• Hoi,

    ikzelf heb een trouwjurk die ik aanstaande vrijdag aantrek (logisch want ik ga trouwen die dag)

    Hoe zoet jouw trouwjurk eruit (als jij) gaat trouwen ??

    :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Vivere schreef:
    Ik vind zoiets prachtig:



    Maar daarentegen, dit ook:



    Die eerste is zoooooo mooi! Ik wil ook dolgraag trouwen en dan het liefste zo iets :)

    Hoe ziet die van jou dan uit, Micha?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigenlijk, als iemand die verloofd is, zou ik daar heeeel erg mee bezig moeten zijn, he? Maar dat ben ik niet. :'D
    Voornamelijk omdat het nog 1 of 2 jaar gaat duren voordat we uberhaupt gaan trouwen. Bovendien ga ik eerst naar het budget ervoor kijken en dan naar de prijzen zelf van de jurken. Ik ben echt zo iemand die zelfs voor haar trouwdag zo goedkoop mogelijk uit wil komen. Wat moeilijk gaat worden, want alles speciaal op maat gemaakt worden, aangezien ik het anders niet pas. Sowieso heb ik een vreselijke hekel aan dikke baljurken en ik wil ook geen sluier op mn hoofd
    Maar als ik zo kijk bij Bruidswinkels hier in Berijn, dan vind ik deze wel mooi. Niet te dik, niet te simpel en maar ook niet te druk met van alles op er op en eraan. Ook een niet te lange sleep. Op zoiets zou ik me gaan focussen als ik op jacht ga.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Eigenlijk, als iemand die verloofd is, zou ik daar heeeel erg mee bezig moeten zijn, he? Maar dat ben ik niet. :'D
    Voornamelijk omdat het nog 1 of 2 jaar gaat duren voordat we uberhaupt gaan trouwen. Bovendien ga ik eerst naar het budget ervoor kijken en dan naar de prijzen zelf van de jurken. Ik ben echt zo iemand die zelfs voor haar trouwdag zo goedkoop mogelijk uit wil komen. Wat moeilijk gaat worden, want alles speciaal op maat gemaakt worden, aangezien ik het anders niet pas. Sowieso heb ik een vreselijke hekel aan dikke baljurken en ik wil ook geen sluier op mn hoofd
    Maar als ik zo kijk bij Bruidswinkels hier in Berijn, dan vind ik deze wel mooi. Niet te dik, niet te simpel en maar ook niet te druk met van alles op er op en eraan. Ook een niet te lange sleep. Op zoiets zou ik me gaan focussen als ik op jacht ga.


    Dat is een mooie jurk. Al na gedacht over de taart?


    Physics is awesome

    Ik blijf gewoon forever alone :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik blijf gewoon forever alone :Y)


    Till´ the end!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat is een mooie jurk. Al na gedacht over de taart?


    Nope, ook niet. We weten ook nog niet waar en wanneer, sowieso zouden we moeten wachten tot volgend jaar September zodat zijn getuige 18 is, want dat moet. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik zou graag in zoiets willen trouwen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:
    Ik zou graag in zoiets willen trouwen.


    Wauw, die is mooi :'D


    -

    Ik vind werkelijk waar alle jurken die hier langs kwamen afzichtelijk (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Till´ the end!


    'Always'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik vragen hoe jouw jurk eruitziet?

    Ik ben heel erg fan van simpele jurken en ik wil het liefst wel iets met bandjes of mouwtjes. (Lange mouwen wil ik alleen als het winter is als ik trouw.) Een sluier en/of bloemetjes in mijn haar vind ik ook een must. Ook heb ik liever geen al te wijde rok, aangezien ik dat zelf al snel te overdreven vind.
    Dit vind ik op zich wel leuk, maar misschien nog iets te druk met al dat kant. Ik zou het in ieder geval zeker proberen als ik het zie. Deze vind ik zelfs nog leuker.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Mag ik vragen hoe jouw jurk eruitziet?

    Ik ben heel erg fan van simpele jurken en ik wil het liefst wel iets met bandjes of mouwtjes. (Lange mouwen wil ik alleen als het winter is als ik trouw.) Een sluier en/of bloemetjes in mijn haar vind ik ook een must. Ook heb ik liever geen al te wijde rok, aangezien ik dat zelf al snel te overdreven vind.
    Dit vind ik op zich wel leuk, maar misschien nog iets te druk met al dat kant. Ik zou het in ieder geval zeker proberen als ik het zie. Deze vind ik zelfs nog leuker.

    Het eerste vind ik ook mooi. alleen het "mouwen" niet.


    -

    Deze vind ik prachtig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Deze vind ik prachtig.
    Ik vind hem eerlijk gezegd lijken op een jurk die je dagelijks aantrekt..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Ik vind hem eerlijk gezegd lijken op een jurk die je dagelijks aantrekt..


    Dat kan :Y) Ik heb een hekel aan gitter, diamantjes, grote jurken, en het meeste kant.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'