Nou hij was effe weg, en ik had ruzie met een jongen, Ik zei heel beleefd 'Wil je je mond alsjeblieft houden?' en hij stond zo op en liep naar me toe en zei recht in mijn gezicht. "Nee dikzak." en ik zo met open mond kijken. En ik zag dat mijn leraar terug binnen liep en ik zo tegen hem. 'Jap dat ga ik zeggen.' en ik zei het zo tegen mijn leraar. 'Meneer steven noemde me een dikzak.' 'Oke ik ben misschien kinderachtig ofzo maar ik kan er niet tegen als mensen me dik noemen want ik heb daar problemen mee --' en mijn leraar gewoon zo 'Steven haar naam is Chiara' en ik zo van WTF? doet hij niks, gosh ik was echt woedend. En hij is de baas van onze klas dan ook eh, sorry hoor maar ik haat hem --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    het is niet goed van hem maar ook niet van die jongen en ook niet echt van jou.... (je had ook gewoon naar hem kunnen gaan in plaats van de leraar?)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Klootzak.. mensen weten niet hoe erg het is om uitgescholden te worden voor dikzak --'

    Positive schreef:
    Klootzak.. mensen weten niet hoe erg het is om uitgescholden te worden voor dikzak --'


    <3

    Positive schreef:
    Klootzak.. mensen weten niet hoe erg het is om uitgescholden te worden voor dikzak --'

    Positive schreef:
    Klootzak.. mensen weten niet hoe erg het is om uitgescholden te worden voor dikzak --'

    Dat dacht ik ookal. En vroeg hij bij zedeleer een potlood en ik zo van 'Fack you, mij eerst dikzak noemen? dan krijg jij geen potlood hoor.'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Positive schreef:
    Klootzak.. mensen weten niet hoe erg het is om uitgescholden te worden voor dikzak --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right