Okammy schreef:
(...)
Het zou wel beter zijn, als je ziet hoe overstuur sommige mensen worden van de imaginaire schouderklopjes die kudo's zijn 8D
Ik snap ook eerlijk gezegd niet waarom mensen zo overstuur en haast panisch reageren op de veranderde top en blijven doordrammen erover... Het lijkt me gewoon een enorme stuiptrek van de echte die-hard 1D fans, die het niet helemaal kunnen hebben dat ze zelf op een linkje moeten klikken om een rits 1D stories terug te vinden, of degenen die hun topplekje moeten afstaan nu.
Ik zit hier nu bijna een jaar op Q, en ik heb de kudo nog nooit bezien als teken voor een goed verhaal... Een kudo meer of minder zegt ook niks over een verhaal, en een toplijst ook niet, aangezien het nog altijd een mening is wanneer een verhaal goed is geschreven en wanneer niet. Wat de ene goed vind, wilt niet zeggen dat een ander dat ook vind, en vice versa. Wat zo'n toplijst dus eigenlijk heel banaal maakt.
Zelf zou ik de naam nu bijvoorbeeld ook veranderen in de Top Stories suggestie lijst... aangezien die kudo's ervoor zorgen dat er toch een toplijst komt, en of je nu bovenaan die lijst staat, of onderaan, je staat in de toplijst... de benaming is alleen... beter, ofzo, i don't know, het klinkt gewoon iets beter in m'n oren. En tja, de kudo teller ophevelen naar minsten 5 kudo's voor in die lijst te komen.
[ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 1:15 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”