• The Family gaat over een gezin met zes kinderen. De kinderen kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar. Elke dag is er wel ruzie of gebeurt er wel weer iets en de ouders moeten daar dan weer voor optreden. Maar de kinderen leren er niet heel erg van, het zijn stuk voor stuk boefjes met een eigen verhaal.

    In dit RPG volgen we het dagelijks leven van het gezin. Ze wonen in Amerika.

    Rollen;
    Kinderen; 3 jongens, 3 meiden!
    - 11 - Lynn - ** NymeriaDorne
    - 14 - Illian - ** BoterBabbelaar
    - 16 - Geresveerd voor Archeress
    - 17 - Amanda - ** AsshiexIrwin
    - 19 - Lucas ‘’Luke.’’ - ** Thaluke
    - 21 - Gereserveerd voor Phanism

    Ouders;
    - 43 - Tom - ** Sugglet
    - 42- Claudia - ** MusicAndPeace

    ** is foto

    Regels;
    150 is het minimum aan woorden. Heel makkelijk haalbaar.
    Let op je spelling.
    Bestuur alleen je eigen personage.
    Reservering is gelimiteerd tot drie dagen.
    Wees vriendelijk buiten het RPG. Maar zoveel ruzie als je wilt in het RPG.
    Houd je aan de regels. Bij overtreding geld er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen word je uit het RPG verwijderd.
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    Er is géén verhaallijn, zo kun je lekker je gang gaan. Wel gelden er dagen en nachten, maar die geef ik zelf aan!


    Het huis;

    2010, de kinderen mogen tot hun 18e geen mobieltje, de reden hiervoor is dat de ouders willen dat ze meer met hun leeftijdgenoten/vrienden omgaan en naar buiten gaan en niet alleen maar op hun mobieltje zitten.
    In het hele huis is één computer. Het is niet een van de snelste, maar goed genoeg om schoolwerk op te maken.
    Er is een tv, maar dit is zo een groot vierkant ding die niet altijd even goed signaal heeft.
    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    Er zijn in het huis 3 vaste telefoons die met elkaar zijn verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 17:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zaterdag morgen 10 uur.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 21:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik probeer zo wel iets te schrijven.]


    16 - 09 - '17

    Illian - 14

    Terwijl ik op de bank tv zit te kijken heb ik een bakje loops zonder melk. Ik pak er een paar en gooi ze tegen de tv.
    "Saai." Ik kijk naar de tv waar een loop op blijft plakken. Ik zet het bakje naast me op de bank en sta op, loop naar de tv en haal de loop er af. Ik ga weer terug zitten en gooi hierbij per ongeluk het bakje om. Ik kijk er even naar, haal mijn schouders op en laat het gewoon zo. Mam ruimt dat wel op. Hoeven wij niet te doen toch.
    Ik keek even om me heen en pakte toen een loop waarna ik die in mijn mond stop. Ik kauw er op en kijk weer naar de tv. Ondertussen pak ik nog een paar loopt. Er is een tekenfilm op tv, maar ik weet niet welke. Ik ga liggen op de bank waardoor ik helemaal onder kom te zitten en kijk verder naar de tv. Ik verveel me dood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tom - vader

    Hijgend en zwetend loop ik nog wat verder en kom ik uiteindelijk thuis weer aan. In het weekend probeer ik minstens één keer te gaan joggen om mijn conditie een beetje op orde te houden. Het kan ook wel eens deugd doen om alles van je af te lopen en af en toe eens lekker zweten mag er bij. Zouden de kinderen al wakker zijn? En wat zouden we als lunch eten? Hmm, dat bespreek ik wel met mijn vrouw. Met een zucht haal ik de reservesleutel uit mijn joggingbroek en steek die in het slot van de voordeur. Ik geef een draai aan de sleutel die met een klik opengaat. Ik stap naar binnen en leg de sleutel aan de kant, nadat ik de voordeur weer dichtgegooid heb. Ik loop verder en hoor de tv. Iemand zit dus achter de tv.
    Als ik naar de woonkamer loop wrijf ik met de rug van mijn hand het zweet van voorhoofd en zie ik Illian op de bank zitten. Heeft hij nou een bakje met loops omgegooid en laat het liggen? Kinderen met hun rommel toch.
    "Illian, ruim je dat even op wil je? Ik wil geen rommel en je moeder gaat het niet voor je doen, ik ken je trucjes wel." Sorry, geen begroeting, maar mijn zoon al even op de feiten drukken. De kinderen profiteren van hun moeder haar goedheid, ze doet toch alles, maar ze moeten eens leren dingen zelf te doen. Ik loop vervolgens naar de keuken om een glas met water te vullen dat ik in een paar flinke slokken leeg drink.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 22:15 ]


    16 - 09 - '17

    Lynn

    Zo, perfect. Ik keek in de spiegel, en zag dat ik me volledig had aangekleed en verzorgd. Maar... Wat nu? Het was Zaterdag, en dan was er geen school... Straks had ik een voetbal wedstrijd, om één uur. Het was thuis, dus dan ouden Pa en Ma me wel even brengen, of ik ging zelf. Maar waarschijnlijk ging ik met me team, en klasgenoot Dave. Hij was een van mijn beste vrienden, en hij nam het altijd voor me op als de jongens uit het tea vervelend deden over dat ik een meisje was en niet in hun team hoorde. Dave was de beste voetballer, maar de tweede? Daar waren de meningen over verdeeld. Het ging altijd om Alec en mij. Alec was de jongen die mij altijd overal de schuld van gaf. Het was stom, echt heel stom. Ik griste mijn Mp3 speler onder mijn kussen vandaan, en zette de koptelefoon op. Ik neuriede Mine van Taylor Swift mee, terwijl ik naar de woonkamer liep. Daar zat Illian, ales onder de loops. Ik schudde mijn hoofd toen ik langs hem heen liep. Jongens en hun stomme gedrag ook. Oh, pap was thuis! Was hij weggeweest? Hij stond in de keuken een glas water te drinken, vast gesport.
    "Hey pa." Begroette ik hem, terwijl ik mijn koptelefoon afdeed, en mijn Mp3 weglegde.
    Nadat ik een broodje had gesmeerd plofte ik op de bank neer, naast Illian. De telefoon ging, dat was vast Dave.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijn topics.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Amanda
    Ik had mijn haren in een lange vlecht gedaan, hoewel enkele bruine plukken eigenwijs uit de vlecht sprongen, en mijn lichaam was gebonden in een simpele outfit. T' paar sneakers aan mijn voeten maakte het compleet en knikte ik tevreden tegen het spiegelbeeld in de badkamer. ''Goodmorning,'' begroette mijn opgewekte stem mijn vader, toen deze wat slokken nam van zijn, met water gevulde glas. Het was niet alsof ik bang voor deze man was, al zou ik dat misschien ergens wel moeten zijn. Ik wist het niet goed. Mijn brutale mond was me al enkele keren duur komen te staan, maar ik was nog jong, te jong om overal maar braaf ja en amen op te zeggen. Daarnaast kon hij niet klagen: ondanks mijn onervaren en zo nu en dan overhaaste manier van werken, deed ze wat ze moest doen, wanneer ze het moest doen. Zwijgend haal ik een appel uit de fruitmand die in de keuken staat en leun tegen het aanrecht aan. Zin om bij mijn jongere broertje en zusje te gaan zitten had ik niet want dan zou het alleen maar gezeik worden. "Lekker gejogd?' vraag ik aan mijn vader die nogal zweette. Dit doet me eraan denken dat ik zelf ook nog naar de sportschool moet dit weekend terwijl ik een grote hap van mijn appel neem.

    Claudia

    Ik was al op mijn werk ik moest van 9:30 tot 15:30 werken, ik had een briefje op de koelkast geplakt waar op stond: 'Ik ben werken tot 15:30! Liefs Mama' ik hoop natuurlijk dat het tot 15:30 het kan vaak uitlopen vooral op vrijdag en zaterdag kan ik langer bezig zijn. Ik ben aan een bril van een klant aan het friemelen zodat het iets meebuigt en waarschijnlijk goed gaat zitten "Mevrouw pas de bril nu eens." zeg ik, ik zie dat hij goed zoet en zeg dan 'Hij zit goed! Als hij pijn gaat doen terug komen." Ik zwaai de vrouw nog even na. Daarna loop ik naar een soort pesoneels kamertje om mijn telefoon te pakken en naar Tom te bellenik toets zijn nummer in en wacht tot hij opneemt, terwijl ik wacht pak ik een bekertje en vul hem met water en neem een slok. als hij opneemt zeg ik "Hoi, Tom wat wolu jij vanavond gaan eten en als je dat weet wil dat dan halen?"

    [Ps als je wil soe mag je mijn personage ook besturen met de vragen ik vind alles prima ;-) En ze is op de fiets]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 16:47 ]


    A horse of course

    Isaac

    Met warrig haar, slaperige ogen en gekleed in enkel een joggingsbroek slenterde ik de woonkamer binnen. Ik mompelde wat onverstaanbaar een 'goedemorgen' en liep maar naar de keuken. Illian zat op de bank, Lynn zat ernaast en Amanda stond naast pap in de keuken. Iedereen was aangekleed en klaarwakker behalve ik. Mij kon je op een zaterdagochtend echt niet al rond tien uur helemaal aangekleed zien, ik bleef toch liever in bed. De koelkast trok ik gelijk open om te kijken wat er nog in zou liggen. Het pak melk pakte ik er maar uit, om vervolgens een kom te pakken uit een keukenkastje en een doos cornflakes. Nog wat gapend schonk ik wat melk in de kom met een lading cornflakes er achteraan, zette alles weer terug waar het hoorde en pakte een lepel uit de besteklade. Ik liep maar terug naar de woonkamer en plofte op de bank neer naast Lynn. Toen ik zag dat er een tekenfilm opstond trok ik één wenkbrauw op. "Is er niets beters op?" Mompelde ik. Vandaag had ik niet echt wat te doen. Op zich zou ik naar een vriend kunnen gaan, maar dat pas in de middag. Nu had ik totaal geen zin om me aan te kleden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [@MusicAndPeace, ok dat is goed, maar ik kan wel zelf schrijven dat Tom opneemt ;)]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 18:26 ]


    16 - 09 - '17

    Illian - 14

    "Illian, ruim je dat even op wil je? Ik wil geen rommel en je moeder gaat het niet voor je doen, ik ken je trucjes wel." ik keek even om naar pappa en knikte kort, waarna ik niet opruimde. Ik doe het straks wel.
    Het werd al snel drukker in de woonkamer en ik zet de tv wat harder. Ik kon het haast niet meer verstaan. Ondertussen pakte ik nog een paar loops van de bank en stak ze in mijn mond. Toen Lynn, mijn jongste zusje, naast me kwam zitten keek ik even naar haar bord. Een lekker broodje. Ik was even geneigd het broodje van haar bord te pakken, maar deed het (nog) niet. Ik keek daarentegen weer naar de tv. Ik zuchtte even en zakte wat meer onderuit. Ik voelde de bank even bewegen en keek naar Isaac, mijn oudste broer.
    "Is er niets beters op?" Ik pakte de afstandsbediening en hielt hem naar Isaac uit, waarna ik met mijn andere hand het broodje van Lynn haar bord afpakte en er een hap van nam.
    "Lekker hoor!" zei ik toen en ik grinnikte. Ik nam nog een hapje. Ik was nog niet aangekleed, maar dat hoefde ook niet. Het is weekend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tom

    Al snel zag ik één van mijn dochters opduiken in de keuken.
    "Hey pa," begroette ze mij, terwijl ze haar koptelefoon afdeed.
    "Dag prinsesje," begroette ik haar met een glimlach terug.
    ''Goodmorning,'' kwam Amanda al snel aan.
    "Dag schatje," begroette ik haar. Ja, ik had altijd wel iets met troetelnamen voor mijn kinderen en voor mijn vrouw. Ik weet niet waarom ik dat doe, maar goed. Vervolgens volgt mijn zoon Isaac, iedereen duikt opeens op in de keuken.
    "Goedemorgen," begroet ik hem glimlachend. Ik zet het lege glas neer in de wasbak. De afwas volgt wel later. Wanneer ik met mijn hand weer wat zweet van mijn voorhoofd wrijf, rinkelt de telefoon. Ik neem op.
    "Met Tom," begin ik met een vriendelijke toon.
    "Hoi, Tom wat wil jij vanavond gaan eten en als je dat weet wil dat dan halen?" klinkt het aan de andere kant. Het is mijn vrouw, ik herken haar stem uit de duizend, zo mooi, een stem die je doet glimlachen. Maar wat zei ze nou precies?
    "Wat ik wil eten? Geen idee, er ligt vast nog wel wat in de koelkast dat we kunnen klaarmaken en anders ga ik wel wat halen in de supermarkt. Ik vraag de kinderen anders wel wat ze willen eten, tenzij jij een voorkeur hebt voor iets?" reageer ik.

    [Muh, in zo'n korte tekst staat het maar lelijk als je per keer dat ze iets zeggen het op een nieuwe zin zet. Misschien volgende keer maar in doorlopende tekst gieten.]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:10 ]


    16 - 09 - '17

    Amanda
    Ik rol even met mijn ogen als mijn vaders telefoon gaat. Aan de stem aan de andere kant te horen, is het mama. Langzaam ga ik weer recht staan en loop naar het drietal op de bank. "Isaac, zin om mee te gaan sporten? "vraag ik zo rustig mogelijk. Het liefst had ik hem allang van de bank gesleurd naar buiten maar aangezien we beide last hadden van een ochtendhumeur, leek het me fijn om het zo rustig mogelijk te vragen. "Denk er maar overna, ik ga mezelf omkleden." zeg ik vervolgens en loop de woonkamer uit naar de meidenslaapkamer. Rustig trek ik de kledingkast open en zucht even, Zin om weer iets uit te gaan kiezen had ik eerlijk gezegd niet maar een enorme keuze had ik niet. Na een paar minuten passen en poseren had ik iets uitgekozen en bekeek het setje tevreden. Terwijl ik mijn oortjes inplug bij mijn mp3 ga ik terug naar mijn twee jaar oudere broer en ga op de leuning zitten. "Asjeblieft? "vraag ik smekend en kijk hem met een pruillip aan. "Anders moet ik wéér helemaal alleen."

    -

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:58 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijn topics


    "Have always a backup plan" -K.