• Tja, ik dus vet happy want ik kom bij m'n friends in de klas en zou waarschijnlijk ... als mentor krijgen, wat blijkt.. Ik krijg .....
    Iemand ervaring met deze gekke, gestoorde, stomme, irritante, en/dus/maar zeggende, dwerg van het martinuscollege in grootebroek? Ik had m dit brugjaar (Ik weet het, ik ben jong -.-) voor Aardrijkskunden. Ik krijg dus die freaky dwerg en .... kent iemand ze? heeft iemand tips. (Ik weet het, eerst vakantie...)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:47 ]


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    oke.. maar ik snap het niet, ik zeik, dan doe ik dat. Als je alleen maar nare opmerkingen hebt of gaat zeggen dat ik zeik en zeur enzo moet je niet reageren. (Niet voor jou bedoelt howr)

    Ik bedoelde meer dat je zei dat jullie elkaar niet aardig vonden en volgens mij vraag je tips om het schooljaar beter te maken. Volgens mij helpt het gewoon om misschien wat positiever naar hem te doen en dan doet hij dat misschien ook terug voor jou. (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Er is een heel verschil tussen van je afbijten en een leerkracht, waarvan je zelf aangeeft die nog niet te kennen, al meteen irritant en gestoord te noemen.
    Van je afbijten doe je als je iemand zijn boekje te buiten gaat. Die man heeft jou helemaal niks misdaan.

    Edit: niet goed gelezen, je kent 'm wel. Maar dan vind ik het alsnog kinderachtig om iemand zo te gaan verwijten. Je doet alleen maar jezelf de das ermee om.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 16:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Limits schreef:
    (...)

    Je noemt ‘...’ Van je afbijten?

    Ot: ik vind het advies van Blutbad goed.


    nee, ik vind het van me af bijten, dit topic.
    en zoals ik al eerder zei: Als je alleen maar zegt dat ik op moet houden enzo reageer dan niet. En ja, dan gedraag ik me als een klein kind, dan is dat lekker zo!


    take me back to the basics and the simple life

    Gatsby schreef:
    Er is een heel verschil tussen van je afbijten en een leerkracht, waarvan je zelf aangeeft die nog niet te kennen, al meteen irritant en gestoord te noemen.
    Van je afbijten doe je als je iemand zijn boekje te buiten gaat. Die man heeft jou helemaal niks misdaan.

    Edit: niet goed gelezen, je kent 'm wel. Maar dan vind ik het alsnog kinderachtig om iemand zo te gaan verwijten. Je doet alleen maar jezelf de das ermee om.


    Ik heb 1 leraar die ik niet ken, de andere wel


    take me back to the basics and the simple life

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik bedoelde meer dat je zei dat jullie elkaar niet aardig vonden en volgens mij vraag je tips om het schooljaar beter te maken. Volgens mij helpt het gewoon om misschien wat positiever naar hem te doen en dan doet hij dat misschien ook terug voor jou. (;


    dat probeer ik dus ook, het helpt alleen niet echt -.-


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)


    eindelijk iemand die me snapt en me niet afkraakt dat ik normaal moet doen en niet moet lopen zeiken

    aw, trek het je niet aan, iedereen praat wel zo eens over zijn irritante leraren hoor, het lijkt me eerder vreemd mocht je gelukkig zijn met al je leraren en ze allemaal ten volste respecteren ;d


    effort never betrays you

    xHPlover schreef:
    (...)

    dat probeer ik dus ook, het helpt alleen niet echt -.-

    Oh, maar weet je ook waarom hij je niet aardig vind? Misschien kan je daar dan wat aan doen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haggerty schreef:
    (...)
    aw, trek het je niet aan, iedereen praat wel zo eens over zijn irritante leraren hoor, het lijkt me eerder vreemd mocht je gelukkig zijn met al je leraren en ze allemaal ten volste respecteren ;d


    dankje


    take me back to the basics and the simple life

    Memoria schreef:
    (...)
    Oh, maar weet je ook waarom hij je niet aardig vind? Misschien kan je daar dan wat aan doen?


    nupp, Of wacht! toch wel een vermoeden: Ik ben slecht in aardrijkskunde -.-


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    nupp, Of wacht! toch wel een vermoeden: Ik ben slecht in aardrijkskunde -.-


    Gewoon goed je best doen; laten zien dat je bereid bent je best te doen voor aardrijkskunde (vragen wanneer je iets niet snapt, huiswerk netjes maken, goed opletten) en voor de rest gewoon doorbijten. Volgend jaar heb je weer een ander; alaaf.


    We need a bigger boat.

    Gobsmacked schreef:
    (...)

    Gewoon goed je best doen; laten zien dat je bereid bent je best te doen voor aardrijkskunde (vragen wanneer je iets niet snapt, huiswerk netjes maken, goed opletten) en voor de rest gewoon doorbijten. Volgend jaar heb je weer een ander; alaaf.


    Ik probeer het al het hele jaar.. ach, gelukkig niet mn wiskunde leraar niet als mentor


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    nupp, Of wacht! toch wel een vermoeden: Ik ben slecht in aardrijkskunde -.-

    Ik weet niet of je je best doet, maar misschien, als je dat niet doet, kan je hem misschien laten lijken dat je wel je best doet en dat je bereid bent om te werken. Een nieuw jaar, een nieuwe start.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je je best doet, maar misschien, als je dat niet doet, kan je hem misschien laten lijken dat je wel je best doet en dat je bereid bent om te werken. Een nieuw jaar, een nieuwe start.^^


    •*• Lululu •*•

    Amaray schreef:
    (...)


    ik doe mn best maar ik kan het gwn niet....


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    (...)

    Ik probeer het al het hele jaar.. ach, gelukkig niet mn wiskunde leraar niet als mentor


    Gewoon blijven doen. Volhouden en doorbijten. Meer. Kan. Je. Niet. Doen.


    We need a bigger boat.