• De allerliefste Naomi had een idee bedacht dat wij wel samen konden schrijven en daardoor kreeg ik weer een soort van ander idee. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, want ik heb nog niet écht een samenvatting. Ik doe mijn best, hihi. :Y)

    De vijf jongens van One Direction hebben het even niet zo goed als ze als straf in een community service program moeten werken. Dit is hun straf voor het vernielen van dingen, drugs gebruik, rijden onder invloed van alcohol en geweld. Als de jongens in een oranje pak worden gehesen, merken ze dat ze in een groepje zijn belandt. Verschillende jongeren met een straf op zich, maar niet allen zijn ze even normaal.


    Het is een beetje gebaseerd op Misfits, maar ze krijgen geen superkrachten ofzo. Al zou dat best vet zijn. Haha.

    Rollen
    # Meisje | Een slet
    # Meisje | Erg agressief
    # Jongen | Homoseksueel
    # Jongen | Player
    # Meisje | Colombiaanse nationaliteit | Erg dom
    Ga alsjeblieft niet allemaal de meisjes invullen, want ze krijgen niks met de jongens van One Direction.


    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: Niet allemaal zestien, alsjeblieft. Tussen de vijftien en twintig.
    Oorzaak voor straf: Vandalisme, geweld, drugs, etc...
    Uiterlijk: Een bekend persoon, maar geen zangeres ofzo. Pak iemand uit een tvserie, een acteur of een model ofzo. Naam erbij vermelden.
    Belangrijke kenmerken: Geen karakter beschrijving, maar bijvoorbeeld; Is erg onhandig, houdt heel veel van cola, je zult degene nooit zonder ipod zien.
    Extra informatie: Alles wat je nog kwijt wilt.
    Waarschuwen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Jongen, homoseksueel
    Voornaam: Johnathan
    Achternaam: Collins
    Bijnaam: Nathan, John, 'gay boy'
    Leeftijd: Johnathan is 17 jaar, hij verjaart op 1 december
    Oorzaak voor straf: Johnathan was al verschillende keren opgepakt geweest wegens openbare dronkenschap, maar hij kwam er telkens af met een waarschuwing. Pas wanneer hij in het park met een serieuze joint betrapt werd, moest hij community service doen.
    Uiterlijk: Robert Sheehan (Haha, nee, niet omdat hij in de originele Misfits meedoet, maar omdat ik hem het beste zie in de rol dat ik nu aan het maken ben PLUS je hebt foto's van hem in een oranje pakje, lol xd)


    Belangrijke kenmerken: Ontzettend grappig, heeft een fascinatie voor rook en tattoos, is een kettingroker, flirterig, spontaan, moedig, is gek van zijn eigen krullen, groot ego, computerverslaafd, leest tot ieders verbazing erg graag
    Extra informatie: John komt uit een erg zorgzaam gezin, dus hij wordt altijd nogal betuteld door zijn moeder en vader. Hij schaamt zich kapot voor zijn ouders. Ze willen hem altijd overal brengen en als de konden, deden ze community service met hem mee. Ze zien hun zoon té graag, waardoor ze het dus ook 'net erg' vinden nadat hij de straf kreeg.
    Waarschuwen? YES PLEASE.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    2013 schreef:
    Rol: Jongen, homoseksueel
    Voornaam: Johnathan
    Achternaam: Collins
    Bijnaam: Nathan, John, 'gay boy'
    Leeftijd: Johnathan is 17 jaar, hij verjaart op 1 december
    Oorzaak voor straf: Johnathan was al verschillende keren opgepakt geweest wegens openbare dronkenschap, maar hij kwam er telkens af met een waarschuwing. Pas wanneer hij in het park met een serieuze joint betrapt werd, moest hij community service doen.
    Uiterlijk: Robert Sheehan (Haha, nee, niet omdat hij in de originele Misfits meedoet, maar omdat ik hem het beste zie in de rol dat ik nu aan het maken ben PLUS je hebt foto's van hem in een oranje pakje, lol xd)


    Belangrijke kenmerken: Ontzettend grappig, heeft een fascinatie voor rook en tattoos, is een kettingroker, flirterig, spontaan, moedig, is gek van zijn eigen krullen, groot ego, computerverslaafd, leest tot ieders verbazing erg graag
    Extra informatie: John komt uit een erg zorgzaam gezin, dus hij wordt altijd nogal betuteld door zijn moeder en vader. Hij schaamt zich kapot voor zijn ouders. Ze willen hem altijd overal brengen en als de konden, deden ze community service met hem mee. Ze zien hun zoon té graag, waardoor ze het dus ook 'net erg' vinden nadat hij de straf kreeg.
    Waarschuwen? YES PLEASE.


    Thank you. Ghehe dat oranje pakje doet 't 'm. :Y):Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe zo de player ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    ScotlandYard schreef:
    Ik doe zo de player ^^


    yeah thankyou. _O_


    Even voor de duidelijkheid. Het zullen vrienden of vijanden worden, niet echt verliefd ofzo. Misschien wel, maar het wordt geen liefdesverhaal savvy? Loveya'll. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Jongen | Player
    Voornaam: Marcus
    Achternaam: Patricks
    Bijnaam: Marc, 'Mister Fuck'
    Leeftijd: 19, verjaart op 6 augustus
    Oorzaak voor straf: Dealen, aanranding en vechten. Het is niet zijn eerste keer dat hij community service heeft.
    Uiterlijk:


    Ed Speleers
    Belangrijke kenmerken: Is snel op zijn teentjes getrapt, losse handjes, bekijkt meisjes als seksobject, respect voor niemand, heeft lak aan regels, heeft altijd sigaretten bij zich, doet aan hardlopen en fitness, altijd in voor een feestje, egoïstisch en egocentrisch.
    Extra informatie: Hij woont op een smerig appartementje in de buurt van het community center. Niemand weet wie of waar zijn ouders zijn. Hij praat nooit over zijn familie of wat er gebeurd is. Als je er naar vraagt, wordt hij woedend. (Vader was cokeverslaafd, moeder zat aan antidepressiva. Vader sloeg moeder altijd. Op een dag heeft Marcus zijn vader een rammeling gegeven en is weggelopen om nooit meer terug te komen.)
    Waarschuwen? Duh! Yes!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 16:19 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Rol: Meisje | Colombiaanse nationaliteit | Erg dom
    Voornaam: Ellouisa
    Achternaam: Camporia
    Bijnaam: Elle 'Smarty-pants' (Op een sarcastische toon)
    Leeftijd: Elle is 18 jaar en verjaart op 22 mei.
    Oorzaak voor straf: Elle is niet een haantje te voorste en dat heeft haar ook in de problemen gebracht. Ze staat niet stil bij wat ze doet of zegt. Haar grootste 'misdaad' is dat ze betrapt is op drugsgebruik, door slechte invloed van 'vrienden'. Omdat Elle niet van de slimste is en zeer goed gelovig is, volgt ze haar 'vrienden' als een trouwe hond. Maar er staan ook wat kleinigheden op haar strafblad, zoals openbare zedenschennis, naakt op straat rennen, een politieagent beledigen, ongewilde mannen lastig vallen, ... Elle is nu eenmaal geen onbekende voor de politie.
    Eenmaal Elle 18 was geworden en ze op haar verjaardag betrapt werd met drugs, werd ze opgepakt door de politie. Haar dossier werd voor haar neus gelegd. En al deze kleine misdaden werden nu bestraft door haar aan een community service program te laten meewerken.
    Uiterlijk: Elle heeft een getinte huid die ze meegekregen heeft door haar afkomst. Haar haren zijn van nature donker bruin, maar deze verft ze regelmatig. Haar ogen hebben een hazelnoot-bruine kleur die omringt zijn door mooie volle wimpers. Ze is niet al te groot en zeker niet te dik. She sure got the looks, but not the brains.


    - Jessica Alba
    Belangrijke kenmerken: Elle heeft altijd kauwgum in haar mond, het liefst kauwgum met aardbeien smaak. Ze houdt ervan van grote bellen te blazen en deze dan te laten ontploffen. Meestal hangt er dan nog kauwgum aan haar neus, kin en lippen. Ze maakt ook regelmatig domme opmerkingen, de meesten maken er zich niet meer druk om. Omdat ze weten dat Elle het toch niet begrijpt en sussen haar dan met een "You smatry-pants".
    Wat het meest aanspreekt is haar aanstekelijke lach en glimlach. Ondanks dat ze niet al te snugger is, smelten vele harten hiervoor.
    Extra informatie:Elle heeft al 3 keer gedubbeld op school. Nu gaat ze stoppen met school, en dient drankjes op in een bar. Ze woont samen met haar oudere zus, Loranne. Zij zorgt voor Elle en is er zeker van dat er nog zoveel meer in zit dan het 'domme meisje' dat iedereen in haar ziet. Ze staat haar zus altijd bij als ze weer iets mispeutert heeft.

    Misschien heb je er wat aan ;D


    Forlife.

    Rol: Meisje | Een slet
    Voornaam: Jade
    Achternaam: Daves
    Bijnaam: Jade heeft geen bijnaam.
    Leeftijd: Jade is 19
    Oorzaak voor straf: Om bij te verdienen ging Jade drugs dealen. Alles liep goed tot dat een zogenaamde 'vriend' haar heeft verlinkt bij de politie. Ze weet wie het was en is van plan wraak te nemen op hem.
    Uiterlijk:



    Scarlett Johansson
    Belangrijke kenmerken: Jade heeft altijd geld te kort en leent altijd geld bij iedereen. Ze betaalt alleen nooit terug. Ze is nog tientallen mensen schuldig. Niet dat die mensen ooit hun geld terug zien. Jade is behoorlijk fit voor een meisje. Jade wordt heel erg snel dronken. Na een 2 of 3 glazen al. Jade komt ook altijd te laat. Het maakt niet uit waar en hoe laat. Ze is altijd te laat.
    Extra informatie: Jade is weggelopen van huis. Ze woont zo ver mogelijk bij haar ouders uit de buurt. De relatie met haar ouders is dus gewoon echt slecht. Ze woont in een appartement op haar zelf.
    Waarschuwen? (: Graag


    To live doesn't mean you're alive

    Aaaah, ik ga er na dat ik klaar ben mijn mijn One Shot 1 voor je maken!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Aaaah, ik ga er na dat ik klaar ben mijn mijn One Shot 1 voor je maken!


    Yeaaaaaah. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Meisje, erg agressief.
    Voornaam: Josephine
    Achternaam:: Sheppard
    Bijnaam: Josephine wordt eigenlijk alleen maar Josie genoemd, niks anders. Soms word ze nog wel eens “Hand Loose” genoemd, doordat ze een redelijk kort lontje heeft en in het wilder weg gaat slaan.
    Leeftijd: Josie is pas zeventien geworden, ze is geboren op twee juli 1992.
    Oorzaak voor straf: Je kunt beter zeggen waarom Josie níet voor haar daden is opgepakt. Zo is ze al meerdere malen betrapt op drugsbezit en laat ze een glas alcohol nooit zomaar liggen. Het ligt er misschien ook wel aan dat Josie niet in een goede buurt is opgegroeid en nooit de aandacht kreeg die ze nodig had. Ze heeft een slechte opleiding gehad en weinig geld, waardoor ze toch op een bepaalde manier aan geld moest komen en ze is gaan drugs dealen. Ook kwam het er nog bij dat ze een redelijk losse hand heeft en snel gepikeerd raakt als haar klanten niet betalen. Op een avond ging het fout, Josie was zo dronken als het maar kon, had drugs bij der en werd kwaad omdat iemand haar niet betaalde. Ze heeft haar stilleto uitgetrokken en deze op de klant gegooid, recht in het oog. Als gevolg dat de man nu blind is aan één oog en Josie community service doet.
    Uiterlijk:


    Lucy Hale
    Belangrijke kenmerken: Josie is een zeer sportief en lenig meisje, die altijd en overal wel de humor van inziet. Ze is dol op grapjes en heeft overal en nergens een aansteker en pakje sigaretten mee. Ze is een echte kettingroker en het kan haar niks schelen. “Je leeft maar één keer,” mompelt ze dan altijd. Ook heeft ze een grote obsessie met schoenen en heeft ze er een enorm aantal van. Ondanks alles is ze wel erg vrijgevig en uitnodigend, zo nodigt ze vaak vrienden bij haar thuis uit om te blowen. Ze is er niet vies van, dat zeker niet. Een feestbeest kan je haar ook wel noemen, ze gaat vaak uit en is dol op haar volle bos donkerbruine krullen.
    Extra informatie: Hoewel Josie haar school nooit heeft afgemaakt is ze zeker niet één van de domste, integendeel zelfs. Vele mensen noemen haar wel eens slim, hoewel ze er zelf niet voor uitkomt. Ze is een echte pessimist en maakt van sarcastische uitspraken. Ze woont sinds haar veertiende al niet meer thuis en leefde een tijd onder bruggen, nu woont ze met een aantal mensen in een kraakpant. Ze heeft een hekel aan haar ouders, haar vader was net zoals Josie niet één van de meest geduldige en rustige mensen en was crimineel. Haar moeder was een achterbanks en arrogante huisvrouw. Altijd werd er gezegd dat Josie "per ongeluk" op de wereld was gezet en dat maakte Josie ook niet veel gelukkiger.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 14:10 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb je nog een rol nodig? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Heb je nog een rol nodig? (:


    Jaaaa. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Jaaaa. :9~

    Welke? (:


    all I want is the taste that your lips allow