• Hoi,

    ikzelf heb een trouwjurk die ik aanstaande vrijdag aantrek (logisch want ik ga trouwen die dag)

    Hoe zoet jouw trouwjurk eruit (als jij) gaat trouwen ??

    :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wow, wat zie ik hier veel traditionele witte jurken voorbij komen. They are soo poofy and big. Ik zal nog even posten wat ik mooi vindt :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Bombalurina schreef:
    Ik vond de jurk van Kate Middleton prachtig.


    Ik vind die van zus Pipa ook geweldig - ja, inderdaad, ze had een geweldige jurk aan. Ik wil wat minimalistisch en, zoals ik het nu zie, liever geen wit. Dan is mijn jurk nog voor het altaar vies, aangezien ik een talent heb om wit niet langer dan zes minuten wit te houden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit soort jurken vind ik mooi






    26 - 02 - '16

    Found it! Ik heb deze jurk al - het was een jurk van een vriendin van mijn moeder, maar zij wou 'm niet meer hebben. Een prachtig uitgesneden Hugo Boss-jurk. Ik heb er ook een paar Mart Visser hakken bij; ook van haar gekregen. Ik heb 'm al wel 'ns gedragen, maar dat kan mij niet bommen. Niets liever dan deze jurk of een soortgelijk ontwerp gemaakt door de handen van Mart Visser.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    en deze lijken me wel mooi



    &


    (alleen dan zonder dat roosgeval)


    Aan niets denken is ook denken.



    Lekker opvallend :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:



    Lekker opvallend :')


    Ik mag hopen dat dit niet serieus is.


    Aan niets denken is ook denken.