• De Canadese acteur Cory Monteith, die vooral bekend is van de tv-serie Glee, is overleden. De 31-jarige Monteith werd dood aangetroffen in een hotel in Vancouver. Volgens lokale media in Canada is hij aan een overdosis overleden.

    Monteith speelde de rol van Finn Hudson in Glee. De serie gaat over een groep jongeren die op hun middelbare school bij een koor zitten. Persoonlijke problemen van de jongeren, voornamelijk pesterijen, staan daarbij centraal.

    Glee
    Van Glee zijn tot nu toe vier seizoenen opgenomen. In Nederland heeft RTL de eerste drie seizoenen uitgezonden.

    Monteith heeft in alle vier de seizoenen gespeeld. In het eerste seizoen werd zijn karakter Finn de leadzanger van de Glee-club. Hij heeft onder meer te maken met problemen om voor zijn eigen mening uit te komen. Daarnaast wordt hij gepest vanwege zijn overstap van het footballteam naar de Glee-club.


    Bron: NOS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb Glee nog nooit gezien, maar ik was wel even stil vanochtend. Wat bizar zeg :/


    Caution first, always.

    DarrenCriss schreef:



    Ik heb er echt geen woorden voor. Ik kan het nog steeds niet geloven.
    Arme Lea, arme vrienden, arme familie... <3


    I don't wanna be a dick, but...
    Het gaat toch om een Canadese acteur die in Canada is overleden? Misschien dat ze die met vliegtuig vervoeren, maar waarom in een v liegtuig met een amerikaanse vlag erop met nog een amerikaanse vlag op de kist? Met een beetje denken kom je er al achter dat het een beetje onlogisch is :D

    In ieder geval, jammer dat er weer iemand zo jong sterft.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    I don't wanna be a dick, but...
    Het gaat toch om een Canadese acteur die in Canada is overleden? Misschien dat ze die met vliegtuig vervoeren, maar waarom in een v liegtuig met een amerikaanse vlag erop met nog een amerikaanse vlag op de kist? Met een beetje denken kom je er al achter dat het een beetje onlogisch is :D

    In ieder geval, jammer dat er weer iemand zo jong sterft.

    Die foto heeft ook helemaal niets met Cory Monteith te maken :') Alleen lijkt de vrouw enigszins op Lea Michelle en is de foto op twitter heel veel gebruikt. In feite gaat het om een Amerikaanse soldaat die in Irak is opgekomen en zijn vrouw op de foto.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Die foto heeft ook helemaal niets met Cory Monteith te maken :') Alleen lijkt de vrouw enigszins op Lea Michelle en is de foto op twitter heel veel gebruikt. In feite gaat het om een Amerikaanse soldaat die in Irak is opgekomen en zijn vrouw op de foto.


    I know, dat las ik eronder. Maar nog steeds heeft iemand hem gepost, hoewel je toch heel simpel kunt bedenken dat het om heel iemand anders gaat. Het is ook erg wrang voor de vrouw die op de foto staat, die zal hem nu overal op twitter zien en weer herinnerd worden aan haar overleden man.


    quidquid excusatio prandium pro

    ik las het vanochtend, en toen heb ik meteen mijn vriendin ge'sms't en toen hebben we samen ons ongeloof en verdriet en shock besproken. Ik vind het echt heel erg, rest in peace Cory,


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb wel eens Glee gekeken en dit kwam echt heel onverwacht. Moge hij rusten in vrede. Hij is te jong gestorven.


    Physics is awesome

    OH MY GOD!!!!!
    Ik kon mijn ogen gewoon niet geloven toen ik het las.

    Gosh, arme Lea zeg!!


    -

    Ik was stom verbaasd! RIP
    Be strong!


    Why so serious? :]

    Ik was echt geschocked toen ik het hoorde. Hij was een van de redenen waarom ik zoveel van Glee hield/hou.
    En het ergste nog voor Lea Michele, aangezien ze over twee weken zouden gaan trouwen..

    Crimbie schreef:
    IK BEN DOOD ): IK VIND HET VERSCHRIKKELIJK ): #prayforLea

    Wat.


    ars moriendi

    Ik geloofde het eerst niet toen ik het nieuws op facebook las.
    Ik had echt het gedacht dat het weer één of andere grap was van iemand die het op internet had gegooid.
    Maar toen het uiteindelijk toch waar bleek te zijn, voelde ik me toch een beetje rot.
    Hij was naar mijn mening een goede acteur en zanger en ik leef enorm hard mee met zijn familie en vrienden.
    Het is al niet gemakkelijk om een geliefde kwijt te spelen en al zeker niet op zo'n jonge leeftijd, vlak voordat je gaat trouwen.
    Ik wil niet weten hoe Lea zich nu moet voelen.

    R.I.P Cory(heart2)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Triest uiteraard al heb ik wel moeite met het opbrengen van sympathie voor mensen die overlijden aan een overdose


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zo zie je maar hoe kwetsbaar een leven kan zijn.
    De overdosis is trouwens nog niet zeker.
    De media verteld dat het een overdosis is, maar de autopsie heeft nog geen bevestiging gegeven.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb 3 keer in mijn leven glee gekeken en toch was ik even geschokt.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Immortal schreef:
    Zo zie je maar hoe kwetsbaar een leven kan zijn.
    De overdosis is trouwens nog niet zeker.
    De media verteld dat het een overdosis is, maar de autopsie heeft nog geen bevestiging gegeven.


    Nu al wel toch?