• Ik dacht; ik maak maar even een gezellig kletstopic :D
    Ik heb sinds Donderdag een vriendje, hij zit bij mij in de klas en ik ben zoo happy :D

    en is hij mooi ? n_n


    All was well.

    gefeliciteerd:D
    Ik ben helaas nog steeds single.


    I am an idiot, I move.

    Hllow,
    hier ben ik.
    Hie, jij hebt tenminste een vriendje. Ik ben -denk ik- verliefd op een jongen, de mooiste jongen van school ^^


    -

    Hllow,
    hier ben ik.
    Hie, jij hebt tenminste een vriendje. Ik ben -denk ik- verliefd op een jongen, de mooiste jongen van school ^^
    haha, als je verliefd bent is het altijd de mooiste jongen :D
    Maar @ CherryHead, jaaa~~~!!:D
    Hij is lang [1.80! ik ben 1.75 dus we passen mooi bij elkaar] niet splinterdun, maar zeker niet dik! blond, heeft blauw-bruin-groene ogen en is echt superlief (H)

    (...)haha, als je verliefd bent is het altijd de mooiste jongen :D
    Maar @ CherryHead, jaaa~~~!!:D
    Hij is lang [1.80! ik ben 1.75 dus we passen mooi bij elkaar] niet splinterdun, maar zeker niet dik! blond, heeft blauw-bruin-groene ogen en is echt superlief (H)


    Neen, echt, iedereen valt op hem. Niet dat ze allemaal verliefd zijn, maar de meesten vinden hem knap. Laat ik zeggen hoe hij eruit ziet ^^
    Hij is ongeveer 1.88 -schatting-, ik ben 1.77. Hij is 2 jaar ouder, heeft bruin haar, bruinachtige ogen en zijn karakter ken ik nog niet zo goed.
    Owja, hij is niet mager en ook niet dik, juist goed dus ^^


    -

    (...)

    Neen, echt, iedereen valt op hem. Niet dat ze allemaal verliefd zijn, maar de meesten vinden hem knap. Laat ik zeggen hoe hij eruit ziet ^^
    Hij is ongeveer 1.88 -schatting-, ik ben 1.77. Hij is 2 jaar ouder, heeft bruin haar, bruinachtige ogen en zijn karakter ken ik nog niet zo goed.
    Owja, hij is niet mager en ook niet dik, juist goed dus ^^
    :D
    Steyn - mijn vriendje dus - is een half jaar jonger dan mij, dat vind eigenlijk iedereen raar, maar hij is de meest volwassen jongen van zijn leeftijd die ik ken!:D
    Ik heb echt zin in morgen, dan zie ik hem weer :D

    Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
    Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]


    Tears are crashing out of my eyes

    jaaa~~~!!:D
    Hij is lang [1.80! ik ben 1.75 dus we passen mooi bij elkaar] niet splinterdun, maar zeker niet dik! blond, heeft blauw-bruin-groene ogen en is echt superlief (H)


    Ik ben ook verliefd op de mooiste jongen van onze school xp en hij is ! 1.84 groot ongeveer en bruine ogen, zwart halflang haar en lijkt op Harry Potter -sexend-


    All was well.

    (...):D
    Steyn - mijn vriendje dus - is een half jaar jonger dan mij, dat vind eigenlijk iedereen raar, maar hij is de meest volwassen jongen van zijn leeftijd die ik ken!:D
    Ik heb echt zin in morgen, dan zie ik hem weer :D


    Wat een coole naam ö heb er nog nooit van gehoord.
    Nha, zolang hij geen 1/2 jaar jonger is, is het niet erg ^^. Sommige jongens zijn nu eenmaal rijper qua karakter dan anderen. En ik kan geloven dat je zin hebt in morgen, dat heb ik ook ^^


    -

    Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
    Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]


    Sollie, het is niet de bedoeling om mensen te kwetsen..(flower)


    -

    (...)

    Wat een coole naam ö heb er nog nooit van gehoord.
    Nha, zolang hij geen 1/2 jaar jonger is, is het niet erg ^^. Sommige jongens zijn nu eenmaal rijper qua karakter dan anderen. En ik kan geloven dat je zin hebt in morgen, dat heb ik ook ^^
    Uhu :D
    en weetje wat ZO leuk is aan zijn naam?
    ik heet dus Yentl en hij Steyn
    kijk nou s goed naar de blauwe letters xD

    En hij mist me, dat zei hij gisteren op MSN, en ik mis hem ook (H)

    Ik ben ook verliefd op de mooiste jongen van onze school xp en hij is ! 1.84 groot ongeveer en bruine ogen, zwart halflang haar en lijkt op Harry Potter -sexend-

    Haha :D


    Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.

    Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]
    aww, arme jij :(:(:(

    oke *tromgeroffel*
    ik ben dus niet verliefd op de mooiste jongen van de school.
    maar wel van de lidle(A)XD
    ja hij is niet erg lang mis maar 1,70 ofzo
    blond haar blauwe ogen^^


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Jeuhj :] Fijn voor jou ^^
    Jullie zijn wel groooot
    Of ik ben gewoon klein :]


    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Weetje, als ik alle mensjes hier gelukkig over hun vriendjes hoor praten breek ik.
    Maar goed, hb mijn vriendinnen nog teminste ;]


    sorry Anouk :3


    All was well.

    Uhu

    en weetje wat ZO leuk is aan zijn naam?

    ik heet dus Yentl en hij Steyn

    kijk nou s goed naar de blauwe letters



    En hij mist me, dat zei hij gisteren op MSN, en ik mis hem ook


    Vet cool ö ^^
    Auwch, wat lief. Ik wou dat ik mijn crush zijn e-mail adres ook had n_n
    Maar ik hou niet van opdringen, doe het liever stap bij stap.


    -