• Ik ben best vaak ziek, maar dan is het meestal 1 of 2 of 3 dagen. En omdat ik op het moment steeds heel wat proefwerken en so's heb, denken m'n vriendinnen steeds meer dat ik nep ziek ben om onder proefwerken uit te komen. Maar als je veel proefwerken (zoals op 4 van de 5 dagen een pw/so, of op 3 van de 5) hebt en je bent een paar keer ziek, is het toch logisch dat je een paar proefwerken mist?
    Vandaag was/ben ik ook ziek (mega keelpijn (+ bijna geen stem) en hoofdpijn vanaf donderdag, en sinds zaterdag ook koorts en al helemaal geen stem. M'n stem komt nu weer een beetje terug:) ). Maar vrijdag ben ik wel naar school gegaan i.v.m. een proefwerk. Maar vandaag niet, en we hadden een mini so scheikunde. Alleen blijkbaar geloven ze me niet :s en vertrouwen ze me steeds minder, terwijl ik toch echt de waarheid spreek. En ik snap ze ook wel een beetje..., maar jah...
    Ik moet zeggen dat ik wel een keertje zogenaamd ziek ben geweest (vorig jaar; in begin klas 2 ofzo), maar dat was omdat ik de hele nacht wakker lag o_O ...
    Maar hebben meer mensen dit? Of is vaak ziek zijn gewoon raar?
    btw; als je tot hier hebt gelezen: dankje ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 21:18 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben nooit ziek, dus ik kan er niet over meespreken ^^


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben amper ziek, of schoolziek :P

    anonymous schreef:
    Ik ben amper ziek, of schoolziek :P


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Niks van hen aantrekken. Sommige mensen hebben nu eenmaal minder weerstand dan anderen. Niks aan te doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    vorig jaar was ik 3 donderdagen na elkaar ziek. we hadden altijd veel toetsen die dag dus dacht iedreen dat ik het fakte. echt erg als je beste vriendinnen je nie willn geloven.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als ik zeg dat ik nooit ziek wordt word ik juist ziek, dat heb ik altijd, dus daarover hou ik m'n mond. X:
    Maar ik vind het niet zo raar, dat ze het wel heel toevallig vinden. Zou ik ook vinden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Raar dat je eigen vriendinnen je niet geloven.
    Ik word altijd halverwege de toetsweek ziek xD
    Maar k ben bang dat je dr verder vrij weinig aan kunt doen =(
    nouja, niet op reageren kan altijd natuurlijk =)


    hou je mond joh =')

    Je hebt gewoon een slechte weerstand kan je niks aan doen, laf dat het niet wordt gelooft. Ik ben nauwelijks ziek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    > Titel aangepast & topic verplaatst


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben bijna nooit ziek, maar als ik het ben dan word ik het altijd net na het weekend en ben ik de dag voor het weekend, 2 weken later, weer beter. Maar ons ma wil dan dat ik 1 dag extra uitziek dus dan ben ik 2 dikke weken weg. Niemand geloofd mij dan en ze denken dat ik dan gewoon weg ben ofzo. Eerst stuurde school zelfs een controleur! O.o


    -

    Iedereen is wel een keertje ziek of fakeziek. En als je vriendinnen je niet geloven dat je echt ziek was, naja jammer dan. Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Gewoon in hun gezicht zeggen, dat je het bagger van ze vind dat ze je niet geloven, maar dat jij de waarheid wel weet en het niemand hoeft te bewijzen. En dat als ze je echte vriendinnen zijn dat ze je wel geloven..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben trouwens de laatste twee jaar wel heel veel ziek geweest, vooral de afgelopen paar weken, maar dat komt omdat andere mensen me ziek maken, kan ik zelf niet veel aan doen -te ingewikkeld en wazig om uit te leggen:'D, en nee ik heb het niet over anderen die me aansteken met een griepje.-


    Wie du mir, so ich dir.

    Decoy schreef:
    Je hebt gewoon een slechte weerstand kan je niks aan doen, laf dat het niet wordt gelooft. Ik ben nauwelijks ziek.

    Dat heb ik ook eens gelezen in een boek: Kappen! van Carry Slee. De hoofdrol speelster: Indra, had de zieke van Pfeiffer en haar vriendinnen geloofde haar ook niet.

    Best zielig eigenlijk. Maar probeer ze gewoon steeds te vertellen dat je niet liegt! En anders vind ik het heel dom van je vriendinnen dat ze je niet geloven, hoe bot het ook klinkt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dan zij ze simpel je gewoon niet waard als hun dat denken.


    I live in myn own Cinderella story .