Okammy schreef:
(...)
dat zeg je omdat jouw story de meeste kudo's heeft. Voor anderen met minder kudo's is het huidige systeem beter ^^
En kudo's maken een verhaal niet automatisch goed. een topverhaal met maar twee lezers krijgt minder kudo's dan een of ander kutverhaal waar toevallig een 1D kneusje inzit
Ik wist dat ik commentaar zou gaan krijgen omdat ik vaker 1e sta in de top, maar zoals ik al eerder heb gezegd, zijn er stories die sinds de nieuwe kudoregel kwam, in de top zijn gekomen en die krijgen na een paar dagen dit. Misschien had er een vierde kolom moeten komen beneden want ik gun het andere mensen zeer zeker ook. Maar er is gezegd dat het verwarrend is en er geen plaats voor is. Maar je kan toch ook naar alle stories gaan? En dan selecteer je een genre. Wil je iets actueels kies je datum. Daar is toch geruime keuze als je iets zoekt? Want wat ik bij sommige nu merk is dat ze het vervelend vinden dat ze geen stories kunnen vinden omdat 1D in de top staat.
Voor alle mensen die meer dan 1 kudo krijgen op een dag, is het systeem waar je net mee kwam, beter. Want met 2 kudo's hebben ze alsnog meer kans. En het is niet dat alle 1D fanfics lezers allemaal kutverhalen van 1D lezen en dat die kutverhalen gewaardeerd worden. Ik vind dat het overdreven word. Alsof veel 1D fanfics slecht zijn en alsof er over geoordeeld moet worden of ze goed of slecht zijn. Ik lees ook geen verhalen waar de zinsopbouw voor geen meter klopt en in elk hoofdstuk 20 spelfouten staan.
(Nou heb ik wel respect voor mensen die sommige genres zoals fantasy en horror schrijven. Hoewel het niet mijn smaak is om te lezen en ik het dus ook absoluut niet lees, het zijn wel de origineelste verhalen. En de meeste fantasy is ook OP).
Maar ik hou er nu over op. Ik heb een paar keer gezegd waar ik het op vind slaan en ik ga niet een discussie aan nu er eindelijk (bijna) geen discussie meer is.
[ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 23:09 ]
Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila