• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Gezellig, die pa van mij -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom ziet niemand mijn profielfoto...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    Waarom ziet niemand mijn profielfoto...


    Dat heb ik ook al gehad. Ikzelf kon hem ook niet zien. Ik sla ze dan altijd via paint nog een keer op onder een andere naam, en vaak doen ze het dan wel.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    stars & stripes rootbeer is fucking smerig....


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    stars & stripes rootbeer is fucking smerig....

    Waarom zou je ook rootbeer drinken? :'D Normaal bier FTW!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo, ik ga maar weer eens werken aan mijn Quizlet App. Nee mensen, ik mag het nog steeds niet uitgeven, heb het laatst opnieuw gevraagd aan Rutger. I am very sorry! Ik kan hooguit screenshots laten zien en vertellen wat je ermee kunt. ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GODVERDOMME! Waar zijn mijn bestanden, nazi laptop!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Waarom zou je ook rootbeer drinken? :'D Normaal bier FTW!
    vriendin van mij woont in canada die heeft ons een pakket gestuurd met stuff xD, dit zat erbij en het is SMERIG.
    doe mij maar guinnes uit ierland ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)vriendin van mij woont in canada die heeft ons een pakket gestuurd met stuff xD, dit zat erbij en het is SMERIG.
    doe mij maar guinnes uit ierland ˆˆ

    Geef mij maar gewoon Grolsch :Y)

    OT: Geweldig. Al mijn Quizlet bestanden staan dus op mijn andere, crashende, harde schijf. Fucking great.
    -gooit met een tafel-

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 16:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kut KPN. Dankzij jullie heb ik geen wifi meer op mijn kamer. Godver, jullie moeten niet altijd alles verpesten! De nieuwe modem kan nog zo krachtig zijn, hij komt toch niet tot mijn kamer. SNAP DAT NOU EENS!
    Het was goed toen ik gewoon de modem op mijn kamer had. Maar NEEEEEE. Het moest weer anders omdat we anders het pakket niet konden installeren.
    Aaaaargh. Ik ben de enige die internet gebruikt en nu heb ik het niet eens! Nu moet ik per se mijn mb's gebruiken, terwijl ik zowat alles in Londen heb opgemaakt. THANKS KPN, FOR NOTHING.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Father schreef:
    (...)
    Geef mij maar gewoon Grolsch :Y)

    OT: Geweldig. Al mijn Quizlet bestanden staan dus op mijn andere, crashende, harde schijf. Fucking great.
    -gooit met een tafel-

    Ik deel je frustraties. Op dit moment wil ik ook met voorwerpen smijten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Father schreef:
    (...)
    Geef mij maar gewoon Grolsch :Y)

    OT: Geweldig. Al mijn Quizlet bestanden staan dus op mijn andere, crashende, harde schijf. Fucking great.
    -gooit met een tafel-
    grolsch is ook goed te drinken ˆˆ maar als ik voor pils ga doe dan maar hertog jan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik deel je frustraties. Op dit moment wil ik ook met voorwerpen smijten.

    Dat kan ik snappen :Y) Echt vervelend. Je zou een speciaal apparaatje kunnen kopen die ervoor zorgt die je via het stroom internet kunt krijgen. Dat zou jou heel erg helpen denk ik.

    ravensmoon schreef:
    (...)grolsch is ook goed te drinken ˆˆ maar als ik voor pils ga doe dan maar hertog jan.

    Hmmm, nooit gehad. Palm is ook echt goed om te drinken. Heerlijke nasmaak!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weet je wat? Ik begin opnieuw. Waarom? Ik weet wat ik doe en hoe ik het moet doen en ik heb in de tijd dat ik niet aan de App heb gewerkt heel wat dingen erbij geleerd. Nu kan ik het beter, stabieler en sneller maken. Yeah me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu weet ik wat eraan scheelt. Maar ik wil gewoon die fucking negeerknop terug.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.