• De Canadese acteur Cory Monteith, die vooral bekend is van de tv-serie Glee, is overleden. De 31-jarige Monteith werd dood aangetroffen in een hotel in Vancouver. Volgens lokale media in Canada is hij aan een overdosis overleden.

    Monteith speelde de rol van Finn Hudson in Glee. De serie gaat over een groep jongeren die op hun middelbare school bij een koor zitten. Persoonlijke problemen van de jongeren, voornamelijk pesterijen, staan daarbij centraal.

    Glee
    Van Glee zijn tot nu toe vier seizoenen opgenomen. In Nederland heeft RTL de eerste drie seizoenen uitgezonden.

    Monteith heeft in alle vier de seizoenen gespeeld. In het eerste seizoen werd zijn karakter Finn de leadzanger van de Glee-club. Hij heeft onder meer te maken met problemen om voor zijn eigen mening uit te komen. Daarnaast wordt hij gepest vanwege zijn overstap van het footballteam naar de Glee-club.


    Bron: NOS


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Daar zat ik eerlijk gezegd ook al aan te denken. Ik bedoel maar die show herinnerd haar constant aan Cory.


    Inderdaad :/
    Gosh, mn papa zei dat iemand van Glee gestorven was, en ik dacht meteen van 'heh, er is toch niemand zo heel oud in de cast?'
    Jeesh, what a shock :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noooowwh :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja verdomme ik hoorde het van een vriend en ben toen uit gaan zoeken op internet. Instagram, twitter, alles staat er vol mee.
    Ik heb heel erg zitten huilen, vier jaar lang zie je hem op tv, lees je alles over hem en volg je alles wat hij doet. En dan ineens is hij er niet meer. Dit nieuws hakte er zo hard in... (huil)

    R.I.P Cory!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 11:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht in eerste instantie dat het zo'n nep-rumoer was, tot ik de bron zag (ja, die zag ik eerst) en daarna hoe officieel het artikel was.
    I really don't know what to say...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    R.I.P Cory Echt lullig dit, hij was nog jong en zou over twee weken trouwen met Lea :'(


    El Diablo.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Beetje lullig dat dat het eerste is waar je aan denkt, maar zoals je misschien al weet is Cory uit Glee gestapt vorig seizoen om naar rehab te gaan, dus dat zal gewoon door blijven gaan met uitzenden, denk wel dat het een behoorlijke impact heeft op de show en natuurlijk Lea, ik bedoel maar, de twee zouden over twee weken gaan trouwen..
    het is misschien wat lullig, maar je verwacht het gewoon niet dusja daarom dacht ik dat. Ik vind het echt zielig voor die mensen allemaal maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had het gelezen. Ik heb 2 seizoenen gekeken en daar zat hij natuurlijk ook in. Erg jammer dat iemand zo jong sterft :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb het net ook gelezen. Rip Cory..


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Naar glee kijken zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Exorcism schreef:
    Ik had het gelezen. Ik heb 2 seizoenen gekeken en daar zat hij natuurlijk ook in. Erg jammer dat iemand zo jong sterft :c


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hij was nog zo jong en zou over twee weken gaan trouwen. Arme familie, vrienden en vooral Lea :c R.I.P. Cory


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn moeder zei het, ik had een soort van hysterische 'wat?!' uitbarsting..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Atomic schreef:
    Ik ken hem niet, maar het is natuurlijk altijd jammer als iemand zo jong overleidt.


    Chaos is a ladder.

    RIP Cory Monteith.
    The fans will remember you.


    kindness is never a burden.



    ;c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.