• Hoi,

    ikzelf heb een trouwjurk die ik aanstaande vrijdag aantrek (logisch want ik ga trouwen die dag)

    Hoe zoet jouw trouwjurk eruit (als jij) gaat trouwen ??

    :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Rider schreef:
    Ik denk dat ik sowieso niet in een helemaal witte jurk zou trouwen. Iets met een accent van een andere kleur (rood, blauw of zwart) vind ik altijd echt prachtig. Zoals deze jurken:





    Hoewel ik er nu niet aan zou moeten denken om te trouwen :')


    Die jurk met het rood is mooi. Zo'n soort jurk maar dan met blauw zou ik wel aan trekken.


    Physics is awesome

    Rider schreef:
    Ik denk dat ik sowieso niet in een helemaal witte jurk zou trouwen. Iets met een accent van een andere kleur (rood, blauw of zwart) vind ik altijd echt prachtig. Zoals deze jurken:





    Hoewel ik er nu niet aan zou moeten denken om te trouwen :')


    Die jurken zijn zó mooi!


    Bad decisions make good stories.

    Ik weet niet eens of ik wel wil trouwen. :')


    -

    ik vond de jurk van mijn schoonzus onweerstaanbaar schitterend. vooral toen ze even ging bukken om haar jurk goed te doen, haar lange zwarte haar naar die een kant op viel en de sluier daar achter. ze leek gewoon op Maria echt waauw. als ik de foto kan vinden laat ik het zien,

    maar als ik ga trouwen trouw u gewoon in een schaatspak op het ijs. hehe


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    ik vond de jurk van mijn schoonzus onweerstaanbaar schitterend. vooral toen ze even ging bukken om haar jurk goed te doen, haar lange zwarte haar naar die een kant op viel en de sluier daar achter. ze leek gewoon op Maria echt waauw. als ik de foto kan vinden laat ik het zien,

    maar als ik ga trouwen trouw u gewoon in een schaatspak op het ijs. hehe


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Rider schreef:
    Ik denk dat ik sowieso niet in een helemaal witte jurk zou trouwen. Iets met een accent van een andere kleur (rood, blauw of zwart) vind ik altijd echt prachtig. Zoals deze jurken:





    Hoewel ik er nu niet aan zou moeten denken om te trouwen :')


    Die vind ik prachtig. Vooral die laatste.

    Ik heb geen flauw idee welke jurk ik wil als ik ga trouwen. Dat zie ik dan wel. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik zou het denk ik bij zoiets houden aangezien ik niet zo van de kitsch/glitters/tierlantijntjes ben.




    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet zeggen dat ik deze toch ook wel echt prachtig vind. Vooral die rug.


    Miep

    ja, ik heb vorig jaar in barcelona echt mijn droomjurk gezien !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hey!
    Wat leuk dat je gaat trouwen! Veel geluk toegewenst!
    Ik zou graag deze trouwjurk willen;
    klik
    x


    Cute as a button, every single one of you !

    Iets met wit/heel licht blauw
    Lang, met ergens iets van bloemetjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet uberhapt nog eens niet of ik ooit ga trouwen, in mijn straat is er zo'n trouw boetiek waar ik af en toe langs loop, ik vind altijd jurken van Vera Wang mooi maar die zijn duur


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sowieso strapless en met sluier, en mijn lange haren los en krullend. Of zo'n Margeary Tyrell-kapsel :)
    en deze jurken zijn mooi:


    maar dan zonder de glitters, bah


    en deze maar dan zonder de overdreven rozen in tule.
    ik heb mijn droomjurk al gezien in Antwerpen, in een steegje vlakbij het huis van Louis Paul Boon (cat)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Micha, komt je yrouwjurk nog online te staan? Ik wil hem echt heel graag zien. (wedding)


    -

    Stiekem zie ik mezelf trouwen in mijn Hugo Boss jurk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife