• En morgen gaan we allemaal weer naar school, FUN. Behalve als je op de basisschool zit natuurlijk, of iets heel anders gaat doen. (cat)
    Niet dat we zo'n spetterende zomer hebben gehad, echt balen man, van die zon. ]:
    Hoe dan ook was mijn vakantie heel erg geslaagd:9~:9~
    Die van jullie? *O*
    Oké, stelletje losers die in het noorden wonen, houd jullie mond. ]:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:34 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog twee weken vakantie, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik moet 31augustus/1september pas naar school en zit in het 4de middelbaar dus niet iedereen moet morgen al naar school (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:32 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    12 september pas hihi.


    To infinity and beyond •

    Juli geslaagd, augustus een absolute flop. Behalve de eerste week dan, daar heb ik zo hard van genoten :9~ Maar ik moet pas 27 september naar school ^^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:25 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sukkel ik hoef 5 september pas weer naar school hoor, hahaha. Dus niet iedereen (cat)
    Ik ben nog op vakantie en het is heel heet en dat al zeker 3 weken,d e 1e week was minder, toen drie weken goed en nu heb ik nog iets minder dan twee weken heet weer te gaan. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Morgen school D:.
    Ik heb wel leuke dingen gedaan n de vakantie x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ha - ha, ik heb nog geen school morgen :'DDD


    Olive

    Ik heb nog 1 week vakantie, plus nog een week erbovenop zodat mijn hoofd weer even normaal kan worden haha (cat)
    Maar mijn vakantie was wel oke :3 Jammer dat mijn kaakoperatie precies in de vakantie moest vallen, wel mooi 2 weken van mijn vakantie weg ):


    Alis volat propriis.

    Mudblood schreef:
    Ik heb nog twee weken vakantie, hehe.


    comfort in c h a o s

    Ik moet al over een week weer beginnen ):
    maar vakantie was wel leuk, haha ;3


    Me so good.

    Nog 3 weekjes vakantie en dan naar de 3de ;s Mijn vakantie was heerlijk ^-^


    To love is to destroy.

    Overmorgen introductie/kennismakingsdag op strand (verwacht sws geen mooi weer) en pas woensdag mijn eerste schooldag. Pff. Ik heb van mijn ''vrijheid'' genoten, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik moet dinsdag naar school D:


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik hoef pas 8 september weer naar school ^^
    Heerlijk 9 en een halve week vakantie (nerd)


    dream, dare, fly!

    Ik moet pas 1 september(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.