• Tja, ik dus vet happy want ik kom bij m'n friends in de klas en zou waarschijnlijk ... als mentor krijgen, wat blijkt.. Ik krijg .....
    Iemand ervaring met deze gekke, gestoorde, stomme, irritante, en/dus/maar zeggende, dwerg van het martinuscollege in grootebroek? Ik had m dit brugjaar (Ik weet het, ik ben jong -.-) voor Aardrijkskunden. Ik krijg dus die freaky dwerg en .... kent iemand ze? heeft iemand tips. (Ik weet het, eerst vakantie...)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    Ik wil niet alleen maar medelijden, ik wil gwn wat tips enzo.


    Ik vind 'Get over it' de beste tip die ertussen zit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xHPlover schreef:
    (...)

    Ik wil niet alleen maar medelijden, ik wil gwn wat tips enzo.


    Niet klote bedoeld, maar alle tips die je hier krijgt, worden eigenlijk telkens ontkracht door jou, wat ik zo kan zien. Misschien moet je een beetje beter kijken naar de tips en echt proberen daar iets mee te doen.
    Daarnaast, als je geen negatieve reacties wilt op je topic, dan moet je inderdaad geen topic aanmaken waarin je je leraar "beledigd". Als je met respect behandeld wilt worden, behandel de mensen om je heen dan eerst met respect. Respect moet je je verdienen, net zoals serieus genomen worden.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    xHPlover schreef:
    (...)

    srry maar het is een dwerg -.- ik ben iest van 1.55 hij is iets van 10 cm kleiner....


    Jij bent echt aan het zeiken om niks... Ik ben ook maar 1m55 lang en er is niets mis met kleine mensen, helemaal niets. Je maakt van een mug een olifant. Misschien is hij als mentor wel hartstikke aardig, als hij echt zo erg was had hij allang van de directie op zijn kop gekregen. Stel je niet zo aan en maak er het beste van. Je zult wel vaker in je leven te maken krijgen met mensen die je niet mag.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik mocht mijn mentor aan het begin van het jaar ook niet, maar nu is hij een van mijn favo leraren. Als je niet naar een andere klas wilt valt er verder niet zo veel aan te doen, dus accepteer hem maar gewoon. Meestal doen leraren toch wel aardiger tegen je als je in z'n mentorklas zit.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Er is niets aan te doen dat je deze mentor krijgt, punt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LoveVulpix schreef:
    (...)


    Had ik ook heel lang bij een leraar!
    Das heel vervelend:P.
    Nouja, ik wens je dan succes.
    Maar het feit dat t' een dwerg is is toch niet erg?
    Ik had bonje met mijn docent omdat hij kinderen "dom" noemde voor de hele klas.
    En ik had op dat moment een vriendin die onzeker was over cijfers en letterlijk ziek van hem werd.
    :(


    Heb een soortgelijk iets meegemaakt.
    T' word denk ik gewoon doorbijten voor je, niks anders aan te doen.
    Misschien kun je gewoon inderdaad laten zien dat je wel graag iets wil leren.
    En enthousiast meedoet in zijn lessen.
    En gewoon proberen zijn velende opmerkingen te laten voor wat het zijn(Ik weet uit ervaring dat dat knap lastig is).
    Ik denk dat als hij ziet dat je echt je best doet, hij ook al een stuk rustiger doet.

    PS. Met enthousiast meedoen bedoel ik niet dat je perse hoge cijfers moet halen, maar je gewoon leergierig moet opstellen:Y)
    PSS. Ik ben zelf ook maar 1.42(en ongeveer 13 jaar) en afentoe is het best vervelend dat mensen je een dwerg noemen, en ook al denk je dat alleen maar; dan zal het respect ook niet van je afstralen. Dus probeer gewoon te doen alsof ie 1.80 is ofzoow?? Right;D.



    Succes met je mentor, het komt allemaal wel goed:')

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 17:10 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef


    Om je op te vrolijken, ghehe^,^

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 17:24 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:


    Om je op te vrolijken, ghehe^,^


    Haha(flower)


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Je hebt een hekel aan je toekomstige mentor omdat ie klein is? oooookay....


    quidquid excusatio prandium pro

    Eh...?


    Tijd voor koffie.

    Okammy schreef:
    Je hebt een hekel aan je toekomstige mentor omdat ie klein is? oooookay....


    Niet omdat hij kleine maar omdat hij super irritant is en niet bepaald aardig tegen me doet..


    take me back to the basics and the simple life

    Bubbelien schreef:


    Om je op te vrolijken, ghehe^,^


    Oww, thnxx je maakt me echt blij :)


    take me back to the basics and the simple life

    Puzzel schreef:
    Eh...?


    In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. - Robert Frost

    xHPlover schreef:
    (...)

    Oww, thnxx je maakt me echt blij :)


    Daar ben ik voor(A)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    (...)

    Daar ben ik voor(A)


    Thnxx


    take me back to the basics and the simple life