• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Welcome to Hogwarts!
    Het is 18:00. De Hogwarts Express is aangekomen op het perron bij het kasteel. De karren staan klaar om de leerlingen naar Hogwarts te brengen, de eerste jaars gaan met de bootjes. Bij Hogwarts aangekomen zal het schoolhoofd de standaard begin speach houden om iedereen te verwelkomen en dan zal het feestmaal op tafel komen!

    Datum en tijd
    Het is maandag 20 augustus en het is tussen 18:00 en 21:00.

    Hulp
    Michelle aka Macabre helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chilaw schreef:
    [Even Caisheen heel evil maken.]
    Crake Evan Blake Mullingford • Griffoendor • Drijver

    Ik zucht even diep en kijk dan opzij naar Alice, mijn blonde haren zijn alweer helemaal uit het "nette" model. Inplaats daarvan staat het nu alle kanten op. Netzoals bij mijn oom George altijd. "Ik geef je 3 hints. Koud.Snel.Bloed." Ik kon het niet uit mijn mond krijgen. Dan breekt er iets in me en valt mijn hoofd tegen Alice' haar schouder. De tranen stromen onophoudelijk over mijn wangen en komen op haar gewaad terecht. "Cai...Cai...Cai duwde me van de toren!"Komt er snikkend uit mijn mond. Het was raar om mijn zusje zo te zien..Ze was zo gemeen en moordlustig. Zo had ik haar serieus nognooit gezien. " I-ik herriner alleen n-nog dat ik neerkwam..d-de pijn was o-ondraagelijk....en toen w-was het zwart."Komt er nu hikkend uit. Mijn handen - correctie gehandschoende handen houden Alice haar gewaad strak vast, terwijl de tranen blijven vloeien. één nadeel, Ze waren ijskoud. Dus niet bepaald prettig voor Alice als je het mij zou vragen.

    [Nu even paardrijden, bn over goed twee uur terug.]


    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Hij zucht diep en ik kijk met mijn -lol, ik heb geen idee hoe Alice eruit ziet, dus vanaf nu heeft ze groene ogen- groene ogen vragend zijn kant op. "Ik geef je drie hints," zegt hij, "koud, snel, bloed." Mijn ogen worden iets groter. Ik weet namelijk gelijk wat hij bedoelt. Vampier. Niet alweer. Mason ook al...en dat is in het begin ook niet echt goed verlopen, maar Crake is een tijd weggeweest. Ik wil vragen of hij er goed mee om kan gaan, als hij ineens zijn hoofd tegen mijn schouder drukt en ik tranen voel. Hij doet dan een openbaring tegenover mij en zegt dat Cai degene was. Ik frons gelijk, want zo ken ik Cai helemaal niet. Cai is zijn zusje en haar ken ik wel, maar niet zo goed als ik Crake ken. Ik sla mijn armen om hem heen en voel nu pas echt de kou die aan hem kleeft. "I-ik herinner allen n-nog dat ik neerkwam... d-de pijn was o-ondragelijk...en toen w-was het zwart." Hij heeft moeite met praten en ik bijt hard op mijn lip. Ik vind het verschrikkelijk om hem zo te moeten zien. "Stil maar Crake, wil je even ergens anders heengaan?" vraag ik zachtjes. Ik wrijf met mijn handen over zijn rug. "Laten we ergens anders verder praten." Moet je wel alleen zijn met Crake? Klinkt het ineens in mijn hoofd en ik sta er bij stil. Maar het is Crake...ondanks dat hij een vampier is, zou hij me nooit wat aandoen! Vampier-zijn verandert mensen. Ik slik een keertje, maar ik negeer de stem. Ik ben niet bang voor Crake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    (...)
    [HART? Jaimy, hart? :'DDDD Ik reageer zo, ik kon het niet laten. :'D]


    [HAAHAH, dat vind ik nog meevallen, want ik dacht aan Cam's grote hart ja :'D
    IK HERINNER ME NOG DAT JIJ SCHREEF VALDE IN PLAATS VAN VIEL!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    [HAAHAH, dat vind ik nog meevallen, want ik dacht aan Cam's grote hart ja :'D
    IK HERINNER ME NOG DAT JIJ SCHREEF VALDE IN PLAATS VAN VIEL!]

    [SHUT IT :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jaimes, Mitshy: PRAATTOPIC x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre schreef:
    Ashley Lestrange - Slytherin
    Ik voelde hoe Caleb ondertussen mijn hand vastpakte.
    De hele tijd zweeg hij. Pas nadat ik mijn laatste woorden had uitgesproken, keek ik op; er stonden tranen in zijn ogen en ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Zo heb ik hem nog nooit gezien.
    ''Het is niet jouw schuld,'' fluisterde hij schor. Hij haalde een hand door zijn rommelige, donkere haren en veegde een traan weg. ''Hij gaat er aan,'' fluisterde hij toen. Ik keek Caleb gebroken aan. ''H-hij heeft jou pijn gedaan. Hij heeft onze baby vermoord. H-Hij gaat er aan,'' gromde hij.
    De woede was niet te missen en ik trok Caleb in een knuffel, in de hoop hem te kalmeren. ''Shh,'' mompelde ik zachtjes. Het snikken was eindelijk gestopt, al schokten mijn schouders nog wel een beetje na.
    ''Hij gaat er aan, maar niet nu,'' fluisterde ik. Ik keek Caleb aan en streek een plukje haar uit zijn gezicht. Ik glimlachte zwakjes en drukte een zacht kusje op zijn lippen.


    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ashley probeert me te kalmeren door me in een knuffel te trekken, maar ik schud mijn hoofd.
    'Die eikel gaat eraan. Hij heeft godverdomme ons kindje vermoord!' schreeuw ik woedend, ik maak me los uit haar omhelzing en smijt het eerste beste boek tegen de muur aan.
    'Hoe kon hij? Hij is mijn broer! Gunt hij ons dan ook helemaal niks!?' ik schop de stoel omver terwijl ik allemaal scheldwoorden door de kamer schreeuw gericht op Serpen.
    'Hij komt hier niet mee weg. Dit keer niet,' grom ik, 'té lang heb ik alles toegelaten wat hij me aan deed, wat hij jou aan deed. Ik ga het níét meer toelaten. Hoe veel moeite het ook zal kosten, hij gaat eraan. Ik wil zijn rottende lijk voor me op de grond zien liggen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    Hij maakte zich ruw los uit mijn goedbedoelde knuffel en geschrokken keek ik hem aan.
    ''Die eikel gaat eraan. Hij heeft godverdomme ons kindje vermoord!'' schreeuwde hij. Ik kromp ineen toen hij een boek wegsmeet. ''Hoe kon hij? Hij is mijn broer! Gunt hij ons dan ook helemaal niks?!'' vervolgde hij. Ik slikte en keek zwijgend naar Caleb. De stoel klapte op de grond omdat hij er tegenaan schopte en scheldwoorden vulden de kamer. ''Hij komt hier niet mee weg. Dit keer niet,'' gromde Caleb. ''Té lang heb ik alles toegelaten wat hij me aan deed, wat hij jóú aan deed. Ik ga het níét meer toelaten. Hoe veel moeite het ook zal kosten, hij gaat eraan. Ik wil zijn rottende lijk voor me op de grond zien liggen.''
    Een tiental seconden bleef het stil - ik kende deze kant van Caleb helemaal niet. Ik sloeg mijn ogen neer terwijl ik aan mijn gewaad frunnikte. Na een tijdje keek ik Caleb weer aan. ''Caleb, rustig,'' piepte ik. Ik stond op en pakte zachtjes zijn hand vast. ''Alsjeblieft. Ik ben ook boos, maar dit heeft geen zin.'' Ik drukte een kusje op zijn wang. ''Kunnen we niet héél even blij zijn om elkaar te zien? Ik heb je zo erg gemist - het is jammer om het jaar zo te beginnen,'' fluisterde ik voorzichtig. Ik keek hem aan en beet zachtjes op mijn onderlip.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Caleb, rustig,' hoor ik Ashley zacht piepen. Ik voel haar hand om de mijne sluiten, 'alsjeblieft. Ik ben ook boos, maar dit heeft geen zin.'
    Haar zachte lippen raken mijn wang.
    'Kunnen we niet héél even blij zijn om elkaar te zien? Ik heb je zo erg gemist - het is jammer om het jaar zo te beginnen,' fluistert ze. Ze heeft gelijk. Ik haal diep adem en sluit mijn ogen voor een momentje. Ik knik.
    'Je hebt gelijk. Het spijt me,' zeg ik een stuk kalmer, 'ik liet me gaan.'
    Ik kijk haar aan en strijk een verdwaalde pluk haar uit haar gezicht.
    'Hoe voel je je?' vraag ik zachtjes, ik laat mijn hand op haar buik rusten, 'wanneer is het gebeurt en waarom heb je het me niet eerder verteld? Je weet dat ik tijd voor je vrij had kunnen maken. Ik was naar je toe gekomen, bij je gebleven toen het gebeurde. Heb je de baby gezien? Was het een meisje of een jongen?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Weet je dat het saai is als hier nooit gewoon een klein beetje gepraat is D:]

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Langzaam stap ik uit de koets en ik kijk om me heen. Ik heb helemaal geen zin om naar de toespraak te gaan, maar ik weet dat als ik niet ga, mensen zullen vragen waarom ik niet gegaan ben. Daarom zet ik mijn beste, neppe glimlach op en loop Hogwarts binnen. Caleb heb ik ook al een lange tijd niet gezien en ik ben benieuwd hoe het hem vergaat. Stilletjes loop ik richting The Great Hall en daar neem ik plaats aan de lange tafel. De toespraak begint en ik kijk een beetje voor me uit. Toen ik net binnenkwam, had ik gekeken voor Ashley, maar ik had haar niet gezien. Het korte gesprek daarstraks verliep nogal stroef, waardoor ik eigenlijk de neiging heb om haar even niet te zien, zodat ik een volgende ongemakkelijke ontmoeting kan voorkomen. Wat me het meest dwars zat, was dat hetgeen wat haar dwarszat, wél aan Sean kon vertellen en niet aan mij. Dat doet pijn. Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Een zucht verlaat mijn mond en ik staar voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''Je hebt gelijk, het spijt me,'' zei Caleb kalm na geknikt te hebben. ''Ik liet me gaan.''n
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Het geeft niet,'' fluisterde ik. Zijn blik doorboorde de mijne en ik voelde hoe hij een plukje haar uit mijn gezicht veegde.
    ''Hoe voel je je?'' vroeg hij zacht. Ik haalde zwakjes mijn schouders op.
    ''Beter dan eerst,'' mompelde ik schor. Ik perste er een zwak glimlachje uit en ik voelde Caleb zijn hand op mijn platte buik. Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Wanneer is het gebeurt en waarom heb je het me niet eerder verteld? Je weet dat ik tijd voor je vrij had kunnen maken. Ik was naar je toe gekomen, bij je gebleven toen het gebeurde. Heb je de baby gezien? Was het een meisje of een jongen?'' zei Caleb. Ik slikte even.
    ''Sorry,'' zei ik zachtjes. ''I-ik was bang om het te vertellen,'' vervolgde ik. Ik draaide aan de verlovingsring rond mijn vinger. ''En ik wilde het niet vertellen v-via een brief, of zo.''
    Ik beet op mijn onderlip. Mijn hart leek net een baksteen toen ik terugdacht aan het moment. ''Halverwege de vakantie, denk ik. In Londen.'' Ik hield onbewust Caleb zijn hand wat steviger vast.
    ''H-het... Het was een j-jongetje,'' fluisterde ik zachtjes. Ik slikte mijn tranen weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik knik begrijpelijk, 'nee. Je hebt inderdaad gelijk, ik had het niet fijn gevonden als je het via een brief had gedaan. Het is beter dat ik het nu weet,' zeg ik zacht. Als ze zegt dat het een jongetje was kijk ik haar aan en probeer mijn tranen tegen te houden, maar al snel lukt het niet meer. Ik ga op de stoel zitten en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik voel me nu net een klein jongetje dat huilt om zijn meest waardevolle knuffel die kwijt is, maar het doet zoveel pijn. Ik denk dat ik nog nooit zoveel pijn gevoelt heb en met Serpen als broer zegt dat heel wat. Hij is gewoon weg. Ons kleine jongetje is dood en dat is de schuld van mijn bloedeigen broer. Ik probeer me sterk te houden voor Ashley en haal diep adem.
    'Blijf je vannacht bij mij slapen? Zeg alsjeblieft ja,' fluister ik schor, ik kijk haar met waterige ogen aan. Op wie zou hij lijken als hij later opgegroeid zou zijn? Zou hij mijn uiterlijk hebben en Ashley's eigenschappen? Misschien haar prachtige ogen wel of haar mooie blonde haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Crave schreef:
    [Weet je dat het saai is als hier nooit gewoon een klein beetje gepraat is D:]

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Langzaam stap ik uit de koets en ik kijk om me heen. Ik heb helemaal geen zin om naar de toespraak te gaan, maar ik weet dat als ik niet ga, mensen zullen vragen waarom ik niet gegaan ben. Daarom zet ik mijn beste, neppe glimlach op en loop Hogwarts binnen. Caleb heb ik ook al een lange tijd niet gezien en ik ben benieuwd hoe het hem vergaat. Stilletjes loop ik richting The Great Hall en daar neem ik plaats aan de lange tafel. De toespraak begint en ik kijk een beetje voor me uit. Toen ik net binnenkwam, had ik gekeken voor Ashley, maar ik had haar niet gezien. Het korte gesprek daarstraks verliep nogal stroef, waardoor ik eigenlijk de neiging heb om haar even niet te zien, zodat ik een volgende ongemakkelijke ontmoeting kan voorkomen. Wat me het meest dwars zat, was dat hetgeen wat haar dwarszat, wél aan Sean kon vertellen en niet aan mij. Dat doet pijn. Maar goed, het zal wel aan mij liggen. Een zucht verlaat mijn mond en ik staar voor me uit.


    [Ja, Ja dat is saai.. :c]


    Little do you know

    Crake Evan Blake Mullingford • Griffyndor • Drijver.

    Terwijl de tranen nog rijkelijk vloeien begint Alice te praten. "Stil maar Crake, wil je even ergens anders heengaan?" zegt ze zachtjes. Terwijl ik haar handen troostend over mijn rug voel wrijven"Laten we ergens anders verder praten." zegt ze dan als besluit en langzaam knik ik en sta op. Ik steek als een ware gentleman mijn hand naar haar uit, biedend haar omhoog te helpen. Een kleine stemmetje, of zoals ik hem noem Malekeith begint gelijk te spreken. Je moet niet met haar alleen gaan, je weet wat er laatst gebeurde met die meid. Ik grom inwendig maar daarvan is niks te zien voor de andere. Als je nou eens je kop hield zou dat wel helpen Malekeith. Een hysterische lach vormt zich in mijn hoofd en ik krijg er gewoon letterlijk hoofdpijn van. Zonder zelfs maar te wachten op Alice been ik naar het meer. Verkoeling..Verkoeling.. Oke eigenlijk was verkoeling niet het juiste woord. Verhitting wel, aangezien in deze tijd van het jaar het water stukken warmer was dan ikzelf was.(Awkwaaaaaaaard) Eenmaal bij het meer aangekomen trek ik alles uit op mijn broek en witte shirt na natuurlijk, en duik het meer in. Het sist gewoon om me heen, maar dat maakte me echt helemaal niks uit.

    Crakje -->


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lizor schreef:
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik knik begrijpelijk, 'nee. Je hebt inderdaad gelijk, ik had het niet fijn gevonden als je het via een brief had gedaan. Het is beter dat ik het nu weet,' zeg ik zacht. Als ze zegt dat het een jongetje was kijk ik haar aan en probeer mijn tranen tegen te houden, maar al snel lukt het niet meer. Ik ga op de stoel zitten en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik voel me nu net een klein jongetje dat huilt om zijn meest waardevolle knuffel die kwijt is, maar het doet zoveel pijn. Ik denk dat ik nog nooit zoveel pijn gevoelt heb en met Serpen als broer zegt dat heel wat. Hij is gewoon weg. Ons kleine jongetje is dood en dat is de schuld van mijn bloedeigen broer. Ik probeer me sterk te houden voor Ashley en haal diep adem.
    'Blijf je vannacht bij mij slapen? Zeg alsjeblieft ja,' fluister ik schor, ik kijk haar met waterige ogen aan. Op wie zou hij lijken als hij later opgegroeid zou zijn? Zou hij mijn uiterlijk hebben en Ashley's eigenschappen? Misschien haar prachtige ogen wel of haar mooie blonde haar.

    Ashley Lestrange - Slytherin
    ''nee. Je hebt inderdaad gelijk, ik had het niet fijn gevonden als je het via een brief had gedaan. Het is beter dat ik het nu weet,'' zei Caleb zachtjes. Nadat ik het geslacht bekend had gemaakt, ging Caleb zitten en begroef hij zijn gezicht in zijn handen... huilend. Mijn hart brak en ik slikte de brok in mijn keel weg.
    ''C-caleb, niet huilen,'' piepte ik zachtjes, terwijl er spontaan tranen in mijn ogen sprongen - alweer. Ik ging naast hem zitten en legde mijn hoofd op zijn schouder. ''We proberen het gewoon nog een k-keertje, oké?'' fluisterde ik schor. Ik pakte zijn hand vast. ''H-het komt wel goed, ik beloof het je.''
    Ik snifte even en sloot kort mijn ogen.
    ''Blijf je vannacht bij mij slapen? Zeg alsjeblieft ja,'' zei hij schor. Ik knikte zwakjes.
    ''Natuurlijk,'' fluisterde ik hees. Ik ging wat dichter tegen hem aan zitten en veegde de tranen van zijn wangen. ''Ik hou van je.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alvast een NIEUW topic (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BOEM. Ik ga tegen je regel in Lizor 8D

    Sorry, vergeef me?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.