• Hallo iedereen!
    Na heel wat twijfels heb ik dan toch besloten dat naast lezen en schrijven ook bloggen een hobby van mij word. Het is pas dit jaar dat ik na Youtubers ook wat (bekende) blogs ben gaan volgen die in mijn ogen een inspirerende levensstijl hebben die ze graag delen met de wereld. En ik herkende mezelf soms erg in bloggers. Dus eindelijk stond het vast: ik wil ook bloggen!
    Ik had al enkele maanden geleden een account aangemaakt op Wordpress, maar het is pas begin augustus dat ik er ook effectief mee bezig ben geweest: andere bloggers checken en inspiratie opdoen, mijn blog een persoonlijke touch geven en dan uiteindelijk ook mijn eerste twee posts online plaatsen waar ik al tevreden mee ben :)
    Nu dat ik het gevoel heb dat ik goed ben begonnen en als ik echt zal blijven regelmatig posts online plaatsen, dan ben ik van plan om mijn domeinnaam los te koppelen van Wordpress zodat het ietwat professioneler zal lijken ^-^
    Maar eerst heb ik natuurlijk wat bezoekers nodig die hun mening over mijn pasgeboren blog zouden willen geven en reageren op mijn eerste twee blogposts als ze dat willen. Dus als jullie nieuwsgierig genoeg zijn om een kijkje te nemen en om me vervolgens te laten weten wat je er tot nu toe al van vind, dan zou ik dat geweldig vinden!

    Hier is de link: wordsbyeva.wordpress.com

    UPDATE: omdat ik momenteel bezig ben mijn blog te editen, is mijn blognaam verandert omdat dat iets was waar ik nog ik over twijfelde. Dus heet het NIET meer evaenzo.wordpress.com, MAAR wordsbyeva.wordpress.com

    Alvast heel erg bedankt <3

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 11:42 ]


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Je link doet het niet! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oké, blijkbaar lukt die link nog steeds niet :(.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 11:07 ]


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Spaceless schreef:
    (...)


    Oh wat vervelend :/
    Bedankt dat je dat zegt! Ik snap niet wat ik misdeed en wat ik zou moeten veranderen zodat het wel zou lukken. Maar anders moet je gewoon dit in je adresbalk intikken: evaenzo.wordpress.com
    Ik zal hier nog eens de link proberen plaatsen:
    klik!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 18:36 ]


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Deze link doet het ook niet. ^
    Ik ga later wel even een kijkje nemen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Volgens mij moet deze link wel kloppen: Klik


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wauw, ten eerste: 10+ voor de layout. Ziet er echt heel strak en kleurlijk uit, heel mooi!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind je blog heel erg goed! Ook heb ik het boek 'Is liefde lastig?' gelezen en ik vond hem super!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    TARDlS schreef:
    Volgens mij moet deze link wel kloppen: Klik


    Oh wauw bedankt dat je dat even opgelost hebt voor me (':


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Anatomy schreef:
    Wauw, ten eerste: 10+ voor de layout. Ziet er echt heel strak en kleurlijk uit, heel mooi!


    dankje, dankje, dankje! <3


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Pyschopath schreef:
    Ik vind je blog heel erg goed! Ook heb ik het boek 'Is liefde lastig?' gelezen en ik vond hem super!


    Hééééél erg bedankt!


    Zij die niet durven spreken, schrijven.

    Dat ziet er goed uit!


    16 - 09 - '17

    Het ziet er absoluut geweldig uit. Helemaal leuk. c:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anatomy schreef:
    Wauw, ten eerste: 10+ voor de layout. Ziet er echt heel strak en kleurlijk uit, heel mooi!


    Klopt! Ik nam net even snel een kijkje en wat een mooie layout zeg! Love it! Complimenten. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ruitenburg schreef:
    Het ziet er absoluut geweldig uit. Helemaal leuk. c:


    <3

    Ik word hier serieus emotioneel van... haha! Echt serieus; BEDANKT AAN IEDEREEN HIER <3


    Zij die niet durven spreken, schrijven.