• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    ravensmoon schreef:
    (...)ja, ze is gewoon super goed voor die beestjes. het is niet gewoon een fokster, nee het is echt haar leven die beestjes. ze heeft een leguaan die ze gewoon uitlaat hahaha xD

    Hahaha. Omg, I lol'd. Zie een leguaan al over straat gaan om uitgelaten te worden. (Ja, ik denk in beeld.) :'] En ja, dat merk ik - door alleen al dat wat je net zegt. Erg goed hoor!

    Gatsby schreef:
    (...)Yes, had to. Hihi.
    Het is dat ik op mijn mobiel zit anders had ik nog een gifje gezocht (A)

    Haha, oh gosh. God mag weten wat voor gif dat zou zijn. :') Straks zit je op je laptop en dan ga je wel een gif erbij stoppen. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat nou "Oeps, er ging iets mis"? Ik geef precies mee wat je van me verwacht D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Spannend :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arthur :c


    Tijd voor koffie.

    Ik voel me een held. Ik heb zojuist een vlieg doogeslagen. Hell yeah. ^^


    they come, they go

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, oh gosh. God mag weten wat voor gif dat zou zijn. :') Straks zit je op je laptop en dan ga je wel een gif erbij stoppen. ;p


    Nou aangezien je zus een pinguin is, past deze wel bij jou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    (...)

    Nou aangezien je zus een pinguin is, past deze wel bij jou.


    Hahahahhaa, omg. Ergens vind ik die pinguïn wel erg aandoenlijk. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kunnen jullie misschien verdergaan in gb? ^^

    OT: Ik zou zoveel tekst moeten leren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ooeeeeh Rutger. You are one sneaky bitch! Eisen van me dat ik van Quizlet kom, anders mag ik niet inloggen. Slecht hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet dat ik dit misschien niet hier kan/mag droppen, maar ik vind het zonde om er een topic over te maken. Wie weet er nog goede (middeleeuwse) muziek? Ik schrijf een verhaal met iemand anders en als ik dat soort muziek luister kan ik veel beter tekst schrijven en in die tijd 'denken'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik weet dat ik dit misschien niet hier kan/mag droppen, maar ik vind het zonde om er een topic over te maken. Wie weet er nog goede (middeleeuwse) muziek? Ik schrijf een verhaal met iemand anders en als ik dat soort muziek luister kan ik veel beter tekst schrijven en in die tijd 'denken'.


    Klik
    Celtic Music. Zitten echt mooie dingen tussen. Misschien dit?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben moe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Imladris schreef:
    (...)

    Klik
    Celtic Music. Zitten echt mooie dingen tussen. Misschien dit?

    Ja, helemaal fantastisch! Thanks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stiekem wil ik hem ook <3


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Man, ik zuig in Songpop.


    Your make-up is terrible