Nou, Union J dus... Laat ik eerst maar beginnen bij de leden. George, Josh, Jaymi en JJ.
George Paul Shelley
George dus. George is momenteel 19 jaar, maar als je dit over een paar dagen leest is hij 20. Hij is geboren op 27 juli 1993. Hij woonde bij zijn vader en heeft 7 (half-) broers en zussen. Hij woonde tot voor kort in Bristol, maar nu woont hij in Londen. Als auditie voor xFactor zong hij Toxic. Hij speelt gitaar en heeft een hond genaamd Arthur. Voeger is hij gepest omdat hij te dik was. Hij is toen afgevallen. George houdt van Bananen, apen, gitaren en snoephartjes.
Jamie "JJ" Paul Hamblett
JJ noemt zichzelf JJ omdat er nog een Jaymi/Jamie in de band zit. Hij is geboren op 25 mei 1988. Met zijn 25 jaren is hij het oudst van Union J. Eerst zat hij is Triple J, maar daar vertel ik straks meer over. JJ is bang voor rubberen banden en hij slaapwandelt. Verder is hij in een relatie met Catrina Lopez en hebben samen een hondje Lola. Hij wou vroeger graag een "jockey" worden.(ik weet de vertaling niet, maar het heeft met paarden te maken). Hij woont samen met Jaymi, Olly en Catrina. Ook houdt hij van Giraffen.
Joshua Thomas John Cuthbert
En toen kwamen we bij Josh. Josh is op dit moment 20 jaar, maar net zoals George is hij over een paar dagen jarig. Hij is geboren op 28 juli 1992. De jongens zeggen meestal dat Josh het meest romantisch is. Hij heeft een kat genaamt Oreo en zat ook in Triple J. Josh houdt van zonnebrillen en meisjes met blauwe ogen. Josh heeft geen relatie en woont in Londen vlak bij George.
Jaymi William Hensley
And last but not least: Jaymi! Jaymi is momenteel 23 jaar en is geboren op 24 februari 1990. Hij is homo en heeft een vriendje genaamd Oliver, ook wel Olly genoemd. Er gaan geruchten over dat ze verloofd waren, maar dat is nog niet bevestigd. Op 17 november kwam hij uit de kast met deze woorden: Every boyband needs a gay one, and I'm Union J's. (Elke jongensband heeft een gay nodig. En ik ben die van Union J). Jaymi heeft een kat, hond en twee vissen. Ook heeft hij een broer genaamd Aaron.
xFactor
Union J deed dus mee aan xFactor 2012. Ze eindigden op de vierde plek in de halve finale.
Triple J/George Shelley
Jaymi, JJ en Josh zaten in Triple J en deden daarmee auditie voor xFactor. Ze zongen We found love van Rihanna. Hun inschrijving nummers op volgorde van Jaymi, JJ, Josh is 180131, 180132 en 180133. Hun fans heetten Jcats.
George zong Toxic van Britney Spears als auditie. Zijn nummer was 101054. Fans van George heetten Dinoshells.
Op 30 september ging George bij de band. Fans bleven Jcats heten.
Carry You+ eerste album
Carry you is het eerste liedje van union J.(ik kan geen filmpje posten, ik typ dit allemaal op mijn telefoon)
CARRY YOU<3
George:
Don't ever say you're lonely, just lay your problems on me, and I'll be waiting there for you. The stars can be so blinding, when you get tired of fighting, you know the one you can look to.
Jaymi:
And when the vision you have gets blurry, you don't have to worry, I'll be your eyes. It's the least I could do 'cause when I fell, you pull me thought.
All:
So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3
Josh:
I know it's been a long night, but now I'm here it's alright, I don't mind walking in your shoes.
JJ:
We take each step together, 'till you come back to center, you know that I'm no real you.
George:
And when the vision you have gets blurry, you don't have to worry, I'll be your eyes.
Jaymi:
It's the least I could do 'cause when I fell, you pull me thought.
All:
Josh:
Like you’ve been running for hours,
and can’t catch your breath,
the demons are screaming so loud in your head,
Jaymi:
you’re tired, you’re broken, you’re cut and you’re bruised,
but nothing’s too heavy, just hold on.
I’ll carry you x2
Yeah yeah yeah yeah yeah….x4
All:
Josh:
So you know that I'll carry you x3
(ik hen dit toennet getypt, er kunnen wat fouten inzitten)
Over hun album is nog weinig bekend. Wel komen er veel verschillende nummers in.
Kick-ass 2
Het is pas een paar dagen bekend, maar Carry you komt in Kick-ass 2! De film komt binnenkort uit.
Twitter
De jongens hebben geen individuele accounts. Ze denken er nog wel over na, maar tot nu toe hebben ze alleen @UnionJWorld.
[ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 21:19 ]
And don't forget, Elvendork! It's unisex!