• De stelling van deze week luidt:
    Winkeliers mogen een wapen gebruiken ter verdediging.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mee eens.
    Als het echt alleen gaat voor zelfverdediging, zal ik niet weten waarom het niet zal mogen.


    -

    Ik zit echt tussen eens en onneens. Als ze wapens hebben vind ik ook dat er camera s moeten zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mee eens er komen laatste tijd heel veel overvallers

    Dan moeten ze er wel een vergunning voor hebben.

    En ik vind dat er ook een verschil is tussen een juwelier en een snoepwinkeltje.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    iHeartNouis schreef:
    Dan moeten ze er wel een vergunning voor hebben.

    En ik vind dat er ook een verschil is tussen een juwelier en een snoepwinkeltje.


    Tja, en ' wapens ' vind ik ook wel vaag. Sommige wapens lijken me wel redelijk, sommige niet.


    Nypmh > Yaspis

    Oneens.
    De overvallers hebben ook al wapens, als de winkeliers ze ook hebben komt er een wapenwetloop en daar komen alleen maar problemen van.


    Fuck the world, love yourself

    girltough schreef:
    Oneens.
    De overvallers hebben ook al wapens, als de winkeliers ze ook hebben komt er een wapenwetloop en daar komen alleen maar problemen van.


    You are beautiful, you are love.

    Eens en oneens.
    Het hangt ervan af wat voor winkel en wat voor overval


    Queer zijn is gewoon alles

    Lol, want mensen wapens geven werkt zo goed in de VS. Zie tray or Martin.

    Je zou er een boel dode winkeliers door krijgen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens, zoals hierboven gezegd is; kijk naar Amerika. Dat werkt gewoon niet.
    Goede camera's ophangen werkt denk ik wel het beste. En hiermee bedoel ik camera's die daadwerkelijk een gezicht filmen en niet de mensen van bovenaf filmt en waarbij je niet van die vage/onherkenbare beelden hebt.

    Jaaa, want wapens tegen wapens lost altijd alles op, dat hebben we wel gezien in Amerika hoe goed dat werkt.
    Ik denk niet dat wapens het perfecte middel zijn om geweld mee op te lossen. Je kunt veel beter preventieve maatregelen en middelen verzinnen die helpen tegen dit soort dingen als camera´s, metaaldetectors, maar ja dat kost weer veel geld.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar ik neig naar oneens. Van het in bezit hebben van wapens komt alleen maar ellende.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat voor winkel het ook is, ik vind wapens gewoon niet kunnen, van knuppels tot pistolen. Nee, gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 11:15 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dan kan je ze beter een cursus zelfverdediging geven.

    Thysia schreef:
    Dan kan je ze beter een cursus zelfverdediging geven.


    26 - 02 - '16