CandyLoverr schreef:
Ja dat kan dat weet ik ook wel. Maar toch het is een soort trots als je storie daar staat. De meerderheid is 1D ik ben op Q gekomen omdat ik hier zoveel 1D verhalen heb gezien. Genoeg 1D stories vind jij ja, ik niet. Ja je kan op die topstories ding klikken, maar dan staan er alsnog 2 lijsten -.- Eentje met fake top en eentje met echte. Konden jullie daar geen OP en Fanfiction van maken ? ;s
1. Lees de beginpost (ook onder de spoilerknop), want daar staat duidelijk in uitgelegd waarom er geen aparte top storie lijsten komen.
2. Quizlet is GEEN 1D website. 1D is momenteel een hype waardoor je er heel veel stories van kan vinden, maar dat betekent niet dat Quizlet daarom draait.
3. De Spotlight wordt niet gratis, omdat Quizlet anders niet langer gratis kan zijn. Rutger moet betalen om ervoor te kunnen zorgen dat Quizlet mag bestaan en je moet blij zijn dat je Artis een account aan kan maken. Dat je dan moet betalen voor de Spotlight; so be it.
4. Tot nu toe heb ik 4 à 5 mensen gezien die er tegen zijn, de rest vind het een goed idee die alleen verbeterd moet worden.
5. Je kan best wat aardiger doen tegen de Mods aangezien die ook hun best doen om zo veel mogelijk mensen tevreden te houden en een vrij groot deel van de users op Quizlet waren het niet eens met hoe de Top eerst in elkaar stak.
6. Ja, je kan trots zijn als je in de top staat, maar ik zou me nu nog trots voelen want het betekent dat er in ieder geval iemand was die mijn storie genoeg waardeerde om me in ieder geval een kudo te geven en het is ook gelijk gratis reclame. Ik heb ook veel liever dat de mensen die het lezen mijn verhaal echt waarderen en dat laten blijken via reacties dan dat ze me zoveel mogelijk kudo's gaan geven en ondertussen niets zeggen over wat ze nou echt van het hoofdstuk vinden.
7. Nee, dat was het eigenlijk wel...
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis