• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Brave meisjes liegen niet Mayra.' zegt Devon gemeen als ik net terug opsta. Ik wil net antwoorden op Nathan als ik Devons voet op mijn onderbeen voel en die naar beneden trapt. Ik voel hoe hij mijn bot breekt en zak door de grond. Ik slaak een klein gilletje. Het is niet omdat ik half demon ben dat dit geen pijn doet. 'Nathan ga naar school.' zeg ik paniekerig.


    Nathan Scagotti
    'Brave half demonn half tovenaars flikkeren op' zeg ik tegen Devon, ik wil hem tegenhouden wanneer hij haar voet breekt maar ik ben net te laat. 'Ik blijf hier' zeg ik simpelweg, gpoi een energie bal naar zijn hooft en tegelijkertijd een naar zijn voet. In de tussentijd buk ik me naar Myra en leg ik mijn hand op haar onderbeen om het vervolgens te genezen en haar omhoog te trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Devon vecht terug en ik houd me stand aan Nathan tot ik doorheb dat mijn been genezen is.
    Devon kijkt me aan. 'Je kent de gevolgen Mayra, wees een goed meisje en zorg dat die niet uitkomen.' En devon is weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Devon vecht terug en ik houd me stand aan Nathan tot ik doorheb dat mijn been genezen is.
    Devon kijkt me aan. 'Je kent de gevolgen Mayra, wees een goed meisje en zorg dat die niet uitkomen.' En devon is weg.


    Nathan Scagitti
    Ik word in mijn zij geraakt door een vuurbal die hij goot maar let er niet echt op, het geneest vanzelf als het goed is. 'Niet naar hem luisteren' zeg ik dan tegen Mayra, 'laten we terug gaan naar school'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Bang kijk ik een paar achterom maar Devon blijft weg. Ik loop mef Nathan maar onze kamer. 'Het spijt me... Dit is allemaal mijn schuld... Je zou me moeten negeren. Het is voor je eigen goed en de anderen vanwie je houd. Je familie, vrienden, vriendin, hy zou ze allemaal uitmoorden om jou te laten lijden en te zorgen dat je me mijd...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Bang kijk ik een paar achterom maar Devon blijft weg. Ik loop mef Nathan maar onze kamer. 'Het spijt me... Dit is allemaal mijn schuld... Je zou me moeten negeren. Het is voor je eigen goed en de anderen vanwie je houd. Je familie, vrienden, vriendin, hy zou ze allemaal uitmoorden om jou te laten lijden en te zorgen dat je me mijd...'


    Nathan Scagotti
    'Er gebeurt heus niks, en als dat wel zo is kan ik wel voor mezelf zorgen, mijn familie ook, vrienden zie ik amper, vriendin heb ik niet. Ga liggen, rust uit, maak je niet zo'n zorgen, ik mijd je alleen als je wil dat ik je mijd.voor nu zie je eruit alsof je meer behoefte hebt aan een vriend'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Om een of andere reden moet ik glimlachen door zijn woorden en ik kruip op mijn bed. 'Nathan ?' Ik bijt op mijn lip en twijfel toch. Is dit niet vrijpostig of zo? Komop May je bent 17 wees geen watje. 'Wil je misschien.. By myliggen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Om een of andere reden moet ik glimlachen door zijn woorden en ik kruip op mijn bed. 'Nathan ?' Ik bijt op mijn lip en twijfel toch. Is dit niet vrijpostig of zo? Komop May je bent 17 wees geen watje. 'Wil je misschien.. By myliggen.'


    Nathan Scagotti
    'Nathan?' Vraagt ze na met een glimlach in haar bed te zijn gekropen, ik kan haar gedachten hiren voordat ze de vraag stelt en ik hou een lach in. 'Wil je misschien.. bij mij liggen.' Zegt ze dan half vragend. 'Ehm, tuurlijk' antwoord ik dan en ga bij haar voeteneind zitten aangezien ik niet zeker weet of ze me wel naast haar wil hebben. Mij maakte het niet veel uit, ik wilde haar gewoon een beetje vrolijk maken en hetgene geven wat ze op dit moment nodig had: een vriend daarbij begon ik haar te mogen, want achter al het wegduwen van alles en iedereen zat een best lief meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Sadler
    'Dank je... Om me achterna te gaan en niet weg te gaan toen ik het zei dat je weg moest gaan' Ik weet niet wat Devon ziu gedaan hebben als Nathan er niet was om tussen beiden te komen. Alle dingen die hij met mij of vrienden van me heeft gedaan flitsen door mijn gedachten. Het zijn gruwelijke dingen maar een geluk dat Ty hier niet is om ze te horen.. Ow... Ik sluit onmiddelijk mn gedachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    "Nee, dat heeft hij inderdaad niet," zeg ik grinnikend, "misschien is ons boefje wel teveel verwend." Ik kriebel over zijn buikje en kijk hem aan. "Ja he boefje? Ja he?" Ik lach zachtjes en kijk naar Daniël. "Heb jij die andere hond nog gezien? De afgelopen tijd heeft hij bij een vrouwtjes hond rondgehangen."

    Leslie Sadler
    "I love the danger," zeg ik met een stralende lach tegen Nate. Ik pak de laatste ingrediënten bijeen en breng dat naar de pizza's toe. Ik help met belegen. "Zo, die kunnen in de oven en wij gaan heerlijk relaxen." Ik doe de pizza's in de oven en loop naar de woonkamer. Daar plof ik op mijn buik op de bank en blijf zo liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik grinnik en volg haar. ik zie haar liggen.
    'Massage tijd.' glimlach ik en laat olie verschijnen enik ga op haar kont zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk om als Nate massagetijd zegt. Ik wil hem er van weerhouden, omdat hij ook moet relaxen, maar hij heeft al olie en zit op mijn kont. "Mm, oke dan," zeg ik glimlachend. Ik laat mijn shirt en beha verdwijnen, want ik lig toch op mijn buik dus niets wordt getoond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Daniel Scagotti
    'Natuurlijk is hij verwend, hij heeft jou' zeg ik met een lach en vervolgens met een glimlach, sky kieteld hem met een lach over zijn buikje en Boefje blaf alsof hij haar gelijk wil geven en daarvan moet ik lachen. 'Slimme boef' zeg ik met een lach, 'ik heb die andere hind de laatste tijd niet echt veel gezien, misschien zo nu en dan in de tuin'

    Nathan Scagotti
    'Ik kon je moeilijk met ee gebroken been bij een gek alleen in het bos achterlaten' zeg ik dan, 'daarbij ben ik nogal koppig' voeg ik er met een grijns aantoe. Plotseling krijg ik allemaal beelden binnen van wat Deven haar en haar vrienden heeft aangedaan. 'Echt een gek' mompel ik dan.
    (Sluit ze haar gedachten alleen af voor Tyler pf ook vop Nathan?


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Sorry dat je dat moest zien.' zeg ik zachtjes. Ik probeer mijn gedachtenschild die iedereen uit mijn hoofd houd instand te houden maar het is net alsof hij er wel door kan. Makkelijk als een mes door boter. 'Ik zal aan leuke dingen proberen te denken.'

    Nate Sadler
    Ik doe mijn shirt uit omdat er geen plekken zo op komen en doe wat olie op mijn handen. Dan wrijf ik de olie mooi uit in gelijke bewegingen over Leslie's rug. Ik begin haar daarna te masseren.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 12:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Sorry dat je dat moest zien.' zeg ik zachtjes. Ik probeer mijn gedachtenschild die iedereen uit mijn hoofd houd instand te houden maar het is net alsof hij er wel door kan. Makkelijk als een mes door boter. 'Ik zal aan leuke dingen proberen te denken.'


    Nathan Scagotti
    'Ik heb wel eens ergere dingen gezien' antwoord ik schouderophalend, ik ben even haar gedachten kwijt en dan zijn ze weer terug. 'Meestal lukt het wel om ze gewoon buiten te sluiten, je gedachten zijn gewoon .. overheersend'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik weet even niet wat te zeggen. Overheersend? Zijn mijn gedachten dan luider dan die van een ander mens of demon? Ben ik dan een freak? Nja dat ben ik zoiezo want hoeveel halfbloeden bestaan er die demon-mens zijn? Oke minder vragen. 'Ow.' kan ik enkel uitbrengen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'