• De Canadese acteur Cory Monteith, die vooral bekend is van de tv-serie Glee, is overleden. De 31-jarige Monteith werd dood aangetroffen in een hotel in Vancouver. Volgens lokale media in Canada is hij aan een overdosis overleden.

    Monteith speelde de rol van Finn Hudson in Glee. De serie gaat over een groep jongeren die op hun middelbare school bij een koor zitten. Persoonlijke problemen van de jongeren, voornamelijk pesterijen, staan daarbij centraal.

    Glee
    Van Glee zijn tot nu toe vier seizoenen opgenomen. In Nederland heeft RTL de eerste drie seizoenen uitgezonden.

    Monteith heeft in alle vier de seizoenen gespeeld. In het eerste seizoen werd zijn karakter Finn de leadzanger van de Glee-club. Hij heeft onder meer te maken met problemen om voor zijn eigen mening uit te komen. Daarnaast wordt hij gepest vanwege zijn overstap van het footballteam naar de Glee-club.


    Bron: NOS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik probeer heel de tijd afleiding te zoeken, maar alles komt weer terug op Cory... Waarom! )":


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is echt bizar....


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is Ashley Edens en haar man die is omgekomen in Irak, geloof ik. (cat)

    Awkward. :']


    ars moriendi

    Atomic schreef:
    Ik ken hem niet, maar het is natuurlijk altijd jammer als iemand zo jong overleidt.


    Reality's overrated.

    Jammer dat het zo gelopen is. Je zou toch denken dat alles uitstekend voor zo'n man gaat twee weken voor het huwelijk en dan gebeurt dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Een vriendin zei het vanmorgen, schrok er best van want had het echt niet verwacht. Toen ik nog Glee keek vond ik m wel de leukste en echt super lullig dat het twee weken was voordat ie ging trouwens :(


    As travars

    Ik hoorde het net, das echt klote, hoop dat glee wel verder gaat.


    ©1998

    Ik kan het nog steeds niet geloven en er zal geen enkele acteur instaat zijn om Cory te 'vervangen' als Finn in Glee.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh, het was een acteur? Toen ik het hoorde dacht ik dat het een personage was. Komt denk ik omdat ik totaal niet met Glee bekend ben. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    IK BEN DOOD ): IK VIND HET VERSCHRIKKELIJK ): #prayforLea


    I want to feel your love

    BULLSHIPPER schreef:
    Ik kan het nog steeds niet geloven en er zal geen enkele acteur instaat zijn om Cory te 'vervangen' als Finn in Glee.


    Helemaal gelijk ik lig bijna te janken ):


    I want to feel your love

    Atomic schreef:
    Ik ken hem niet, maar het is natuurlijk altijd jammer als iemand zo jong overleidt.


    Stenenlikker

    Zelf kijk ik geen Glee, maar echt rot dat hij zo jong al overleden is.
    R.i.p.


    Tijd voor koffie.

    Nooowh. ;c
    Ik zag het echt niet aankomen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Thysia schreef:
    OMG.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.