• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Lolicia schreef:
    (...)
    Omg, die zijn wel echt mooi. Maar koningspython vind ik ook mooi hoor! Eh, 'The Coffin Snake'? Waar is die dan? Ik kan daar dan ook misschien een keertje kijken later.. als ze echt goed is. Wel nice dat je zusje de fokster kent! Heb je wel wat geluk mee dan, haha. :Y)
    http://www.coffinsnakes.com

    ken je dat progamma killer karaoke? daar hadden ze heel veel slangen in een bak water gegooid, waar die beesten helemaal niet tegen kunnen, zij heeft ervoor gezorgd dat de dieren bescherming dat progamma problemen heeft bezorgd.

    hahaa :P ik weet niet waar je woont maar als ik haar heb mag je haar komen bewonderen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    O mijn god, zeg gewoon wat je wilt i.p.v. mij steeds die klote porretjes te sturen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Father schreef:
    Ik ga zo kindjes schoppen.


    No je mag niet op kindjes schoppen, alles boven de twaalf: be my guest, maar niet op kindjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eindelijk weer wat geschreven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lolicia schreef:
    O mijn god, zeg gewoon wat je wilt i.p.v. mij steeds die klote porretjes te sturen!


    *por* :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ravensmoon schreef:
    (...)http://www.coffinsnakes.com

    ken je dat progamma killer karaoke? daar hadden ze heel veel slangen in een bak water gegooid, waar die beesten helemaal niet tegen kunnen, zij heeft ervoor gezorgd dat de dieren bescherming dat progamma problemen heeft bezorgd.

    hahaa :P ik weet niet waar je woont maar als ik haar heb mag je haar komen bewonderen ˆˆ

    Ja, omg, die ken ik - die rotreclame zag ik steeds voorbijkomen. Ik vond het al een kut programma. :x En aahw, arme beestjes. Net goed voor ze dat dát programma er problemen mee hebben gekregen! Wat goed trouwens dat zij dat voor elkaar heeft gekregen. Het komt namelijk ook vaak voor dat ze er niks aandoen als je een klacht indient. Ze heeft ze zeker flink achter hun kont aan gezeten dat het haar lukte? ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gatsby schreef:
    (...)

    *por* :Y)

    Hahaha. Dat moest je doen hé? Je kon 't niet laten. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gatsby schreef:
    (...)

    No je mag niet op kindjes schoppen, alles boven de twaalf: be my guest, maar niet op kindjes.

    Ik vind alle kinderen die schreeuwen, janken en irritant zijn vervelend en wil ze trappen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AARGH. Quizlet! Laat me inloggen met mijn App. Wat doe ik nu weer verkeerd -sighs-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, omg, die ken ik - die rotreclame zag ik steeds voorbijkomen. Ik vond het al een kut programma. :x En aahw, arme beestjes. Net goed voor ze dat dát programma er problemen mee hebben gekregen! Wat goed trouwens dat zij dat voor elkaar heeft gekregen. Het komt namelijk ook vaak voor dat ze er niks aandoen als je een klacht indient. Ze heeft ze zeker flink achter hun kont aan gezeten dat het haar lukte? ;p.
    ja, ze is gewoon super goed voor die beestjes. het is niet gewoon een fokster, nee het is echt haar leven die beestjes. ze heeft een leguaan die ze gewoon uitlaat hahaha xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is World of Warcraft tijd. Ik kan wel wat afleiding gebruiken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahaha. Dat moest je doen hé? Je kon 't niet laten. :')


    Yes, had to. Hihi.
    Het is dat ik op mijn mobiel zit anders had ik nog een gifje gezocht (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Father schreef:
    (...)
    Ik vind alle kinderen die schreeuwen, janken en irritant zijn vervelend en wil ze trappen.


    En toch mag je niet (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik mag sussyben1310 niet!


    yo people

    blankendaal schreef:
    Ik mag sussyben1310 niet!

    Zeg dat recht in haar gezicht en niet hier. Watje.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.