• De Canadese acteur Cory Monteith, die vooral bekend is van de tv-serie Glee, is overleden. De 31-jarige Monteith werd dood aangetroffen in een hotel in Vancouver. Volgens lokale media in Canada is hij aan een overdosis overleden.

    Monteith speelde de rol van Finn Hudson in Glee. De serie gaat over een groep jongeren die op hun middelbare school bij een koor zitten. Persoonlijke problemen van de jongeren, voornamelijk pesterijen, staan daarbij centraal.

    Glee
    Van Glee zijn tot nu toe vier seizoenen opgenomen. In Nederland heeft RTL de eerste drie seizoenen uitgezonden.

    Monteith heeft in alle vier de seizoenen gespeeld. In het eerste seizoen werd zijn karakter Finn de leadzanger van de Glee-club. Hij heeft onder meer te maken met problemen om voor zijn eigen mening uit te komen. Daarnaast wordt hij gepest vanwege zijn overstap van het footballteam naar de Glee-club.


    Bron: NOS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jammer voor de fans, las het op ad.

    Ik dacht eerst dat t een grapje was........
    Hopelijk blijft glee doorgaab...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik dacht eerst dat t een grapje was........
    Hopelijk blijft glee doorgaab...

    Natuurlijk gaat dat door. Dat is gewoon business. Een bedrijf stopt toch ook niet zodra 1 werknemer overlijdt?


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Whut...


    26 - 02 - '16

    IrishNialler schreef:
    Ik dacht eerst dat t een grapje was........
    Hopelijk blijft glee doorgaab...

    Beetje lullig dat dat het eerste is waar je aan denkt, maar zoals je misschien al weet is Cory uit Glee gestapt vorig seizoen om naar rehab te gaan, dus dat zal gewoon door blijven gaan met uitzenden, denk wel dat het een behoorlijke impact heeft op de show en natuurlijk Lea, ik bedoel maar, de twee zouden over twee weken gaan trouwen..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    “Cory Monteith didn’t die, he took the midnight train going anywhere.”


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Oke, nu snap ik er helemaal niks meer van.


    26 - 02 - '16

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Beetje lullig dat dat het eerste is waar je aan denkt, maar zoals je misschien al weet is Cory uit Glee gestapt vorig seizoen om naar rehab te gaan, dus dat zal gewoon door blijven gaan met uitzenden, denk wel dat het een behoorlijke impact heeft op de show en natuurlijk Lea, ik bedoel maar, de twee zouden over twee weken gaan trouwen..


    Nouja, lullig.. Ik dacht het zelf in eerste instantie ook want op Twitter gaan wel vaker zulke dingen rond over beroemdheden die "zogenaamd' dood zouden zijn wat dan later gewoon een "grapje" blijkt te zijn. Maar inderdaad, het lijkt me dat Glee gewoon doorgaat (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Beetje lullig dat dat het eerste is waar je aan denkt, maar zoals je misschien al weet is Cory uit Glee gestapt vorig seizoen om naar rehab te gaan, dus dat zal gewoon door blijven gaan met uitzenden, denk wel dat het een behoorlijke impact heeft op de show en natuurlijk Lea, ik bedoel maar, de twee zouden over twee weken gaan trouwen..

    Oh wow, dat is echt tragisch.


    ars moriendi

    Sjeeeeeeeesus, ik hoorde mijn moeder en zusje erover praten en ik herkende 'm meteen als Finn van Glee. Tragisch...


    Searching heavens for another earth

    fallenbadass schreef:
    (...)

    Nouja, lullig.. Ik dacht het zelf in eerste instantie ook want op Twitter gaan wel vaker zulke dingen rond over beroemdheden die "zogenaamd' dood zouden zijn wat dan later gewoon een "grapje" blijkt te zijn. Maar inderdaad, het lijkt me dat Glee gewoon doorgaat (:

    Ik bedoelde eigenlijk dat ze meteen aan de show dacht, niet of het een grapje was of niet. (:
    @Claire, ja echt verschrikkelijk voor Lea, ;x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moore schreef:
    But.. but..


    To love is to destroy.

    Alecia schreef:
    (...)

    Oke, nu snap ik er helemaal niks meer van.



    Your make-up is terrible

    Poor Lea... Het zou me niet verbazen als ze dan ook stopte met de show, wat begrijpelijk is.
    Mn papa zei het net, en ik kan er echt niet overheen :/
    R.I.P. :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Poor Lea... Het zou me niet verbazen als ze dan ook stopte met de show, wat begrijpelijk is.
    Mn papa zei het net, en ik kan er echt niet overheen :/
    R.I.P. :/

    Daar zat ik eerlijk gezegd ook al aan te denken. Ik bedoel maar die show herinnerd haar constant aan Cory.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.