• Oke ik ben dus benieuwd wanneer/hoelaat de Teen Choice Awards 2013 in Nederland wordt uit gezonden, ik heb het werkelijk nergens kunnen vinden..
    Weet iemand van jullie het? In iedergeval bedankt.


    xxx


    • sometimes i wish i was a llama. - RDJ

    BUYTHESTARS schreef:
    O god, hij doet het niet op me phone iemand tips of iedereen op laptop? Mijnes was net uitgevallen xd

    Laptop hierzo. (ik zit alleen thuis x'D Ik heb zojuist gewoon chips gepakt x'D)
    Ik zou op zoek gaan naar een adapter ding voor je laptop...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Worden jullie ook elke keer onderbroken met zo een reclame? En zo ja. Hoe klikken jullie hem weg!! D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Worden jullie ook elke keer onderbroken met zo een reclame? En zo ja. Hoe klikken jullie hem weg!! D:

    Ik kijk niet naar the red carpet :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    SeaWaves schreef:
    Worden jullie ook elke keer onderbroken met zo een reclame? En zo ja. Hoe klikken jullie hem weg!! D:
    Geen reclame maar op welke livestream kijk je?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Geen reclame maar op welke livestream kijk je?


    http://www.teenchoiceawards.com/

    Deze.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 1:02 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    http://www.teenchoiceawards.com/

    Deze.
    Nee ik kijk op een andere.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Nee ik kijk op een andere.


    Kan je mij een link geven? Aangezien ik nu zit: KOM OP STOMME PC!! Ugh


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Faisean schreef:
    Ik denk dat ik Deze livestream ga gebruiken... Hoelaat begint hij? In Amerika begint hij om kwart over 6 in de avond. Ben slecht in tijden berekenen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)


    Thnx (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Holland :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh yey, die andere live stream doet perfect op telefoon en hij raakte steeds over verhit daarom :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    Oh yey, die andere live stream doet perfect op telefoon en hij raakte steeds over verhit daarom :')
    Bij mij is het beeld niet echt goed


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...) Bij mij is het beeld niet echt goed


    bij mij ook maar ik heb hem op mij mobiel op HD xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CODYY


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    FANGIRL!!!!
    OMG!!!! *Wappert met handen*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial