• Hallo allemaal. Ik had met een paar het idee om een neverland rollentopic te maken.
    Ik weet niet wie er nog allemaal mee wilde doen. En we komen ook nog een paar mensen te kort. Dus voor dat we starten met de rpg. Gaan we nog even wachten tot we genoeg mensen hebben. En volgens mij een aantal die mee deden willen niet meer mee doen. Want ik vroeg de hele tijd of die konden reageren, maar ik heb na maanden nog steeds geen reactie. De gene die wel hadden gereageerd die zet ik hier even onder.


    Rollen die al bezet zijn:


    Harlekijn: Peter Pan en Baelfire/Neal
    tinkerbel1: Emma en Tinkerbell en Ariel
    PanNeverFails: Hook en Belle
    Grimmlove: David en Henry


    Rollen die nog over zijn:

    1. Felix
    2. Snow White
    3. Regina
    4. Rumpelstiltskin



    BELANGRIJK: IEDEREEN MAG TWEE ROLLEN, MAAR MET HET AANTAL WAS ER NOG EEN OVER DUS IK HAD ARIEL ERBIJ GEPAKT. DUS IK HEB DRIE ROLLEN EN JULLIE MAAR TWEE SORRY. MAAR DUS WIE NOG ROLLEN WILT ER ZIJN ER DUS NOG VOOR TWEE PERSONEN OVER. DUS WIE KIES SNEL, WANT DE KEUZE IS NIET MEER REUZE.






    Informatie:
    Ik ga ook nog een overlegtopic maken. En in dat topic zullen wij overleggen. En gewoon alles bespreken. Je zegt het daar ook als je echt niet meer mee wilt doen. Dan zoek ik naar nieuwe mensen. En nee sorry andere krijgen dan niet die rol erbij, want van mezelf weet ik dat dat veel te veel wordt, behalve als je echt zegt dat je het aan kunt en het ook echt laat zien.
    Heel erg veel succes.
    Ik hoop dat er snel mensen willen mee doen. Zodat we dit ook snel kunnen starten.
    En als je een bericht wilt typen zeg je eerst gauw:
    Ik wil wat zeggen.
    En dan ga je die verzenden en dan pas het aanpassen met wat je wilde zeggen bij de rpg. Dus bij het overleg hoeft dat niet. Maar dit doe ik zodat het niet zo is van ik zeg wat en vervolgens wilt bijvoorbeeld Harlekijn ook wat tegelijk met mij zeggen en dan klopt het niet meer.

    Met vriendelijke groet,
    Tinkerbell


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    MT!


    obsessive rage

    Mt