• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Moore schreef:
    (...)
    Do you want a virtual hug?



    Awwh, dankje, ik waardeer het echt dat mensen hier begrip hebben voor m'n situatie


    26 - 02 - '16

    Ik wou monopoly afspelen:c misschien had ik Juul nog wel ingehaald. Kleine neefjes en nichtjes worden groot:c ze worden veel te slim en voordat je het weet verslaan ze je met monopoly


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, als je die nu negeert is het over voor mij. :/


    Your make-up is terrible

    Ik heb nu zeker 6 uur aan mijn nieuwe Quizlet App gewerkt. Hoever ben ik? Je kunt inloggen en er is een hoofdmenu, meer niet. Yeah me. Iets van scratch programmeren kost echt veel tijd en moeite.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed, ik heb het gedaan. Mijn hart ligt nu ergens op de bodem van mijn maag en waarschijnlijk word ik zo meteen voor de rest van mijn leven gehaat, maar dat heb ik er voor over. Voor haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Die online/laatst gezien.. functie op Whatsapp gaat me ooit nog eens helemaal gek maken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Fuck it :'(


    26 - 02 - '16


    charmedbeaker:
    if weeping angels only move when you’re not looking, then nobody has ever seen the way they move… so for all we know, they could skip or twirl or aggressively chicken dance toward a person, just really quickly…

    tootsienoodles:
    the twerking angels

    korbinnian:
    maybe the reason they’re always weeping is because no one ever sees their sick moves


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:13 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ga je nu eindelijk stoppen met mensen tegen mij op te zetten? Ik weet dat ik fouten gemaakt heb én ik durf dat tenminste toe te geven, kan ik van sommigen niet zeggen, maar dat wil je blijkbaar niet geloven. Maar nee, wie wil hier nog kinderachtig blijven doen? Laat het zijn en ga verder met je leven

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:14 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Donder op


    26 - 02 - '16

    Ik eis niet alle aandacht op, kijk naar je zelf stom kutwijf


    26 - 02 - '16

    Als je niet wilt eten hoef je het nog niet naar je zusje te gooien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maybe, i found my mr. Right. I hope so <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb geen idee wat je wilt en ik geef veel te veel om je..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.