• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    pfffjah vooral de sletjes dan xD
    jullie zouden wss hippiebroeken of uber emo's er niet uit zien vinden, ik vind ze awesome :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ew. Als ik zo'n meisjes zie, ben ik echt enorm blij met mijn B cup.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jep, ze draagt geen bh maar wel korte hempjes. Of er is een meisje, die is best wel vol zeg maar (no offence) en die draagt van die korte hempjes. En dan gaat ze zeggen van 'OH, waarom heb ik ook ooit zo'n hempje aan gedaan? Ik zie er hier zo verschrikkelijk uit!' En dan doet ze hem morgen ook aan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb een kind bij mij op school. En die ging laatst in haar pyama naar school. En een andere keer had ze een adidas pak aan (trainingsbroek+vest) met uggs er onder.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja. Doorschijnende broeken und so.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Atiras schreef:
    Ik heb een kind bij mij op school. En die ging laatst in haar pyama naar school. En een andere keer had ze een adidas pak aan (trainingsbroek+vest) met uggs er onder.


    Dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. Dat laatste? Zo bijzonder is dat namelijk niet.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. Dat laatste? Zo bijzonder is dat namelijk niet.


    Uggs onder een trainingsbroek? Sorry, maar dat vind ik echt kotslelijk :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wat is er mis met iemand die cup E heeft?
    Btw, er was eens een meisje die alles roze aan had. Een roze Adidas vest, met een roze hempje eronder en een roze skinny met roze uggs. Het was écht heel lelijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Levine schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. Dat laatste? Zo bijzonder is dat namelijk niet.

    Ik vind het dus echt fugly


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nevada schreef:
    Wat is er mis met iemand die cup E heeft?Btw, er was eens een meisje die alles roze aan had. Een roze Adidas vest, met een roze hempje eronder en een roze skinny met roze uggs. Het was écht heel lelijk.


    Niks. Maar lees dan verder? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Uggs onder een trainingsbroek? Sorry, maar dat vind ik echt kotslelijk :3


    Dankje ;D


    To infinity and beyond •

    Nevada schreef:
    Wat is er mis met iemand die cup E heeft?
    Btw, er was eens een meisje die alles roze aan had. Een roze Adidas vest, met een roze hempje eronder en een roze skinny met roze uggs. Het was écht heel lelijk.


    Zuurstok :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Levine schreef:
    (...)

    Dankje ;D


    Asjeblieft (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nevada schreef:
    Wat is er mis met iemand die cup E heeft?Btw, er was eens een meisje die alles roze aan had. Een roze Adidas vest, met een roze hempje eronder en een roze skinny met roze uggs. Het was écht heel lelijk.


    Daar is niets mis mee. Het alleen stom dat je dan niet alles kan dragen. Veel kledingstukken staan namelijk niet bij iemand met een grote boezem.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Niks. Maar lees dan verder? x')

    Done, anders kan ik toch niet antwoorden op jouw vraag helemaal aan het einde? (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42