• Wat is de slechtste horrorfilm die je ooit hebt gezien? Schrijf er dan ook even in het kort bij waar die over gaat enzo...
    Voor mij is dat waarschijnlijk Friday the thirteenth, het is gewoon een excuus om zo veel mogelijk tieners op zo veel mogelijk manieren af te slachten... heel erg saai dus -_-
    En anders the grudge, het was wel een grappige film, maar hij was helemaal niet eng!! Bovendien vinden een vriendin en ik dat jongetje, Toshyo, zo schattig!! (H)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Idd. Friday 13th.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eh, ik weet niet. ;d
    Ik heb al zoveel horrors gezien in mijn leven, ik onthoud die niet allemaal. ;d

    The Grudge. Zeker weten :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Drag me too Hell, Dat gaat over zo'n meisje dat door een zigeuner word vervloekt en dan komt elke dag een soort demon haar steeds meer bang maken, totdat hij haar de 3e dag naar de hel sleurt.

    Hij is zo slecht omdat hij gewoon heel extreem grappig is. Hij was niet eng maar gewoon pure humor -op een gegeven moment slaat ze het gebit van het zigeunervrouwtje er uit-.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 13:24 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Seabiscuit schreef:
    The Grudge. Zeker weten :')

    gaat dat over zo'n raar beestje, en als die water op zich krijgt verdubbelt die zich?
    of is dat een andere? x'D

    Ik ga voor The Ring 2. Het verhaal van The Ring 1 ging nog wel, maar The Ring 2 was gewoon lachwekkend.


    we were young but we were blind.

    De enige horrorfilm die ik ooit heb gezien is The Ruïns. Slecht? Ik vond hem vooral eng -kan niet tegen horrorfilms-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Whipple schreef:
    (...)
    gaat dat over zo'n raar beestje, en als die water op zich krijgt verdubbelt die zich?
    of is dat een andere? x'D

    Nee, Dat is Gremlins.. The Grudge gaat over... hoe leg je dat uit?? over dode mensen die tot leven komen en een spookhuis en bloed :P


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Prophet schreef:
    Drag me too Hell, Dat gaat over zo'n meisje dat door een zigeuner word vervloekt en dan komt elke dag een soort demon haar steeds meer bang maken, totdat hij haar de 3e dag naar de hel sleurt.

    Hij is zo slecht omdat hij gewoon heel extreem grappig is. Hij was niet eng maar gewoon pure humor -op een gegeven moment slaat ze het gebit van het zigeunervrouwtje er uit-.


    die is echt de grappigste die ik ooit gezien heb. ik begin te lachen als ik eraan denkxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Esperta schreef:
    (...)
    Nee, Dat is Gremlins.. The Grudge gaat over... hoe leg je dat uit?? over dode mensen die tot leven komen en een spookhuis en bloed :P


    nee over een vrouw en haar zoon die afgeslacht zijn in een huis. nu willen ze wraak nemen door iedereen die in dat huis komt op de ergste manieren te vermoorden. dus iedereen in die film pleegt zelfmoord of wordt afgeslachtxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    scar ofzo, echt dom :8


    -

    Dead Noon,
    Mexican Weerwolf en
    Halloween 2 (van Rob Zombie)
    en nog wel meer maar ben de namen vergeten --' x'D

    The Village
    Worst horror movie ever !! ><


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Drag Me To Hell was idd meer een comedy :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    The Village & Friday 13th

    Zo saai.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.