• Oke ik ben dus benieuwd wanneer/hoelaat de Teen Choice Awards 2013 in Nederland wordt uit gezonden, ik heb het werkelijk nergens kunnen vinden..
    Weet iemand van jullie het? In iedergeval bedankt.

xxx

• sometimes i wish i was a llama. - RDJ

Ugh, nu houdt deze ook al ermee op -.-

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Hehe, werkt weer ^^

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

SeaWaves schreef:
    (...)

Ik weet het over die 2 meisjes ja. Dat ze beide overleden zijn ook ja. [Als je in het ziekenhuis ligt en een mede patiente mag haar laatste wens doen hoor je dat al heel snel. En aangezien ik niet veel mocht doen kwam ik ook achter wat hij deed voor die meisjes wat hardstikke lief is.]
    Maar ikzelf vind spugen op fans,2 uur te laat komen op een concert niet echt veel moeite doen.

Ik heb het niet over Avalanna en Brianna. Trouwens, het was niet echt een laatste wens. Maar bracht One Direction op koude dagen warme chocolademelk en pizza naar buiten omdat de fans het koud hadden en stonden te wachten voor het hotel? En wat dacht je van Pattie als de OLLG? Dat was heel lief [:

En nu houd ik m'n bek dicht want dit is offtopic. Ik ga slapen, xo.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 2:57 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Voor de mensen die nog een link moeten hebben;
    http://tvin-actionpremiumhd.blogspot.nl/2013/08/teen-choice-awards-2013-live-streaming.html

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 2:57 ]

"They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

Hardy schreef:
    (...)

nah ik ben echt totaal geen fan maar komaan die jongen heeft echt wel een zwaar leven, veel te doen, en daarbovenop is hij nog zo jong. te laat komen is echt wel menselijk.

Maar van dat spugen, is dat nu eigenlijk echt gebeurt? ;d Iedereen blijft er over praten haha.

Hij kwam te laat doordat hij zat te gamen -.-" Gewoon te gamen in zijn. Kleedkamer hé?

En ja dat spugen is echt gebeurt. Er was ook een topic over.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

SeaWaves schreef:
    (...)

Hij kwam te laat doordat hij zat te gamen -.-" Gewoon te gamen in zijn. Kleedkamer hé?

Kan het niet laten

Alsof sterren zoals Madonna enzovoort nooit te laat zijn gekomen [:
    Daar wordt verdacht weinig over gezegd.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 3:00 ]

Moeten trouwens serieus alle topics over JB gaan? Laat het rusten, bespreek het mooi ergens anders en ga over op dit topic. Amen.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 3:02 ]

Appa schreef:
    (...)

Kan het niet laten

Don't tell me, one direction doesn't do good deeds.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 3:04 ]

Everything is illuminated by the light of our past.

Appa schreef:
    (...)

Kan het niet laten

Ik weet niks over Madonna want ik hoef niks te weten over haar en haar rare kleding.
    En als er niks over gezegd word dan is er niks gebeurt :] Zo simpel is het voor mij.

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Wou dit niet quoten excuse me.

[ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 3:07 ]

SeaWaves schreef:
    (...)

hij boeit me niet echt dus ik heb dat topic niet geopend ;d

& oke ja maar dat is ook gemakkelijk gezegd he. ik zeg natuurlijk niet dat het niet kan, maar de kans zit er best in dat het een diepere achtergrond had ( ik bedoel wie weet had hij net zware ruzie gehad met iemand of whatever), dat er een hele situatie rond zat, en aangezien hij waarschijnlijk wel echt in de kleedkamer zat is zelfs een achtergrond situatie geen echt excuus, maar het zou de zaak waarschijnlijk iets menselijker laten klinken.

effort never betrays you

Ik kan hem niet volgen op mijn mobiel en ik ben te lui om mijn laptop op te starten.
    Ik las wel via twitter dat one direction al 4 awards heeft. :Y) Good job guys.

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Wunjo schreef:
    Ik kan hem niet volgen op mijn mobiel en ik ben te lui om mijn laptop op te starten.
    Ik las wel via twitter dat one direction al 4 awards heeft. :Y) Good job guys.

Come on guys, dit topic gaat over TCA's, niet wat Bieber goed of fout heeft gedaan.

nawh ik heb niet gekeken maar Tumblr is vaak ok om aan de nodige info te komen

LOGAN ^^

Sidera nostra contrahent solem lunamque