• Ik heb me zojuist ingeschreven voor proeflessen bij een balletschool. Dqat voelt gek genoeg best goed.

    Als klein meisje van 5 riep ik altijd dat ik op Ballet wou, maar deed het toch niet omdat mijn klasje me daar voor uitlachte. Ik heb het jaren lang gewilt, totdat het uit mijn kop is gepraat door die oude klas van me. Op aandringen van hun, ben ik Streetdance gaan doen, ik kon het wel maar de school beviel me niet. En de arrogantie van die kinderen die daar rond liepen was zelfs nóg erger.

    Nu heb ik me ingeschreven, maar als ik het écht wil, moet ik op mijn 13e in aanmerking komen voor het gevorderde team. Vanaf je 13e mag je alleen daar blijven dansen als je er echt aanleg voor hebt. Dus ik zal mezelf in minder dan anderhalve maand moeten bewijzen. En dat met één les per week. Want halverwegen Oktober word ik 13.
    Nu heb ik het voordeel, dat ik het liefste dans terwijl ik op mijn tenen balanceer en ik redelijk lenig ben. Maar dan nog zal ik héel hard moeten werken. En dat terwijl ik word ondergedompelt in testen en huiswerk binnenkort.
    Maar als ik óóit nog ergens wil komen met dansen, of in ieder geval het hoger op wil zoeken. Heb ik ballet nodig.

    Mmh-, ik moet het er maar voor over hebben.
    Waar moeten jullie heel hard voor werken, dit schooljaar?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 11:19 ]


    Let it come and let it be

    ik moet superhard werken voor wiskunde en daar moet ik waarschijnlijk ook bijles voor;(
    ik ben echt niet goed in wiskunde en ik haat het!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Voor muziek en wiskunde want dat zijn zwakke punten bij mij


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Om me aan mijn voornemens te houden en om mezelf te bewijzen dat ik wel slim ben(niet arrogant bedoeld hoor)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet hard werken voor school, omdat ik het anders niet haal. Vorig jaar ging ik ook nog maar nét over met een gemiddelde van 6,03, en je moest minimaal een 6,00 hebben, dusja.

    Pfff... ik weet het niet, maar wiskunde wordt volgend jaar veeel moeilijker (latijn/wiskunde) dus daar zal ik ook harder op moeten werken en latijn ook altijd.

    Voor natuurkunde en scheikunde, want ik ga nu naar 4VWO en dat is heftig o_O
    En ik ga heel hard werken aan mijn verhalen, aan het einde van dit schooljaar wil ik graag een verhaal van mij afgerond hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    You can do it, Sev*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    O wacht eens
    Ik moet me ook gaan bewijzen voor
    Stijldansen. Ik wil het al heel lang en hoop dat het me lukt
    En voor de pianolessen waar ik van mijn vader mee mag beginnen. Ik moet eerst 5 proeflessen om te kijken of het iets voor mij is. Ik wil het al jaren dus daar ga ik ook heel hard mijn best op doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het best apart dat je niet mag blijven dansen als je niet goed genoeg bent, maar oke.
    Veel succes!

    Ik heb al hard gewerkt. Ik moest vorig jaar wiskunde met een voldoende afsluiten want ik zou het daarna laten vallen. Maar ik ben zo slecht in dat vak! Het is me toch gelukt om er een 6 voor te staan (meer geluk dan wijsheid) en dit jaar zijn mijn examens.


    Behind every great man there’s a great woman

    Succes poepie, je kunt het!:9~

    Ik moet hard werken om op het Gymnasium te mogen blijven, ik wil het dit jaar niet weer van de proefwerkweek laten afhangen.:'D


    everything, in time

    Mijn school allereerst. Ik wil dit jaar gewoon een keer zonder problemen over gaan, want dat bespaard me echt een hoop stress.


    your eyes are like stars in the night.

    2Krull4U schreef:
    Ik vind het best apart dat je niet mag blijven dansen als je niet goed genoeg bent, maar oke.
    Veel succes!

    Die dansschool is zegmaar zo, tot en met 12 jaar, kun je uitvinden of je er aanleg voor hebt. Vanaf 13 jaar, komen er hogere grepen en ze gaan geen leraar aannemen om een klasje van 10 leerlingen ééns per week les te geven.
    Het is een kleine dansschool, wat maakt dat ze niet alles kunnen doen, maar je kunt daar wel heel ver komen. Doordat de klassen klein zijn, kunnen ze je beter helpen met de moeilijke dingen.


    Let it come and let it be

    Ik moet dit jaar keihard gaan werken voor ballet, want ik wil volgend jaar graag ook op spitzen (dat mag bij mijn dansschool alleen als ze denken dat je er sterk genoeg voor bent). En ook wel voor de andere dansstijlen die ik doe, want ik wil niet uit de selectie worden gezet.
    Verder wil ik harder gaan werken voor school, want de vorige jaren heb ik nooit zo heel veel gedaan en dat ging wel goed, maar nu wil ik er echt voor gaan.

    mylovestom schreef:
    ik moet superhard werken voor wiskunde en daar moet ik waarschijnlijk ook bijles voor;(
    ik ben echt niet goed in wiskunde en ik haat het!

    amen (:


    Save me from myself.