• Hoi,

    ikzelf heb een trouwjurk die ik aanstaande vrijdag aantrek (logisch want ik ga trouwen die dag)

    Hoe zoet jouw trouwjurk eruit (als jij) gaat trouwen ??

    :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Cairde schreef:
    (...) Eerlijk gezegd vind ik de 3 en de 4e jurk die hier gepost zijn er niet echt duur uitzien. Ik hou juist van die dramatische jurken. Nouja. Ik wil gewoon een perfecte jurk als ik ga trouwen

    Drie vierde.


    comfort in c h a o s

    Cairde schreef:
    (...) Eerlijk gezegd vind ik de 3 en de 4e jurk die hier gepost zijn er niet echt duur uitzien. Ik hou juist van die dramatische jurken. Nouja. Ik wil gewoon een perfecte jurk als ik ga trouwen

    Ze bedoelt 3/4de als de breuk. 75% van de jurken, als dat duidelijker is.


    Ex astris, sciencia

    Reid schreef:
    (...)
    Ja, eigenlijk wel. Trouwen betekend niet meteen bijna al je geld opdoen aan een jurk en de rest van het feest.
    Als je gaat trouwen betekent het bij de meeste mesen : i don't care hoeveel geld ik uitgeef het moet mooi worden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Reid schreef:
    (...)
    Drie vierde.
    Ik had die ''de'' erachter niet gelezen :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fauxlivia schreef:
    Ik weet niet eens óf ik wel wil trouwen. Poespas.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hij mag niet te breed gaan vanonder, want ik ben al klein dus dat ziet er dan niet uit, maar verder wil ik ook wel zo'n typische lange trouwjurk ;3


    effort never betrays you

    Hoe ziet jouw trouwjurk eruit? Vrij smal of enorm groot, zo groot dat je bijna niet meer door de deur kan?
    Als ik ga trouwen dan kies ik denk ik voor een pak. Maar misschien trouw ik wel niet, net zoals mijn ouders. Die zijn al ruim 30 jaar "verloofd".
    Ik haat jurken, ik denk dat ik stik in een trouwjurk. Of ik ga voor een broekrok, maar ik haat ook rokken.


    Martenvilijn schreef:
    Sorry, ik draag geen jurkenxD

    Ik dacht dat je een grote zwarte jurk zou aantrekken. Het zou je vast prachtig staan. xD


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vond de jurk van Kate Middleton prachtig.


    Miep

    Ik vond de jurk van Bella in Twilight erg mooi, die achterkant (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Ik vond de jurk van Bella in Twilight erg mooi, die achterkant (:


    Die ook c:
    En die van Liv in Bride Wars. De Vera Wang. Dat was een tijdje geleden mijn droomjurk


    Miep

    Oke als je dat aan mij vraag dan kan ik aan een stuk door ratelen.... vroeger wilde ik nooit trouwen en nu kan ik al bijna niet wachten hahaha ( ben net 19) ik denk dat ik echt niet kan kiezen welke jurk ik zou nemen.... maar in iedergeval met sluier, sleep (geen lange) handschoentjes tot elleboog mouwloos...
    Strak lijfje en losse rok....

    KIJK daar begin ik al met ratelen!!

    In iedergeval sta ik altijd in de stad voor het raam van de bruidswinkel naar de jurken kwijlen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Donoghue schreef:
    Ik vond de jurk van Kate Middleton prachtig.


    Die van haar vond ik ook mooi, ze had volgens mij alleen wat grotere borsten moeten hebben dan had die jurk haar echt top gestaan.


    Physics is awesome

    Donoghue schreef:
    Ik vond de jurk van Kate Middleton prachtig.


    Ik vond die juist was saaitjes en te simpel. Maar Kate is in het algemeen een simpel persoon.


    -

    xGREENLEAF schreef:
    Ik ben niet van plan ooit te trouwen.
    En als dat wel gebeurd, loop ik in een pak ! :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vivere schreef:
    Ik vind zoiets prachtig:



    Maar daarentegen, dit ook:



    Zo iets als de laatste bedoel ik dus!!
    Alleen dan met een lange sluier :D en de rok nog net iets langer zodat er een sleep aankomt.

    Serieus ik moet nu snel opzoek naar iemand -.-
    Want ik wil een trouwjurk:9~

    Hoe ziet jouw jurk er eigenlijk uit!!!!!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt