• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Néé kutwijf! Gehandicapt zijn is niet hetzelfde als autisme hebben. T_T

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:19 ]


    26 - 02 - '16

    Spoiler gelezen. :c
    Daaaaamn. Het gaat echt leuk worden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    IEEEEEEEEEEEEP.


    Tijd voor koffie.

    Voor mijn part ga je godverdomme maar voor altijd op kamers en kom je maar niet meer thuis. Je zeikt altijd over mijn stijl, ik kan nooit iets goed doen en vervolgens noem je me gehandicapt. Nee, dat gaat me echt een stapje te ver.


    26 - 02 - '16

    Yeah, eindelijk het hoofdmenu af. Nu alle 100 opties en mogelijkheden nog :'D
    Misschien had ik toch niet opnieuw moeten beginnen met mijn Quizlet App...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pom schreef:
    Voor mijn part ga je godverdomme maar voor altijd op kamers en kom je maar niet meer thuis. Je zeikt altijd over mijn stijl, ik kan nooit iets goed doen en vervolgens noem je me gehandicapt. Nee, dat gaat me echt een stapje te ver.


    Awh, what's wrong? D:


    Tijd voor koffie.

    People really need to start learning to read. En ik wil weg :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Awh, what's wrong? D:


    Zo'n beetje alles at the moment. Mijn telefoon wil nu ineens ook niet meer aan en m'n vriend is ook al niet op skype. Ik heb niemand om een spel League of Legends mee te doen en iedereen vindt mijn zus zielig terwijl ze 24/7 naar complimentjes vist. Ik heb het idee dat ik gewoon op mag donderen. I feel like shit.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Zo'n beetje alles at the moment. Mijn telefoon wil nu ineens ook niet meer aan en m'n vriend is ook al niet op skype. Ik heb niemand om een spel League of Legends mee te doen en iedereen vindt mijn zus zielig terwijl ze 24/7 naar complimentjes vist. Ik heb het idee dat ik gewoon op mag donderen. I feel like shit.


    That sucks. Rot voor je! Soms heb je echt van die momenten dat alles tegelijk fout lijkt te gaan. Wat is er dan met je zusje?


    Tijd voor koffie.

    Serieus?


    16 - 09 - '17

    Puzzel schreef:
    (...)

    That sucks. Rot voor je! Soms heb je echt van die momenten dat alles tegelijk fout lijkt te gaan. Wat is er dan met je zusje?


    Ach, het is al langere tijd uit met haar vriend en nu wil ze hem terug terwijl het beter voor haar is dat ze dat niet doet. Hij breekt haar hart geheid opnieuw, maar daar wil ze niet naar luisteren. -.-


    26 - 02 - '16

    What the heck is wrong with me? What the heck is wrong with you?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pom schreef:
    (...)

    Ach, het is al langere tijd uit met haar vriend en nu wil ze hem terug terwijl het beter voor haar is dat ze dat niet doet. Hij breekt haar hart geheid opnieuw, maar daar wil ze niet naar luisteren. -.-


    Awh, liefde maakt blind. Vervelend dat het zo ten koste van jou gaat ><
    Here's a hug! *Hug*


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Awh, liefde maakt blind. Vervelend dat het zo ten koste van jou gaat ><
    Here's a hug! *Hug*


    Dankje
    Dat maakt me wel weer een klein beetje vrolijk, al heb ik nog steeds de neiging om in huilen uit te barsten.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Zo'n beetje alles at the moment. Mijn telefoon wil nu ineens ook niet meer aan en m'n vriend is ook al niet op skype. Ik heb niemand om een spel League of Legends mee te doen en iedereen vindt mijn zus zielig terwijl ze 24/7 naar complimentjes vist. Ik heb het idee dat ik gewoon op mag donderen. I feel like shit.

    Do you want a virtual hug?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:58 ]


    Some people are art and do art at the same time