• Heey allemaal ,

    De laatste tijd voel ik me best depri en ik ben erg gestrest en gespannen door redenen.
    Nu vroeg ik me af wat doen jullie, en wat voor tips hebben jullie om te ontspannen?

    Ik heb een teiltje met warm water en spul erin met een biertje en zoutjes en het werkt best lekker maar ik zou voor mijn gezicht ook wel even iets ontspannen te doen. En dan niet gelijk zo'n masker..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met een biertje? Bah.
    Voor je gezicht kan ik niks anders bedenken dan een maskertje om heel eerlijk te zijn.


    To infinity and beyond •

    Onder of in een warme bad/douche gaan. En dan gewoon je verstand op 0 zetten.
    Helpt bij mij altijd wel lekker ontspannend.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Confide schreef:
    Onder of in een warme bad/douche gaan. En dan gewoon je verstand op 0 zetten.
    Helpt bij mij altijd wel lekker ontspannend.
    Rosebiertje... Als ik onde de douche ga kan ik mijn verstand niet op 0 zetten... daarom heb ik een hekel aan douchen, ik kan er niet van genieten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hardlopen om al jouw spanning en stress er uit te rennen en om daarna in een bad te gaan ;'D

    Voor je gezicht, uhm, doe lachoefeningen? Staat vast wel wat op internet ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ga gewoon op de bank liggen met een koptelefoon op en een leuk muziekje. Problem solved. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga meestal juist iets heel inspannends doen, waardoor ik vervolgens heel moe ben en me beter kan ontspannen. Hardlopen of zo. (Of pogingen doen tot.) Bewegen helpt sowieso met depressieve buien/depressie. Eerst wilde ik daar ook geen bal van geloven, maar ik heb het toch eens geprobeerd en tja, ik merk toch verschil.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    In bed liggen :Y)


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    In bed liggen :Y)
    ik heb een slaappilletje ingenomen dus ik ga zo al slapen dus dan lekker slapen maar overdag doe ik geen drol. Ik slaap uit tot half neen (normaal om zeven uur wakker) en dan lig ik tot tien of elf in mn nest en dan beeje luieren. Maar ik zie op tgen mn nieuwe shool


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zoek iets om jezelf bezig te houden. Tekenen, lezen, muziek luisteren enz. Als je je gedachten op iets anders richt, gaat het al snel beter. Dat is in ieder geval bij mij zo. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    IrishNialler schreef:
    (...)ik heb een slaappilletje ingenomen dus ik ga zo al slapen dus dan lekker slapen maar overdag doe ik geen drol. Ik slaap uit tot half neen (normaal om zeven uur wakker) en dan lig ik tot tien of elf in mn nest en dan beeje luieren. Maar ik zie op tgen mn nieuwe shool


    Positieve en negatieve gedachten opschrijven. En de negatieve gedachten niet zo negatief meer laten lijken.

    Voorbeeld negatieve gedachten:
    Ze zullen me lelijk vinden
    - Niemand is lelijk en je kunt geen gedachtelezen

    Het klinkt al gelijk positiever, vind je niet?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat ik doe? Hardlopen. Yoga-oefeningen. Films kijken (wel feel-good movies!). Bewust zijn van mijn gedachten, wat ik tegenwoordig doe is negatieve gedachten in een 'gedachtenkastje' wegstoppen. Sommige gedachten zijn onnodig en toch denken we ze (zoals: ik ben niets waard, ik ben lelijk etc). Dump de gedachte, heb schijt aan je eigen negatieve gedachten.

    Hoe zweverig ben ik? (bloos)


    You are beautiful, you are love.

    IrishNialler schreef:
    (...)ik heb een slaappilletje ingenomen dus ik ga zo al slapen dus dan lekker slapen maar overdag doe ik geen drol. Ik slaap uit tot half neen (normaal om zeven uur wakker) en dan lig ik tot tien of elf in mn nest en dan beeje luieren. Maar ik zie op tgen mn nieuwe shool


    Dit bedoel ik totaal niet vervelend maar waarom slik je slaappillen?
    Als ik eerst ook uitslaap maar vervolgens de hele dag niets doe, kan ik ook niet slapen.
    Ik moet dan wel iets actiefs gaan doen wil ik weer in slaap vallen.
    Je lichaam moet wel energie verbranden voordat het weer aan kan vullen.

    Ik ontspan heel erg van pyjama dagjes :)
    Gewoon een dag helemaal niets en de hele dag lekker in je pyjama rondlopen.
    Beginnend met een douche en een lekker ontbijt.
    Dan een boek of lekker de hele dag tv kijken.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gewoon een uurtje of 4 fietsen werkt voor mij prima.

    Muziek luisteren en keihard meeblèren. Ik raad je Green Day aan :'D


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sigaretje roken woeoeoe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf