• Soms, dan voel ik mij even eenzaam. Hoewel ik veel vriendinnen heb; een goed leventje. Het komt arrogant en verwaand over. Maar het is zo. Ik noem een voorbeeld, als het nog niet duidelijk is.

    2 vriendinnen van mij zijn aan het lachen. Ze staan om me heen. Maar ik voel dat éen vriendin mij ergewoon buiten wil hebben. Ik weet ook wel dat het niet zo is. Maar dat voel ik.

    Hebben jullie dat ook?


    EGYPTIAN GOD

    Soms wel


    -

    Ik ook soms XD

    Heel soms wel eens. (:

    Soms wel ja.
    Maar ik denk dat niemands even perfect is hoor..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    soms ja..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    sommige vriendinnen van mij hebben dat wel is, best irritant eigenlijk... maar het kan dus voorkomen en is dus niet raar. (denk ik) ik heb het eigenlijk nooit.. als vriendinnen om mij heen staan te lachen zonder mij en verder ook geen aandacht besteden aan mij ga ik gewoon naar andere vriendinnen toe... kun jij mss ook is doen?! ;]


    Als je maar een ananas hebt..

    Vaker.. $:

    Heeft iedereen wel.
    Soms is iedereen wel eens eenzaam, is heel normaal trouwens.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als ik alleen thuis ben omdat mijn moeder boodschappen doet ben ik heel eenzaam.
    Omdat mijn vader rond die tijd altijd thuis was.


    -

    jha dat heb ik ook we; eens gwn geen aandacht geven!!!xD

    Soms wel


    Listen to what we're not saying..

    Hoe gelukkig ik ook ben
    als ik s'avonds op mijn kamer zit, kom dat eenzaam gevoel op en dan moet dat er gewoon uit door te janken :$


    Moving on but never letting go

    Soms..


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet ergg hoorr.. ik heb dat heel vaak.. 2 beste vriendinne van me.. die gaan dan wegg met 2 mensen die k haatt.. dus 2 aan 2 en daar kan k ok niet echt tegen hoor..


    ...

    vaak. :C


    You'll never dream alone. <3