• Hoe doen jullie meestal jullie haren? In een knot, staart, gewoon los, ..

    Ik zelf doe het meestal in een staart of knot en soms los. Maar ik heb een vraag. Als jullie een knot maken, hoe doen jullie dat dan? Ik maak eerst gewoon een staart, dan draai ik dat en doe daar een elastiekje over. MAar bijna altijd mislukt dat. Iemand tips hoe je een knot goed kunt maken?

    Ik doe het zo goed als altijd los.
    En hé, dat probleem heb ik ook! (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Los ^^


    Life is hard and then we die

    Los, áltijd los. (cat)


    Let it come and let it be

    Ik doe altijd meteen een knot, zonder eerst een staart te maken. En ik zet m met een paar klemmetjes vast.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    eh meestal los en als 't irriteert doe ik een los knotje in aan de onderkant van mn haar zodat dr plukken uitvallen en het lekker rommelig zit :D.

    Verschillend, maar het meest van de tijd los.

    Ik doet het eigenlijk op dezelfde manier als jou. Ik grijp het bij elkaar en draai het heel strak om elkaar heen. En dan gewoon een elastiekje :'D Blijft bij mij gewoon perfect zitten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    los en anders in een staart


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Los en een knot. En als ik een gewone staart doe, dan is dat een zijstaart zodat mijn haar over mijn schouder valt. En als ik een knot maak, pak ik gewoon mijn haar vast in een bolletje op mijn hoofd en doe er een rekker omheen en tada! Maar door al mijn krullen blijft mijn knot vrij goed steken. ^^ Maar soms heb ik wel het probleem dat ik de rekker er niet goed uitkrijg. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Los en dan doe ik een baret op fzo XD


    26 - 02 - '16

    Als ik zin heb laat ik ze los
    Als ze normaal krullen hebben maak ik een staart
    Als mijn haar echt niet meezit maak ik een dotje
    u zal dat niet meer lukken waarschijnlijk -heb korte haar-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Bijna altijd los.
    Ik vind het nogal irritant als er een elastiekje / clipje / whatever in m'n haar zit. Gaat de hele tijd jeuken enzo...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    CountMeIn schreef:
    Los, áltijd los. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eos schreef:
    Ik doe het zo goed als altijd los.
    En hé, dat probleem heb ik ook! (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stonem schreef:
    Verschillend, maar het meest van de tijd los.

    Ik doet het eigenlijk op dezelfde manier als jou. Ik grijp het bij elkaar en draai het heel strak om elkaar heen. En dan gewoon een elastiekje :'D Blijft bij mij gewoon perfect zitten.

    ^

    Een staart,elke dag [a] En als ik een knotje maak (s'avonds) dan doe ik eerst een staart maken en daarvan een knotje maken. En doe de elastiek er drie keer overheen :p


    It's going to be difficult, but not impossible.