• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

-

Puzzel schreef:
    (...)

Ik zou het denk ik peettante noemen (: Gefeliciteerd!

Peet...tante. Okay, sure, let's go with that.
    & Dankje ^^. Maar the little tyke wil maar niet geboren worden (cat)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Als ik nog één keer iets hoor of zie van dat domme liedje van One Direction, word ik gek.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Macabre schreef:
    Als ik nog één keer iets hoor of zie van dat domme liedje van One Direction, word ik gek.
    BBY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE.

I live for the applause, you will die for it.

Waarom is het nog geen 5-6 uur????

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

Als ik Clannad ga kijken, is Sub dan beter, of Dub?

Tijd voor koffie.

Het goede nieuws is: ik heb een ijsje.
    Het slechte nieuws is: ik denk dat ik mijn teen gebroken heb.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Joker schreef:
    (...)BBY YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Helloo :3

they come, they go

Ik ben al blij met m'n eerste abo ^^

Some people are art and do art at the same time

Decisions, decisions...

The odds are néver in our favor.

Dankjewel, blijkbaar hebben jullie ook mijn printer gemold. Nooit, maar dat ook echt NOOIT koop ik dezelfde printer als mijn moeder weer.

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Don't judge me

'' Type Sangster if you can see this. "

I don't really know how to feel about you.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

You ever get that feeling you shouldn't but you do even though you didn't know you could?

Yay, ik heb weer wifi! (:

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel