• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    I'm melting :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga zo kindjes schoppen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil een slang ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik haat die snee in mijn vinger! Ik kan niet eens fatsoenlijk typen door die pleister!


    16 - 09 - '17

    Jeez, hou je irritatie toch binnen en gedraag je normaal, voor eens in je leven!!!!!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 18:57 ]


    -

    ravensmoon schreef:
    Ik wil een slang ˆˆ

    Je bent niet de enige! ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige! ;D
    waarschijnlijk koop ik een slang in oktober


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)waarschijnlijk koop ik een slang in oktober


    Me broer heeft er 1. Vind t drie keer niks. Rotbeest.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ravensmoon schreef:
    (...)waarschijnlijk koop ik een slang in oktober

    Omg, no! Ya serious? ._.
    Waar ga je die kopen dan en heb je er al eentje op 't oog?
    Ik mag echt never een slang van m'n vader, dat zou hij echt niet goedkeuren. Dus duurt nog wel effe voor ik er eentje heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Omg, no! Ya serious? ._.
    Waar ga je die kopen dan en heb je er al eentje op 't oog?
    Ik mag echt never een slang van m'n vader, dat zou hij echt niet goedkeuren. Dus duurt nog wel effe voor ik er eentje heb.
    ik ga hem halen bij the coffin snake, mn zusje kent de fokster en die is echt heeel goed. met castlefest brengt ze wat boeken voor mij mee om te lezen en dan als ze weer eieren heeft en ze uit komen kies ik er 1tje,
    ik ga voor een ratteslang met wildkleur denk ik zo.

    ja das het nadeel van thuis wonen :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    Ik wil een slang ˆˆ

    oh my, hopelijk geen boa. Ik ben als de dood voor die beesten allemaal. Een boa het meest.


    -

    Sever schreef:
    (...)
    oh my, hopelijk geen boa. Ik ben als de dood voor die beesten allemaal. Een boa het meest.
    nope ratteslang, of heeel misschien een koningspyton maar die zijn iets stress gevoeliger dus denk het niet


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)ik ga hem halen bij the coffin snake, mn zusje kent de fokster en die is echt heeel goed. met castlefest brengt ze wat boeken voor mij mee om te lezen en dan als ze weer eieren heeft en ze uit komen kies ik er 1tje,
    ik ga voor een ratteslang met wildkleur denk ik zo.

    ja das het nadeel van thuis wonen :P

    Omg, die zijn wel echt mooi. Maar koningspython vind ik ook mooi hoor! Eh, 'The Coffin Snake'? Waar is die dan? Ik kan daar dan ook misschien een keertje kijken later.. als ze echt goed is. Wel nice dat je zusje de fokster kent! Heb je wel wat geluk mee dan, haha. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    aah oke^^ :D

    OT: Jeez hoe zielig kan je wel niet wezen??


    -

    Ik ben bang.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''