• Hoi.

    Ik zoek een boek dat ik kan lezen voor op vakantie..
    Dus laat maar een titel achter en natuurlijk ook een kleine beschrijving.
    Kom me niet aan met de zeikserie twilight want die heb ik al gelezen zoals ieder ander wezen op aarde.

    Thanks


    letscrawlback- to the love we used to have.

    hm ik ken veel leuke boeken waar hou je van fantasy meer meidenboekachtig???


    #WWED - What Would Emma Do?

    alle2 . meidenachtig maar soms ook fantasy.
    als het maar een goed boek is , zonder horror.


    letscrawlback- to the love we used to have.

    De serie van Louise Rennison.
    Gaat over Georgia, een tiener, haar ouders, haar domme zusje, haar rare kat, vriendschap, liefde en de ups en downs van vriendschap. Het is echt vreselijk grappig, en ik geloof dat er zo'n 10 delen van zijn. Ze lezen echt heel snel weg.
    paar quotes uit de boeken:

    Herr Kamyer legde het principe uit met behulp van een paar biljartballen en een theedoek. 'Herr Kamyer, welke rol speelt de theedoek in de moleculaire structuur?' Dat was het moment waarop Herr Kamyer zijn noodlottige fout maakte - hij zei: 'Ach, nein, die theedoek gebruik ik alleen om mijn ballen stil te houden.'

    &

    Ik zei: 'Vandaag niet, Libbs. Ik heb hoofdpijn, je moet stil zijn.'
    Gek genoeg zei ze 'ssst' en ging ze op haar tenen op die enorme schoenen de kamer uit. Ze sloop de gang op, zei nog een keer 'ssst' en deed heel zachtjes de deur dicht.
    Toen gilde ze: 'Mammmmmiiiieee!!!'
    Mam gilde terug: 'Wat is er, Libbsy?'
    'Die rooie heeft hoofdpijn. HOU VERDOMME JE KOP!'
    Waar haalt ze die grove taal toch altijd vandaan?

    &

    de wolken joegen langs de hemel, maar het was heel zonnig en helder, Ik knapte er zo van op dat ik met Libby begon mee te zingen. we gilden samen : `ik ben de koningin, o, ik ben de koningin' en op dat moment stapte hij uit een rode mini, Robbie. De SG. Hij zag me staan en zei: 'Hé hallo, wij hebben elkaar wel eens eerder gezien, of niet?' Ik lachte stralend en zei: 'Appels' 'O ja de winkel jij en je vriendin' zei hij. toen boog hij zich voorover naar Libby, die geheel in stijl haar griezelige 'ik-ben-een-gestoord-kind-glimlach' opzette. ze zei: 'ik ben de koningin' en hij zei: 'O je meen't?'( Oooooh! hij is zo goed met kinderen!) Toen zei Libby: Ja, ik ben de koningin en Georgia heeft vanochtend een grote drol gedaan.'

    En dit is nog niet eens het geweldigste.
    Er is ook een film van angus, thongs, and perfect snogging. Ga nu naar de bibliotheek, jij.


    make cake, not war

    hahahaha .
    ik zal het opschrijven voor als ik naar de bibliotheek ga.

    :Y)


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Pak dea maar mit de rooie derin
    hease weer get om te haten >.<


    Dead but delicious

    oh goed dat je me eraan herinnerd om de schrijvers + boeken op te schrijven voor morgen :3

    maar uhm, misschien The Perks of Being a Wallflower van Stephen Chbosky
    of Pretty Little Liars? (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    hahaha anke.
    chill- geise dadelijk oug spanje kieke ? joa toch..
    naja zeen dich morge waal !
    trouwens wits doe gin leuk book veur mig .


    letscrawlback- to the love we used to have.

    xBunnyBo schreef:
    hahaha anke.
    chill- geise dadelijk oug spanje kieke ? joa toch..
    naja zeen dich morge waal !
    trouwens wits doe gin leuk book veur mig .


    tuurlijk goan ich Spanje kieke
    en nea sorry meadje, ich weit gein book veur dig
    bun neet zo van de beuk


    Dead but delicious

    DarkShadows schreef:
    (...)

    tuurlijk goan ich Spanje kieke
    en nea sorry meadje, ich weit gein book veur dig
    bun neet zo van de beuk


    haha ik oug neet , mer als ik op vakantie goan mit tahnee mot ik toch wat insloan he !
    en angers neam ik geweun allein tiedschrifte mit oug leuk
    (:
    SJPANJE geit winne, want witse wiezo.. omdet der unne duitse inktvis woor en der woore 2 doosjes mit un mossel derin, en op die doosjes stong un vlagje, en wo dea de mossel oet ut doosje pakt dea wint, en dea inktvusj haai ut nog neet fout gehad. vertilde pappa mig :D


    letscrawlback- to the love we used to have.

    gossip girl
    mzzl meiden
    bh's& bezemstelen
    hongerspelen
    vlammen
    verkozen
    3zussen,1auto
    verliefd,verleid,verkocht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alles is ander - Victoria Farkas, Het gaat over een meisje en een jongen. Het meisje heeft een nier transplatatie nodig en de jongen is erachter gekomen dat zijn vader niet zijn echte vader is. Ze komen beide terecht op een forum voor jongeren en meeten elkaar. Het blijkt dat de twee elkaar nog goed kunnen helpen.

    Sexy en Single - Mariettë Middelbeek, Charlotte is 29 jaar en werkt op een basisschool in groep in. Ze is pas verlaten door haar vriend en is nu singel. Haar ex-vriend heeft haar bankrekening leeggehaalt en is daarmee naar het buitenland gegaan. Charlotte staat rood en verdient niet genoeg om van te leven. Ze bied zichzelf aan op internet, als date. Je kan haar bestellen als dat op feestavonden, gala's en verjaardagen voor 50 euro per uur. Haar vriendinnen weten hier niks van en ze loopt gevaar, alleen weet ze dat zelf nog niet.

    Sproetenliefde - Maren Stoffels, Amber is hopeloos verliefd op haar leraar Nederlands. Ze is slecht in Nederlands en staat onvoldoende. Ze moet een boekbespreking houden waar ze heel slecht in is. Die leraar geeft haar een andere opdracht, ze moet Robin (een klasgenootje) aan de praat krijgen. Sinds hij bij haar op school zit heeft hij nog nooit een woord gezegt. Amber gaat steeds vaker met Robin om, maar vertel niks over dat ze op de leraar Nederlands verliefd is. Het is lastiger dan ze dacht om Robin aan de praat de krijgen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, oh: Evermore

    Ik heb hem nog niet uit, maar ik vind hem wel gaaf! Lijkt op een soort van Twilight maar dan toch weer anders.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik blijf en Vuurvliegjes: allebei van Gayle Forman:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De serie van ''vier vriendinnen - 1 spijkerbroek'' Het gaat over de vier meiden. Carmen Lowell, Bridget Vreeland, Lena Kaligaris en Tibby Rollins. Ze gaan voor het eerst in de zomer allemaal ergens anders heen. Lena naar haar familie in Griekenland, Bridget naar een voetbalkamp in Mexico, Carmen naar haar vader en Tibby blijft thuis. Ze vinden een spijkerbroek die ze toevallig alle vier passen en die gaan ze in de vakantie doorgeven aan elkaar. Het klinkt een beetje vaag maar het is super, er zijn 2 films van en het is een meidenboek met romantiek maar is inhoudelijk ook gewoon heel leuk :) De serie bevat 4 boeken en er zijn er 2 verfilmd.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    oke, hier volgt een lijst, zonder beschrijvingen, das veel werk. ff opzoeken op wikipedia of google en het barst van beschrijvingen..

    1. twilight saga (alles) van stephenie meyer
    2. Harry Potter van J.K Rowling
    3. Boeken van Kate Cann (alles kan, zijn romantisch)
    4. Boeken van Maren Stoffels (topschrijfster.)
    enz enz. enz. enz.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."