• Weet iemand of je de twilight boeken in de bibliotheek kan krijgen(lenen) ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Geen idee. ik ben zolang geleden naar de bieb geweest xd maar ik denk dat je dan nog ff moet wachten..

    Ik heb bij ons in de bieb op de computer daar gekeken, en daar stond nieuwe maan wel bij.. Maar ik weet niet wat voor bieb jij hebt =)

    xx


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    Ik heb bij ons in de bieb op de computer daar gekeken, en daar stond nieuwe maan wel bij.. Maar ik weet niet wat voor bieb jij hebt =)

    xx


    ik heb een grote bieb met heel veel boeken (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    jha,, bij ons wel, maar was helle langen wagtrij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die bieb? Wat was dat ookal weer,dat zijn toch al die boeken bij elkaar? x'D
    Ben er lang niet geweest dus geen idee.

    (...)

    ik heb een grote bieb met heel veel boeken (:


    Hebben ze daar ook van die computers staan waarin je kan kijken of ze bepaalde boeken hebben of al uitgeleend zijn? Wij wel namelijk :Y)
    De bieb is cool ^^

    x


    RAWRRR!!! I'm a fish ^^

    (...)

    Hebben ze daar ook van die computers staan waarin je kan kijken of ze bepaalde boeken hebben of al uitgeleend zijn? Wij wel namelijk :Y)
    De bieb is cool ^^

    x



    ja wij hebben ook zo'n computers ^-^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    bij ons hebben ze ze wel, alleen iedereen wil ze lenen >_<


    I am an idiot, I move.

    Kun je in de bieb niet op zo'n pc zoeken? Anders kun je het ook vragen.. En als ze ze niet hebben, kun je ze altijd nog aanvragen, niet?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij ons hebben ze die wel, maar die's al uitgeleend, en al twee keer gereserveerd ><'
    Nog drie maandjes wachten dus --'

    Waarschijnlijk kan je ze wel bij de bieb halen. Alleen zijn ze vaak al allemaal uitgeleend.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    I don't know. Het lijkt me wel;)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    wij hebben ze in de bieb, alleen maar 1 of 2x en ze zijn altijd uitgeleend >.<


    I'll take you to another world

    Ja.


    We can only learn to love by loving.

    kijk dan bij de website ervan . type bij google in en kijk maar


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.