• De Canadese acteur Cory Monteith, die vooral bekend is van de tv-serie Glee, is overleden. De 31-jarige Monteith werd dood aangetroffen in een hotel in Vancouver. Volgens lokale media in Canada is hij aan een overdosis overleden.

    Monteith speelde de rol van Finn Hudson in Glee. De serie gaat over een groep jongeren die op hun middelbare school bij een koor zitten. Persoonlijke problemen van de jongeren, voornamelijk pesterijen, staan daarbij centraal.

    Glee
    Van Glee zijn tot nu toe vier seizoenen opgenomen. In Nederland heeft RTL de eerste drie seizoenen uitgezonden.

    Monteith heeft in alle vier de seizoenen gespeeld. In het eerste seizoen werd zijn karakter Finn de leadzanger van de Glee-club. Hij heeft onder meer te maken met problemen om voor zijn eigen mening uit te komen. Daarnaast wordt hij gepest vanwege zijn overstap van het footballteam naar de Glee-club.


    Bron: NOS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het was een combinatie van heroine en alcohol.
    Iemand die ik ken en wetenschappen studeert, zegt dat zijn periode in rehab hem kwetsbaarder gemaakt kan hebben - het is waarschijnlijk dat zijn lichaam de combinatie vroeger wel aankon, maar door zijn plotse rehab-kuur waren zijn tolerantielevels in de war, en er is 99% kans dat het om een relapse met een dosis waar hij normaal wel tegen kon, maar die, door zijn tijd in rehab, nu tot zijn dood heeft geleid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Nu al wel toch?

    Ik dat dacht ik ook,alcohol gemixt met heroïne toch?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Keegan schreef:
    Het was een combinatie van heroine en alcohol.
    Iemand die ik ken en wetenschappen studeert, zegt dat zijn periode in rehab hem kwetsbaarder gemaakt kan hebben - het is waarschijnlijk dat zijn lichaam de combinatie vroeger wel aankon, maar door zijn plotse rehab-kuur waren zijn tolerantielevels in de war, en er is 99% kans dat het om een relapse met een dosis waar hij normaal wel tegen kon, maar die, door zijn tijd in rehab, nu tot zijn dood heeft geleid.


    Dan loopt de telegraaf achter...
    Edit:
    Laat maar naar lang zoeken heb ik het artikel gevonden...

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 14:49 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nu moet ik weer huilen. Toen ik het las op teletekst, was ik op vakantie. Op dat moment was ik in shock en nu wil ik het nog steeds niet geloven. Ik hoop dat ze toch een grap maken, maar dat zal het toch niet zijn. :'(

    #RIPCoryMonteith


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb hier dus serieus geen woorden voor.
    Ik ben nooit een Gleek geweest, maar het raakt me echt.
    Ik wens alle fans, maar zeker ook Cory's vrienden en familie heel veel sterkte in deze tijden.
    xx OhMyNarry


    Cute as a button, every single one of you !